I kiedy myślałem, że nic mnie nie jest w stanie zadziwić...

Data: 2009-12-10 13:03:08
Autor: wiLQ
I kiedy myślałem, że nic mnie nie jest w stanie zadziwić...
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

http://www.youtube.com/watch?v=0GUeEecp0Y4

Ot nowy sposob do wytracania czasu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 04:35:04
Autor: Leszczur
On 10 Gru, 13:03, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>http://www.youtube.com/watch?v=0GUeEecp0Y4

Ot nowy sposob do wytracania czasu ;-)

W nastepnym meczu będzie się golił prawą ręką, jednocześnie kozłując
piłkę i podrzucając lusterko lewą. Cyrk Zalewski przedstawia!

Pozdro

L'e-szczur

I kiedy myślałem, że nic mnie nie jest w stanie zadziwić...