I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja

Data: 2010-03-08 15:12:33
Autor: Grzegorz Z.
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
Homoseksualista na antenie stacji o.Rydzyka? Okazuje się, że to możliwe.
Wszystko za sprawą słuchacza, który zadzwonił do "Audycji dla małżonków i
rodziców", przykładnie pozdrowił rodzinę Radia Maryja i ojca dyrektora, po
czym spokojnym tonem zaczął opowiadać o swoich relacjach z matką i ojcem.
Byłoby to jedno z wielu podobnych zwierzeń na antenie, gdyby nagle nie
pojawiły się w nim nieoczekiwane treści. Młody człowiek wyznał bowiem, że
jego kochani rodzice odwrócili się od niego, gdy zdał sobie sprawę, że jest
homoseksualistÄ….

Słowo "homoseksualistą" było jednym z ostatnich wypowiedzianych przez
słuchacza, bo jego wypowiedź została urwana w pół zdania.

Zresztą, przeczytajcie i posłuchajcie sami:

- Na początku chciałbym pozdrowić wszystkich, całą społeczność Radia
Maryja, szczególnie ojca Rydzyka, który jest dla mnie autorytetem i którego
cenię – przywitał się Jacek z Miechowa. - I chciałbym też przedstawić
pokrótce moją historię, jak to u mnie jest w rodzinie. Ja zawsze byłem
wychowywany w wierze i zawsze starałem się żyć tak jak mnie uczyli moi
kochani rodzice. Jednak od jakiegoś czasu rodzice się ode mnie odwrócili.
Dwa lata temu zrozumiałem, że jestem jednak odmienny seksualnie, że jestem
homoseksualistÄ… ...  (...)

http://dark-forest.info/polska/gej-dzwoni-do-radia-maryja-%27cos-przerwalo%27/

Data: 2010-03-08 15:21:41
Autor: mkarwan
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja

Czemu akurat geje cie interesujÄ…?

Data: 2010-03-08 15:23:32
Autor: Grzegorz Z.
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
Dnia Mon, 8 Mar 2010 15:21:41 +0100, mkarwan napisa³(a):

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bxu3302bpeif.16opdcqe2j7la.dlg40tude.net...

Czemu akurat geje cie interesuj±?

¯eby¶ mi nie móg³ zarzuciæ ¿e siê nimi nie interesujê!

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-03-08 15:52:15
Autor: Neko
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³

¯eby¶ mi nie móg³ zarzuciæ ¿e siê nimi nie interesujê!

Hehe :)))

Data: 2010-03-08 15:56:37
Autor: mkarwan
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:qf0ualdhgmqa$.1611xu0rtp6am$.dlg40tude.net...
Czemu akurat geje cie interesuj±?

¯eby¶ mi nie móg³ zarzuciæ ¿e siê nimi nie interesujê!

Czy ty przypadkiem nie zmieni³e¶ orientacji seksualnej po rozwodzie?

Data: 2010-03-08 16:11:19
Autor: Grzegorz Z.
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
Dnia Mon, 8 Mar 2010 15:56:37 +0100, mkarwan napisa³(a):

A co? Chcia³by¶ siê ze mn± umówiæ?

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-03-08 16:23:51
Autor: mkarwan
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jlc1cum23c2x.1shxbx7akc4sc.dlg40tude.net...
Czemu akurat geje cie interesuj±?

¯eby¶ mi nie móg³ zarzuciæ ¿e siê nimi nie interesujê!

Czy ty przypadkiem nie zmieni³e¶ orientacji seksualnej po rozwodzie?

A co? Chcia³by¶ siê ze mn± umówiæ?

No i wysz³o szyd³o z worka.
Nie licz na to jestem hetero.

Data: 2010-03-08 16:33:08
Autor: Grzegorz Z.
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
Dnia Mon, 8 Mar 2010 16:23:51 +0100, mkarwan napisa³(a):

[...]

A z czego wnioskujesz ¿e ja nie jestem hetero?

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-03-08 17:40:15
Autor: mkarwan
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5x8nowvmmxt6$.8lfclasyhquv.dlg40tude.net...
[...]

Z twojego pytania miêdzy innymi.
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/b4f212a81460ddfe?hl=pl
Twojej reakcji na listy rAzora http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7eb27d8e5f4a0d14?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/5f6a85ff639c7892?hl=pl

Data: 2010-03-08 17:48:46
Autor: Grzegorz Z.
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
Dnia Mon, 8 Mar 2010 17:40:15 +0100, mkarwan napisa³(a):

[...]

Co¶ pochrzani³e¶...

Twojej reakcji na listy rAzora http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7eb27d8e5f4a0d14?hl=pl

Mo¿esz rozwin±æ?

http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/5f6a85ff639c7892?hl=pl

"Chocia¿ nie - zna³em kiedy¶ tak± jedn± która seks analny traktowa³a jako
"metodê naturaln±"

Bo zna³em! W dodatku "Maryna" to by³a, spod Zakopanego, wierz±ca bardzo.

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-03-08 18:02:43
Autor: Grzegorz Z.
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
Dnia Mon, 8 Mar 2010 17:55:08 +0100, Armand Krisho napisa³(a):

From: Armand Krisho <akrisho@krishonet.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
Date: Mon, 8 Mar 2010 17:55:08 +0100
References: <bxu3302bpeif.16opdcqe2j7la.dlg@40tude.net> <hn31r5$fbu$1@nemesis.news.neostrada.pl> <qf0ualdhgmqa$.1611xu0rtp6am$.dlg@40tude.net> <hn33bt$7t2$1@atlantis.news.neostrada.pl> <jlc1cum23c2x.1shxbx7akc4sc.dlg@40tude.net> <hn34uv$bbp$1@atlantis.news.neostrada.pl> <5x8nowvmmxt6$.8lfclasyhquv.dlg@40tude.net> <hn39e8$l19$1@atlantis.news.neostrada.pl> <o71i58esz9gd$.1w4v4pd8aw5jg.dlg@40tude.net>

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:o71i58esz9gd$.1w4v4pd8aw5jg.dlg40tude.net...
"Chocia¿ nie - zna³em kiedy¶ tak± jedn± która seks analny traktowa³a jako
"metodê naturaln±"

Bo zna³em! W dodatku "Maryna" to by³a, spod Zakopanego, wierz±ca bardzo.

Przy góralkach ze Zakopanego i okolic ci nie staje czy z czym masz problem?
Bo mie nie staje przy góralkach z Beskidów co mie w chuja posunê³y równo cwaniary.

Te z Beskidów to jeszcze nic, najgorsze s± góralki z Trydentu.

A tak przy okazji - ten serwer fizycznie znajduje siê we W³oszech, czyli
objêty jest przepisami unijnymi, wiêc ca³± jego "anonimowo¶ci±" mo¿esz
sobie podetrzeæ zad. By³o ju¿ tu wa³kowane parê miesiêcy temu.

Jak siê Urwan uprze to ciê udupi za to co mu piszesz za jego po¶rednictwem.

Bo po mnie to sp³ywa jak po psie, ale tu nie ka¿dy tak ma.

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-03-08 18:26:00
Autor: .he®sk.
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
On Mon, 8 Mar 2010 15:12:33 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Homoseksualista na antenie stacji o.Rydzyka? Okazuje siê, ¿e to mo¿liwe.
Wszystko za spraw± s³uchacza, który zadzwoni³ do "Audycji dla ma³¿onków i
rodziców", przyk³adnie pozdrowi³ rodzinê Radia Maryja i ojca dyrektora, po
czym spokojnym tonem zacz±³ opowiadaæ o swoich relacjach z matk± i ojcem.

 [...]

 czy na zakonczenie powiedzial: "huj ci w dupe ojcze prowadzacy!" ?
 jezeli nie to nie byl to gej...

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-03-09 08:53:24
Autor: Neko
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
U¿ytkownik ".heRsk." <?bigbrednie@interia.pl> napisa³

czy na zakonczenie powiedzial: "huj ci w dupe ojcze prowadzacy!" ?
                                                ^^^^^^^

Mysle, ze juz najwyzszy czas poznac tajniki polskiej ortografii.

Data: 2010-03-09 12:02:53
Autor: `he®sk
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
On Tue, 9 Mar 2010 08:53:24 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> czy na zakonczenie powiedzial: "huj ci w dupe ojcze prowadzacy!" ?
Mysle, ze juz najwyzszy czas poznac tajniki polskiej ortografii.

 zacytowalem wylacznie dzwoniacego do rm oszoloma.  masz jakis problem ze zrozumieniem czy brak argumentow ?

--

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 12:09:32
Autor: Neko
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
U¿ytkownik "`heRsk" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisa³

> zacytowalem wylacznie dzwoniacego do rm oszoloma.
> masz jakis problem ze zrozumieniem czy brak argumentow ?

ROTFL :)))))))))))))

Rozumiem, ze ten dzwoniacy do RM powiedzial: "huj" zamiast "chuj" ?

A moze powiedzial: "hój" ?

PS. Logika Platformusow jest wprost porazajaca. :)

Data: 2010-03-09 01:39:09
Autor: Antenka
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
..
Dwa lata temu zrozumia³em, ¿e jestem jednak odmienny seksualnie,¿e jestem homoseksualist± ...  (...) <

No có¿ dobrze, ¿e siê w koñcu do tego przyzna³e¶. Ciekawe za jaki czas
zrozumiesz, ¿e jeste¶ orangutanem. hihi

Rozumiem, ¿e to ty sam we w³asnej osobie chcia³e¶ siê podzieliæ ze
s³uchaczami RM swoimi pedrylskimi sk³onno¶ciami.
Pomyli³e¶ adres - antena RM to nie gabinet teraputy. Bardzo dobrze, ¿e
przerwali to w czas - oszczêdzili s³uchaczy i nie dopu¶cili, zeby¶ ich
karmi³ oble¶nymi, perwersyjnymi pedalskimi kawa³kami. Fuj! Wstyd¼ siê
Grze¶!

Antenka

Data: 2010-03-09 14:34:22
Autor: Grzegorz Z.
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
Dnia Tue, 9 Mar 2010 01:39:09 -0800 (PST), Antenka napisa³(a):

.

Ooo.... to ty te¿ nienawidzisz peda³ów?

Ciekawe kiedy siê przyznasz?