I jeszcze jeden komentarz wzbogacajacy wiedze o zawodowych

Data: 2012-01-30 18:14:02
Autor: Obserwator
I jeszcze jeden komentarz wzbogacajacy wiedze o zawodowych

...trollach:

*wpisy na forach nie muszą być sensowne bo nie za jakość tylko za ilość im płacą. Jedyne wymagania im stawiane by wpisy były PO linii. Ci na wyższym POziomie wtajemniczenia biorą udział w kampaniach niszczenia
albo ratowania firm lub ludzi, ale też tylko z jednej POprawnej opcji. Firma nie bierze zleceń od SLD, PiSu itp. ale na nich zlecenia jak najbardziej.* --

Data: 2012-01-30 19:16:53
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 30 styczeń 2012 19:14:

Firma nie bierze zleceń od SLD, PiSu itp. ale na nich zlecenia jak
najbardziej.*

Więc najwyższa pora aby utworzyć firmę pro-pis. Tylko jest pewien mały wydaje mi się szkopuł. Prezes nie wiedzieć czemu, będzie chciał aby każdy wpis uzyskał jego akceptację i świadectwo prawomyślności. :-)

Data: 2012-01-30 20:56:05
Autor: HaMMeR
On 30 Sty, 19:16, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> najbardziej.*

Więc najwyższa pora aby utworzyć firmę pro-pis....

Trzeba by miec wasza, skundlona mentalnosc POlszewika...

Data: 2012-01-31 08:21:58
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:7cfe3348-3814-4396-89d9-031c43e43f20b18g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

> najbardziej.*

Więc najwyższa pora aby utworzyć firmę pro-pis....

Trzeba by miec wasza, skundlona mentalnosc POlszewika...

Człowieku, idź do lekarza na tą swoją główkę. Przy okazji wylecz się z asfiksjofilii.

BBR

I jeszcze jeden komentarz wzbogacajacy wiedze o zawodowych