I jeszcze jeden i... tel do 400-(max)500 zł

Data: 2009-10-23 23:04:48
Autor: PlaMa
I jeszcze jeden i... tel do 400-(max)500 zł
Po raz trzeci zaczynam taki wątek. Moja matka się zdecydowała, odłożyła 400 zł i powiedziała że chce nowy telefon. Nowy, bez simlocka na gwarancji.

Wymagania
- wygodna klawiatura (mówi że do tych wąskich i cienkich ma za grube palce (byebye motorolki razry?)),
- jakiś nie miniaturowy wyświetlacz,
- aparat taki nie jakiś beznadziejny ale sesji nim też nie zamierza robić,
- chce coś z mp3 (ale to wszystkie już mają :)),
- może być z radiem ale nie koniecznie.

Jest ciekawa dotykowców ale to nie ta skala cenowa przy nowych modelach. Nie boi się symbianów itp. (stwierdziła, że opanowała windowsa i programator pralki/zmywarki to i komórce da radę :))

- bateria z rozsądnym czasem działania, jak musi co drugi dzień ładować telefon to mówi że jest zepsuty.
- to nie ma być złom i jakiś zabytek bo pewnie będzie go używać przez następne 4-5 lat.
- nie ma uprzedzeń ani jakiś szczególnych sympatii do jakiś konkretnych marek.
- kalendarzy, organizerów, maili itp używać nie będzie.

no... co byście mości mądra grupo polecili? :)

Data: 2009-10-23 23:23:29
Autor: JoteR
"PlaMa" napisał:

[...]

Zatem jako dobry syn dołóż parę dych i kup Jej LG Cookie.

JoteR

Data: 2009-10-24 00:25:18
Autor: PlaMa
W dniu 2009-10-23 23:23, JoteR pisze:

[...]

Chwilowo moje finanse sprawiają że jako dobry syn robię wszystko by nie zacząć żyć na jej rachunek :)
Zresztą jest na allegro już od 450 zł więc chyba nie potrzebowała by mojego wsparcia :)

Jakieś argumenty za tym telefonem?

boje się że ta wirtualna klawiatura może być utrudnieniem :/ No i podobno trzeba często go ładować...

Data: 2009-10-24 00:59:16
Autor: Piotr M
I jeszcze jeden i... tel do 400-(max)500 zł
Pewnego razu JoteR tak oto obwieścił(a):

Zatem jako dobry syn dołóż parę dych i kup Jej LG Cookie.

To że ja w temacie byłem, dodam że bez dokładania, w 400zł można się
zmieścić z Viewty, Avila, Corby i zabawny z qwerty Etna. Jednym słowem
Koreańczycy zaatakowali, zupełnie jak w TV LCD :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-24 12:17:49
Autor: Paweł Muszyński
PlaMa pisze:
[...]

Nokia 3110 Classic

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-10-25 19:26:23
Autor: PlaMa
I jeszcze jeden i... tel do 400-(max)500 zł
Rodzicielka zachwyciła się LG KU990, czy ktoś wie gdzie można kupić ku990 (bez i), nowy, bez sima, z gwarą do 500zł? Na allegro same ku990i :(

I jeszcze jeden i... tel do 400-(max)500 zł