I jak tu wierzyć..

Data: 2010-06-28 14:52:23
Autor: jadrys
I jak tu wierzyć..

w te wszystkie sondaże? - nie spotkałem zbyt wielu ludzi  którzy darzyliby zaufaniem Tuska i spółkę.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komu-najbardziej-ufaja-Polacy-Komorowski-Tusk-i...,wid,12419661,wiadomosc.html?ticaid=1a6d6

Data: 2010-06-28 22:58:09
Autor: Krzysztof
I jak tu wierzyć..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0a60e$7ct$1news.onet.pl...

w te wszystkie sondaże? - nie spotkałem zbyt wielu ludzi  którzy darzyliby zaufaniem Tuska i spółkę.
Widzisz , a ja na palcach jednej mojej reki moge policzyc kto glosowal na jarka  , a mial 37%.
Idac tokiem typowego przedstawiciela picu musialbym stwierdzic ,ze wybory na pewno sfalszowano. Ale ja nie mam zadnych manii przesladowczych - stwierdzam , ze w Polsce mieszka wielu ludzi , ktorzy mogą miec inne zdanie niz moje.

K.

I jak tu wierzyć..