I kolejne newsy

Data: 2010-07-14 04:36:18
Autor: sooobi
I kolejne newsy
1. Pritchard ma zostac nowym Gm'em Hornets. Paul pewnie skacze ze
szczescia.

2. Lowry dostal ofertde od Cavs 24/4. Co zrobi Morey, zmaczuje?
Cavsi maja Westa, Williamsa i jeszcze Telfaira...

3. Harrington w Nuggets za pelne MLE. Fajny ruch, Melo sporo gra pod
koszem, rozciagajacy defensywne Harrington na pewno mu pomoze.

4.Asik w Bulls. No i stalo sie, jeden z najlepszych centrów Europy
idzie do NBA. Ci ktorzy podniecaja sie Splitterem w Spurs(na forum e-
basketu fani Spurs wrecz onanizuja sie bardziej Splitterem niz Radko -
Berrim i jego wp) niech sledze lepiej poczynania Asika. Jesli Brad
Miller odejdzie do Heat, a raczej w Bulls nie zostanie to Asik
powinien wg mnie dostac tyle minut jako zmiennik ile sie tylko da.
Niestety boje sie tego ze bedzie gral tylko ogony po Noahu bo na pf
jako zmiennik Boozera swoje minuty dostanie Gibson:(

Data: 2010-07-14 04:49:02
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 13:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
1. Pritchard ma zostac nowym Gm'em Hornets. Paul pewnie skacze ze
szczescia.

Szybko! Myslalem, ze z rok sobie odpocznie.

2. Lowry dostal ofertde od Cavs 24/4. Co zrobi Morey, zmaczuje?
Cavsi maja Westa, Williamsa i jeszcze Telfaira...

Cavs Westa podobno zwaiveowali.
Z kolei Morey bardzo lubi Lowry'ego i pewnie chcialby zmaczowac, ale
na razie nie wiadomo jaka oferte dostanie Scola.

3. Harrington w Nuggets za pelne MLE. Fajny ruch, Melo sporo gra pod
koszem, rozciagajacy defensywne Harrington na pewno mu pomoze.

Tylko zeby im pilek nie zabraklo. Harrington jest najwiekszym
ballhogiem w NBA. Gdy ogladalem mecze Knicks to po prostu nie mialem
sily tego ogladac. Chlopak w calym sezonie oddal pilke moze ze dwa
razy. Raz gdy sie potknal, a drugi raz gdy sie zamyslił. Reszta to
byly rzuty.

[...]

Akurat Asik ZTCP niezle sie prezentowal na ostatnich ME.

 Jesli Brad Miller odejdzie do Heat, a raczej w Bulls nie zostanie to Asik
powinien wg mnie dostac tyle minut jako zmiennik ile sie tylko da.

A Bulls skonczyli juz zakupy?

Niestety boje sie tego ze bedzie gral tylko ogony po Noahu bo na pf
jako zmiennik Boozera swoje minuty dostanie Gibson:(

Czemu sie boisz? Noah to dobry center i przyda mu sie dobry zmiennik.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 05:15:33
Autor: sooobi
I kolejne newsy
On 14 Lip, 13:49, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 14 Lip, 13:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> 1. Pritchard ma zostac nowym Gm'em Hornets. Paul pewnie skacze ze
> szczescia.

Szybko! Myslalem, ze z rok sobie odpocznie.

Ano nic pewnego jeszcze ale Bower juz nie pracuje w Hornets.

> [...]

Z kolei Morey bardzo lubi Lowry'ego i pewnie chcialby zmaczowac, ale
na razie nie wiadomo jaka oferte dostanie Scola.

Bedzie sie musial decydowac bo czas na wyrownanie juz leci.

> [...]

sily tego ogladac. Chlopak w calym sezonie oddal pilke moze ze dwa
razy. Raz gdy sie potknal, a drugi raz gdy sie zamyslił. Reszta to

Zgadzam sie, ale D'Antoni to hujowy trener dlatego Harrington robil co
chcial

> [...]
> Berrim i jego wp) niech sledze lepiej poczynania Asika.

Akurat Asik ZTCP niezle sie prezentowal na ostatnich ME.

ZTCP? Asik byl na tych mistrzostwach najlepszym Tureckim graczem.

>  Jesli Brad Miller odejdzie do Heat, a raczej w Bulls nie zostanie to Asik
> powinien wg mnie dostac tyle minut jako zmiennik ile sie tylko da.

A Bulls skonczyli juz zakupy?

A nie wiem Bullsi mi jakos wisza nigdy ich nie lubilem:)

> Niestety boje sie tego ze bedzie gral tylko ogony po Noahu bo na pf
> jako zmiennik Boozera swoje minuty dostanie Gibson:(

Czemu sie boisz? Noah to dobry center i przyda mu sie dobry zmiennik.

Pewnie ale chcialbym aby Asik gral jak najwiecej a w Bulls tych minuty
moze za duzo nie miec:(

Data: 2010-07-14 05:34:21
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:15, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> byly rzuty.

Zgadzam sie, ale D'Antoni to hujowy trener dlatego Harrington robil co chcial

Harrington robil co chcial jeszcze przed D'Antonim.

> Akurat Asik ZTCP niezle sie prezentowal na ostatnich ME.

ZTCP? Asik byl na tych mistrzostwach najlepszym Tureckim graczem.

Mozliwe, ale nie znam sie na azjatyckiej koszykowce, wiec nie
pamietam.

> Czemu sie boisz? Noah to dobry center i przyda mu sie dobry zmiennik.

Pewnie ale chcialbym aby Asik gral jak najwiecej a w Bulls tych minuty
moze za duzo nie miec:(

I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
2011 ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 05:43:48
Autor: sooobi
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:34, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Zgadzam sie, ale D'Antoni to hujowy trener dlatego Harrington robil co chcial

Harrington robil co chcial jeszcze przed D'Antonim.

Coz to nie jego wina ze wypadl z deszczu (Nelson) pod rynne (Antoni).
W Nuggets sie uspokoi bo inaczej go Jr Smith potnie przed przerwa ASG.

> ZTCP? Asik byl na tych mistrzostwach najlepszym Tureckim graczem.

Mozliwe, ale nie znam sie na azjatyckiej koszykowce, wiec nie
pamietam.

A na jakiejkolwiek koszykowce sie znasz?:)

> Pewnie ale chcialbym aby Asik gral jak najwiecej a w Bulls tych minuty
> moze za duzo nie miec:(

I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
2011 ;-)

Co? Bullsow calkowity max to 2 runda. Wieksze szanse daje Bucksom niz
Bykom.

Data: 2010-07-14 06:00:12
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:43, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Harrington robil co chcial jeszcze przed D'Antonim.

Coz to nie jego wina ze wypadl z deszczu (Nelson) pod rynne (Antoni).
W Nuggets sie uspokoi bo inaczej go Jr Smith potnie przed przerwa ASG.

Akurat oni beda sie swietnie rozumieli ;-)

> Mozliwe, ale nie znam sie na azjatyckiej koszykowce, wiec nie
> pamietam.

A na jakiejkolwiek koszykowce sie znasz?:)

A w ryj chcesz? :)

> I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
> 2011 ;-)

Co? Bullsow calkowity max to 2 runda.

Wszystko jedno. Byle wyeliminowali Heat :-)

Wieksze szanse daje Bucksom niz Bykom.

Na razie Bucks maja pelniejszy sklad, a Bulls potrzebuja wzmocnien na
obwodzie.
Ale Cihcago ma jeszcze duzo pieniedzy do wydania. Bucks swoje juz
wydali.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 07:11:40
Autor: sooobi
I kolejne newsy
> Wieksze szanse daje Bucksom niz Bykom.

Na razie Bucks maja pelniejszy sklad, a Bulls potrzebuja wzmocnien na
obwodzie.

A Josh Howard ciagle do wziecia...

Data: 2010-07-14 14:38:55
Autor: s
I kolejne newsy
I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
2011 ;-)

Ooo, to Boston i Orlando juz skresliles? :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 05:53:59
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:38, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
> 2011 ;-)

Ooo, to Boston i Orlando juz skresliles? :-)

Pewnie. Jedni starzy, drudzy maja Vince'a ;)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 14:25:43
Autor: s
I kolejne newsy
Cavs Westa podobno zwaiveowali.

Serio?
West, go South East! :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 05:32:25
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Cavs Westa podobno zwaiveowali.

Serio?
West, go South East! :-)

Taajest! Oraldnos potrzebuja jeszcze jednego niskiego! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 14:37:36
Autor: s
I kolejne newsy
Leszczur pisze:
On 14 Lip, 14:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Cavs Westa podobno zwaiveowali.
Serio?
West, go South East! :-)

Taajest! Oraldnos potrzebuja jeszcze jednego niskiego! ;-)

Orlandos sa troche mniej south :-)
Ale palcowka ciekawa :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 06:03:21
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:37, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Taajest! Oraldnos potrzebuja jeszcze jednego niskiego! ;-)

Orlandos sa troche mniej south :-)

Ale mimo wszystko!

Ale palcowka ciekawa :D

Jaka palcowka? To już predzej przejęzyczenie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 15:09:03
Autor: s
I kolejne newsy

Jaka palcowka? To już predzej przejęzyczenie ;-)

"Oraldnos"

Nie wiem, co ma nos do orala, ale brzmi ciekawie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 06:33:47
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 15:09, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Jaka palcowka? To już predzej przejęzyczenie ;-)

"Oraldnos"

Nie wiem, co ma nos do orala, ale brzmi ciekawie :-)

Geeeez. Uwierz mi, że załapałem o co Ci chodziło i wręcz pobiegłem z
ta myślą dalej.
Nie jestem aż takim mułem jakim by mnie chcieli widzieć niektórzy z
naszych grupowych Ślązaków ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 15:41:09
Autor: s
I kolejne newsy
[...]

Mozesz wszystko zwalic na mnie i moj brak blyskotliwosci :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 16:29:04
Autor: wiLQ
I kolejne newsy
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Pritchard ma zostac nowym Gm'em Hornets. Paul pewnie skacze ze
szczescia.

To GM byl tam glownym problemem, a nie wlasciciel? Bez pieniedzy to i
Pritchard moze nic nie zdzialac.

3. Harrington w Nuggets za pelne MLE. Fajny ruch, Melo sporo gra pod
koszem, rozciagajacy defensywne Harrington na pewno mu pomoze.

Co w tym fajnego? Przeciez Al nigdy nie byl powyzej przecietnej, a teraz ma juz tylko z
gorki... ergo to zapowiada sie raczej na kolejna kleske MLE.

Chyba, ze pisales z perspektywy odejscia Melo wtedy wszystko jasne ;-)
A propos, jakos zwleka z tym extension...
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-14 22:44:42
Autor: s
I kolejne newsy

Chyba, ze pisales z perspektywy odejscia Melo wtedy wszystko jasne ;-)
A propos, jakos zwleka z tym extension...

Spodobal mu sie hype big 3 i planuje z Paulem podobna wolte na NYK :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-15 13:19:48
Autor: wiLQ
I kolejne newsy
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Chyba, ze pisales z perspektywy odejscia Melo wtedy wszystko jasne ;-)
> A propos, jakos zwleka z tym extension...

Spodobal mu sie hype big 3 i planuje z Paulem podobna wolte na NYK :-)

By tez ich tylko pokusic i przejsc do Miami? ;-)
Zreszta Paul moze byc FAsem rok pozniej od Melo.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-15 05:51:52
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 15 Lip, 13:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Spodobal mu sie hype big 3 i planuje z Paulem podobna wolte na NYK :-)

By tez ich tylko pokusic i przejsc do Miami? ;-)

Nie kazdy jest taką świnią jak James ;-)

Pozdro

L'e-szczur

I kolejne newsy