I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja

Data: 2010-03-09 01:39:09
Autor: Antenka
I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja
..
Dwa lata temu zrozumiałem, że jestem jednak odmienny seksualnie,że jestem homoseksualistą ...  (...) <

No cóż dobrze, że się w końcu do tego przyznałeś. Ciekawe za jaki czas
zrozumiesz, że jesteś orangutanem. hihi

Rozumiem, że to ty sam we własnej osobie chciałeś się podzielić ze
słuchaczami RM swoimi pedrylskimi skłonnościami.
Pomyliłeś adres - antena RM to nie gabinet teraputy. Bardzo dobrze, że
przerwali to w czas - oszczędzili słuchaczy i nie dopuścili, zebyś ich
karmił obleśnymi, perwersyjnymi pedalskimi kawałkami. Fuj! Wstydź się
Grześ!

Antenka

Data: 2010-03-09 14:34:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 9 Mar 2010 01:39:09 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

.
[...]

Ooo.... to ty też nienawidzisz pedałów?

Ciekawe kiedy się przyznasz?

I jeszcze jeden gej w Radiu Maryja