I jeszcze jedna zagadka, tym razem bez statsów

Data: 2009-06-14 12:26:00
Autor: Tomasz Radko
I jeszcze jedna zagadka, tym razem bez statsów

Co łączy poniższych graczy (poza tym, że wszyscy grali w NBA):
Reggie Miller
Alonzo Mourning
Brian Grant
Derrick Coleman
Michael Finley

pzdr

TRad

Data: 2009-06-14 13:53:53
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Chodzi Ci o to, ze ich kontrakty padly ofiara "amnesty clause"?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-14 14:33:42
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Bingo. Zgapiłem się, bo mogłem zaproponowac taką listę:
Troy Bell
Reggie Miller
Alonzo Mourning
Derrick Coleman

i wtedy odpowiedź byłaby inna :)

pzdr

TRad

Data: 2009-06-16 13:42:00
Autor: wiLQ
I jeszcze jedna zagadka, tym razem bez statsów

Bingo. Zgapiłem się, bo mogłem zaproponowac taką listę:
> [...]

Dlaczego inna? Jaka?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 13:43:12
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

Troy Bell
Reggie Miller
Alonzo Mourning
Derrick Coleman

i wtedy odpowiedź byłaby inna :)

Dlaczego inna? Jaka?

No pomyśl. A raczej: popatrz :)

Data: 2009-06-16 16:51:33
Autor: wiLQ
I jeszcze jedna zagadka, tym razem bez statsów

No pomyśl. A raczej: popatrz :)

Ach, pierwsze litery... To nie zmieniloby odpowiedzi tylko forme pytania ;-P

--
pzdr
wiLQ

I jeszcze jedna zagadka, tym razem bez statsów