I kolejne kłizy

Data: 2009-12-03 21:43:41
Autor: Tomasz Radko
I kolejne kłizy
Data: 2009-12-03 13:06:52
Autor: Leszczur
I kolejne kłizy
On 3 Gru, 21:43, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
http://www.sporcle.com/games/Ben/nba_coaching_wins

Nędza. 16/30.

http://www.sporcle.com/games/nbaallstarappearances.php

20/26.

Data: 2009-12-03 22:23:44
Autor: lorak
I kolejne kłizy
Leszczur pisze:
On 3 Gru, 21:43, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
http://www.sporcle.com/games/Ben/nba_coaching_wins

Nędza. 16/30.

http://www.sporcle.com/games/nbaallstarappearances.php

20/26.

nie chcę być nadmiernie upierdliwy, ale co z tym on/off court z 82games?

Data: 2009-12-04 01:22:46
Autor: Leszczur
I kolejne kłizy
On 3 Gru, 22:23, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Nędza. 16/30.

> 20/26.

nie chcę być nadmiernie upierdliwy, ale co z tym on/off court z 82games?

No patrz - można być nawet nie chcąc ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-04 10:34:34
Autor: lorak
I kolejne kłizy
Leszczur pisze:

[...]

tak jakoś wyszło ;P

a w tych quizach miałem 23/30 oraz 24/26 (nie mogłem sobie przypomnieć Schayesa oraz Greera, byłem też o włos od zapomnienia Dr J ;) )

Data: 2009-12-04 03:04:05
Autor: Leszczur
I kolejne kłizy
On 4 Gru, 10:34, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> No patrz - można być nawet nie chcąc ;-)

tak jakoś wyszło ;P

a w tych quizach miałem 23/30 oraz 24/26 (nie mogłem sobie przypomnieć
Schayesa oraz Greera, byłem też o włos od zapomnienia Dr J ;) )

A ja pamietałem Szajsa, ale nie pamiętałem masy innych, któych teraz
też już nie pamiętam :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-03 22:24:49
Autor: Tomasz Radko
I kolejne kłizy
Leszczur pisze:
On 3 Gru, 21:43, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
http://www.sporcle.com/games/Ben/nba_coaching_wins

Nędza. 16/30.

Miałem 19. Ci wszyscy sprzed przełomu 80/90 o nazwisku różnym od Auerbach - są trudni.

http://www.sporcle.com/games/nbaallstarappearances.php

20/26.

Ja zgubiłem czterech. Greer i Schayes są do wybaczenia. Ale dwaj pozostali - nie. A zwłaszcza jeden z tych dwóch.

pzdr

TRad

I kolejne kłizy