I kłamca RP dostał z liścia.

Data: 2009-12-21 08:08:50
Autor: Roger Perejro
I kłamca RP dostał z liścia.
PiS w Gdańsku nie wybrało na p.o. prezesa okręgu partii posła Andrzeja Jaworskiego, choć wskazał go na tę funkcję sam Jarosław Kaczyński. Jaworski miał zastąpić Jacka Kurskiego. Statut PiS nie przewidział takiej sytuacji.
Nowy statut Prawa i Sprawiedliwości przyjęty we wrześniu zakłada, że prezesem okręgowym partii (rządzącym na obszarze okręgu wyborczego do Sejmu) nie może być europoseł. Przepis ten dotknął bezpośrednio jednego działacza PiS w kraju - Jacka Kurskiego, szefa w okręgu gdańskim, który w tym roku został europosłem. Od września, czyli wejścia w życie nowego statutu, nie jest już de facto prezesem okręgu gdańskiego partii. Statut jasno stwierdza, że w takiej sytuacji zarząd okręgowy wybiera czasowo na p.o. prezesa okręgu osobę wskazaną przez prezesa PiS. Jarosław Kaczyński wskazał taką osobę - posła Andrzeja Jaworskiego. Tymczasem w sobotę zarząd okręgowy partii nie wybrał go na tę funkcję. Dziewięć osób było za Jaworskim, a piętnaście przeciw. - To nie bunt przeciw prezesowi Kaczyńskiemu. Po prostu wielu działaczom z terenu nie układa się współpraca z panem Jaworskim - mówi nam anonimowo jeden z działaczy PiS.

Statut PiS nie przewiduje sytuacji, w której lokalni działacze partii nie akceptują osoby wskazanej przez prezesa. Nikt w partii nie potrafił nam powiedzieć, co dalej. - Traktuję to jako osobistą porażkę. Sam głosowałem za Jaworskim, tak jak wskazał prezes - mówi nam Jacek Kurski. - Zaraz po głosowaniu zadzwoniłem do prezesa Kaczyńskiego. Nie był zachwycony tą sytuacją, ale przyjął ją ze spokojem. Powiedział, że zastanowi się, co zrobić.

Teraz możliwe są dwa rozwiązania. Jarosław Kaczyński ponownie wskaże osobę, którą ma wybrać gdański PiS. Może to być znowu Jaworski - albo ktoś inny. Drugi wariant - Jarosław Kaczyński poczeka do zjazdu okręgowego partii, który ma się odbyć w styczniu. Zjazd teoretycznie mógłby wybrać nowego szefa okręgu, ale tu znów przeszkadza statut. Mówi bowiem, że nowego prezesa można wybrać dopiero po upływie kadencji starego. Kadencja Kurskiego formalnie kończy się dopiero w marcu 2011 roku.

http://wyborcza.pl/1,75248,7384994,Zaglosowali_wbrew_Kaczynskiemu.html

Przemek

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-21 08:44:53
Autor: pluton
I kłamca RP dostał z liścia.
PiS w Gdańsku nie wybrało na p.o. prezesa okręgu partii posła Andrzeja
Jaworskiego, choć wskazał go na tę funkcję sam Jarosław Kaczyński.

Zwykla fluktuacja. Do pisu ida ludzie z okreslonym skladem umyslu,
malomyslacy, wiernopoddanczy, podatni na wciskana im ideologie.

Powtorza glosowanie i tym razem bedzie prawomyslne.

Nullification

Data: 2009-12-21 09:07:33
Autor: Roger Perejro
I kłamca RP dostał z liścia.
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał

Powtorza glosowanie i tym razem bedzie prawomyslne.

Gdyby tak się stało, to tylko potwierdzą, że są bandą bezrozumnych matołów.

Przemek

Data: 2009-12-21 09:26:31
Autor: Jadrys
I kłamca RP dostał z liścia.
W dniu 2009-12-21 08:44, pluton pisze:

Zwykla fluktuacja. Do pisu ida ludzie z okreslonym skladem umyslu,
malomyslacy, wiernopoddanczy, podatni na wciskana im ideologie.

Powtorza glosowanie i tym razem bedzie prawomyslne.

Myślisz że w którejś innej partii działającej w Polsce jest inaczej?

Data: 2009-12-21 10:48:53
Autor: cytryna
I kłamca RP dostał z liścia.
> [...]

malomyslacy, wiernopoddanczy, podatni na wciskana im ideologie.

Powtorza glosowanie i tym razem bedzie prawomyslne.

-- pozdrawiam
Nullification

Złodzieje, aferzyści, hieny cmentarne, farmazony, sciemniacze, oszuści medialni
wybrali inna partię, której rozpad odbywa się na naszych oczach. I pozostanie tylko gnój.

Data: 2009-12-21 10:35:59
Autor: WW
I kłamca RP dostał z liścia.
Roger Perejro pisze:
Jarosław Kaczyński ponownie wskaże osobę, którą ma wybrać gdański PiS.

To ja chyba definicje "demokracji" i "wyborów" w innej książce czytałem.

Zaraz, zaraz, ale wskazywanie człowieka którego "mają wybrać", to już chyba kiedyś przerabialiśmy - czyż nie ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-21 17:37:19
Autor: Roger Perejro
I kłamca RP dostał z liścia.
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

To ja chyba definicje "demokracji" i "wyborów" w innej książce czytałem.

Zaraz, zaraz, ale wskazywanie człowieka którego "mają wybrać", to już chyba kiedyś przerabialiśmy - czyż nie ?

Jak nie, jak tak, jakby powiedział Ferdek Kiepski ;-).  Dziwisz się, a czymże ten kłamca różni się od tych, którzy swoich kandydatów przywozili w teczkach? Pic to zamordyzm wzorowany na pezetpeerowcach. Gdyby nie toruński oszust, to ich partyjka cieszyłaby się jednocyfrowym poparciem i to bliżej zera, niż dziewiątki. Nadzieja w nowym prymasie, że pogoni sekciarza, a co za tym idzie i katobolszewików.

Przemek

Data: 2009-12-21 19:32:44
Autor: pluton
I kłamca RP dostał z liścia.
 Nadzieja w nowym prymasie, że pogoni sekciarza, a co
za tym idzie i katobolszewików.

No fucking way. Obermoher przynosi KASE, a to jest wazniejsze od
wszystkiego innego.

Nullification

Data: 2009-12-21 21:35:46
Autor: Roger Perejro
I kłamca RP dostał z liścia.

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał

No fucking way. Obermoher przynosi KASE, a to jest wazniejsze od
wszystkiego innego.

Co racja, to racja.

Również pozdrawiam

Przemek