I kłamca RP Jarosław Kaczyński przeprosił za swoje kłamstwo.

Data: 2011-09-13 18:24:57
Autor: Przemysław W
I kłamca RP Jarosław Kaczyński przeprosił za swoje kłamstwo.
W weekend prezes PiS Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za swoją wypowiedź, jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją miękkich narkotyków - poinformowała we wtorek PAP rzeczniczka TVP Joanna Stempień-Rogalińska.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/355893,kaczynski-przeprosil-psl.html

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-13 18:47:03
Autor: VSS
I kłamca RP Jarosław Kaczyński przeprosił za swoje kłamstwo.
W wiadomości:j4o04s$ogo$1@news.onet.pl,
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> nastukał:
[...]

komentarz:

"I takie sa właśnie standardy Pislamistów. Pluć to oni mogą przez całe godziny - jak np. Zioberek, a przepraszać po cichutku, mimochodem, żeby nikt nie zauważył, Tu przypomina mi się dowcip, "jak to Lenin kazał Trockiemu przeprosić Stalina, z którego prostactwa Trocki kpił przy każdej okazji niemiłosiernie. Zmuszony Trocki poszedł do Stalina i zapukał do drzwi. Kiedy Stalin otworzył, Trocki spytał: - Tu mieszka towarzysz Bucharin? - Nie - odparł zdziwiony Stalin. - A to przepraszam. Stąd właśnie czerpią wzorce Wolacy, zdrajcy i zaprzańcy Polskiego Narodu."

dowcip pisauje idalnie do jarkacza
--
VSS

Data: 2011-09-13 18:48:45
Autor: u2
W dniu 2011-09-13 18:47, VSS pisze:

[...]

Zabawne jak lemingi przypisuja swoje zachowania dla pisiorow :)

Data: 2011-09-14 01:18:33
Autor: stevep
Dnia 13-09-2011 o 18:48:45 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Lemingi z razwietki, czy z jaczejki, a może kacapki?

--
stevep

Data: 2011-09-13 18:56:25
Autor: Przemysław W
I kłamca RP Jarosław Kaczyński przeprosił za swoje kłamstwo.

Użytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisał

[...]

Podobnie Rydzyk przepraszał Marie Kaczyńska za nazwnie jej czarownicą.
Mówiąc poważnie to ktoś taki jak Kaczyński już dawno powinien wyjechać na pysk z polityki. Żaden inny polityk (jeśli w ogóle Kaczyńskiego można nazwać politykiem) nie miał tyle wyroków sądowych nakazujących przeproszenie swoich konkurentów ile ma kurdupel. Cham chamem na wieki wieków. Amen.

Przemek

Data: 2011-09-13 19:41:49
Autor: abc
[...]

Przeprosił, bo musiał wykonać wyrok sądu, co nie zmienia faktu, że
merytorycznie rzecz biorąc - miał rację. 16 posłów PSL głosowało za
odstąpieniem od kary dla kogoś, kto ma nieznaczną ilość narkotyków. To jest
droga do legalizacji miękkich narkotyków.

Data: 2011-09-13 13:38:37
Autor: Leszczur
On 13 Wrz, 19:41, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

odstąpieniem od kary dla kogoś, kto ma nieznaczną ilość narkotyków. To jest
droga do legalizacji miękkich narkotyków.

Hehe. Łachudra musiał przeprosić, bo kłamał. Tyle.

Data: 2011-09-13 19:56:29
Autor: u2
W dniu 2011-09-13 19:41, abc pisze:
16 posłów PSL głosowało za
odstąpieniem od kary dla kogoś, kto ma nieznaczną ilość narkotyków. To jest
droga do legalizacji miękkich narkotyków.

To jest woda na mlyn dilerow. Jak mozna zdefiniowac niewielka ilosc
narkotykow ?

I kłamca RP Jarosław Kaczyński przeprosił za swoje kłamstwo.