I jeszcze się dziwi, nie wie, że głupich n ie sieją.

Data: 2015-11-01 05:11:38
Autor: stevep
I jeszcze się dziwi, nie wie, że głupich n ie sieją.
# Przedwczoraj dowiedziałem się od kolegów, że będą w firmie dlugo  oczekiwane podwyżki. Niestety, skończyło się tylko na wstępnej radości,  mnie nimi bowiem nie objęto. Oficjalnie ucięto moją osobę z listy podwyżek  za niezbyt sumienne wykonywanie obowiązków, nieoficjalnie zaś (dzięki  wtyce w księgowości) za przyznanie się publicznie, że licząc na zmiany w  kraju, zagłosowałem w ostatnich wyborach na PiS. #
Ze strony:
http://tnij.org/87j4z70

--
stevep
-- -- -

I jeszcze się dziwi, nie wie, że głupich n ie sieją.