Data: 2017-01-27 10:06:52 | |
Autor: ±æê³ñ󶼿 | |
I jeszcze o hakach - wi±zka elektryczna | |
U mnie sta³e 12V na haku wywo³ywa³o korozjê (od ¶niegu / soli / mo¿e deszczu), wiêc gdzie¶ w ¶rodku rozpi±³em te 12 V.
Zalety i wady: 12 V na haku u³atwi z³odziejowi sabota¿ alarmu / kamery / co tam masz. Brak 12 V na haku uniemozliwi awaryjne pod³adowanie aku, gdyby akurat siad³ (na mrozie itp.) i np. nie chcia³ otworzyæ centralnego zamka. -- -- - Mam 13 pinowe gniazdo, ale w ubo¿szej wersji, tj. bez sta³ego 12V |
|
Data: 2017-01-27 16:02:59 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
I jeszcze o hakach - wi±zka elektryczna | |
U¿ytkownik " ±æê³ñ󶼿" <nie@dla.spamerow> napisa³ w wiadomo¶ci news:o6f2it$qjf$1node1.news.atman.pl... U mnie sta³e 12V na haku wywo³ywa³o korozjê (od ¶niegu / soli / mo¿e deszczu), wiêc gdzie¶ w ¶rodku rozpi±³em te 12 V. Ale ja wyjmê wszystkie bezpieczniki, a za³±cza³ bêdê tylko na czas holowania. Z awaryjnym otwieraniem problemu nie mam, bo tradycyjna wk³adka i klucz z grotem s± na wyposa¿eniu ;-). Zosta³o tyko ci±ganie drutu. -- Yogi(n) |
|
Data: 2017-01-28 08:31:00 | |
Autor: ±æê³ñ󶼿 | |
I jeszcze o hakach - wi±zka elektryczna | |
Nie ³apiê, co masz na my¶li - ³om?
-- -- - Z awaryjnym otwieraniem problemu nie mam, bo tradycyjna wk³adka i klucz z grotem s± na wyposa¿eniu |
|
Data: 2017-01-28 10:10:23 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
I jeszcze o hakach - wi±zka elektryczna | |
U¿ytkownik " ±æê³ñ󶼿" <nie@dla.spamerow> napisa³ w wiadomo¶ci news:o6hhbj$epk$1node2.news.atman.pl...
Nie ³apiê, co masz na my¶li - ³om? Nie, obecno¶æ - ³±cznie z fabrycznym centralnym zamkiem - tradycjnej wk³adki w zamkach oraz posiadanie kluczyka z grotem umo¿liwiaj±cym otwarcie drzwi. Roz³adowanie akumultora nie uniemo¿liwia otwarcia auta tradycyjnymi metodami. Ergo - argument o mo¿liwo¶ci do³adowania akumulatora przez kabel w gnie¼dzie haka mnie nie dotyczy. A przynajmniej w wypadku tego samochodu. -- Yogi(n) |
|
Data: 2017-01-30 07:46:02 | |
Autor: Mirek Ptak | |
I jeszcze o hakach - wi±zka elektryczna | |
W dniu 2017-01-28 o 10:10, Yogi(n) pisze:
Nie, obecno¶æ - ³±cznie z fabrycznym centralnym zamkiem - tradycjnej Próbowa³e¶? :) ¯eby¶ siê nie zdziwi³ jak mój kumpel - móg³ sobie krêciæ kluczykiem we wk³adce ile chcia³, bez elektryki nie otworzy³ z powodu podwójnego ryglowania. Passat (fuj) B6. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2017-01-30 09:30:12 | |
Autor: Maseł | |
I jeszcze o hakach - wi±zka elektryczna | |
W dniu 2017-01-30 o 07:46, Mirek Ptak pisze:
W dniu 2017-01-28 o 10:10, Yogi(n) pisze: Passat (nie-fuj) B7 - tradycyjny kluczyk sprowadza sie do plastikowego (chyba jednorazowego) grotu. Teoretycznie ma to pozwolic (po zerwaniu chromowanej klamki w celu odsloniecia dziury na grot) na otwarcie drzwi bez elektryki - teoretycznie, bo na szczescie nie musialem tego testowac w praktyce... Pozdro Mase³ |
|