I kolejna próba rankingu graczy

Data: 2009-02-23 16:58:39
Autor: Tomasz Radko
I kolejna próba rankingu graczy
Statistical Plus/Minus (SPM).
James, Paul i Wade rule.
Rondo>Garnett.
Ginobili i Roy > Bryant.
Kirilenko>Howard.

http://www.basketball-reference.com/blog/?p=1351#more-1351

Data: 2009-02-24 00:25:49
Autor: L'e-szczur
I kolejna próba rankingu graczy
On 23 Lut, 16:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Statistical Plus/Minus (SPM).
James, Paul i Wade rule.
Rondo>Garnett.
Ginobili i Roy > Bryant.
Kirilenko>Howard.

"Yeah, I know, there are some dudes in the top 25 that shouldn’t be
there.."
To zdanie zdyskwalfikowalo w moich oczach cala prace Paine'a juz na
samym wstepie (pomijajac fakt, ze sam potem przyznal iz metoda jest
raczej cienka).

Ostatecznie nie oceniamy jakosci wskaznika wedlug tego jak dobrze
odzwieciedla nasze oczekiwania! To czysty "oddupystronizm" ktorego
jestesmy (chyba w wiekszosci) przeciwnikami!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-24 10:38:04
Autor: lorak
L'e-szczur pisze:
[...]

a ja patrzac na taki kolejny wskaznik zastanawiam sie, czy nie lepiej by bylo stosowac takie metody tylko przy porownywaniu zawodnikow spelniajacych podobne role w druzynie? tzn. porownywac tylko opcje nr 1, albo tylko 6th manow i nie mieszac tego ze soba.

Data: 2009-02-24 03:48:15
Autor: L'e-szczur
On 24 Lut, 10:38, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

bylo stosowac takie metody tylko przy porownywaniu zawodnikow
spelniajacych podobne role w druzynie? tzn. porownywac tylko opcje nr 1,
albo tylko 6th manow i nie mieszac tego ze soba.- Ukryj cytowany tekst -

Problem w tym, ze nie zawsze da sie jasno okreslic kto jest opcja nr
1, kto gra drugie skrzypce a kto jest sixth manem. Co wiecej dobry
ranking moze odwrocic nasza precepcje tego kto tak naprawde jest
gwiazda druzyny, a kto role playerem.

Pozdro

L'e-szczur

I kolejna próba rankingu graczy