I kolejne newsy

Data: 2010-07-14 04:49:02
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 13:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
1. Pritchard ma zostac nowym Gm'em Hornets. Paul pewnie skacze ze
szczescia.

Szybko! Myslalem, ze z rok sobie odpocznie.

2. Lowry dostal ofertde od Cavs 24/4. Co zrobi Morey, zmaczuje?
Cavsi maja Westa, Williamsa i jeszcze Telfaira...

Cavs Westa podobno zwaiveowali.
Z kolei Morey bardzo lubi Lowry'ego i pewnie chcialby zmaczowac, ale
na razie nie wiadomo jaka oferte dostanie Scola.

3. Harrington w Nuggets za pelne MLE. Fajny ruch, Melo sporo gra pod
koszem, rozciagajacy defensywne Harrington na pewno mu pomoze.

Tylko zeby im pilek nie zabraklo. Harrington jest najwiekszym
ballhogiem w NBA. Gdy ogladalem mecze Knicks to po prostu nie mialem
sily tego ogladac. Chlopak w calym sezonie oddal pilke moze ze dwa
razy. Raz gdy sie potknal, a drugi raz gdy sie zamyslił. Reszta to
byly rzuty.

4.Asik w Bulls. No i stalo sie, jeden z najlepszych centrów Europy
idzie do NBA. Ci ktorzy podniecaja sie Splitterem w Spurs(na forum e-
basketu fani Spurs wrecz onanizuja sie bardziej Splitterem niz Radko -
Berrim i jego wp) niech sledze lepiej poczynania Asika.

Akurat Asik ZTCP niezle sie prezentowal na ostatnich ME.

 Jesli Brad Miller odejdzie do Heat, a raczej w Bulls nie zostanie to Asik
powinien wg mnie dostac tyle minut jako zmiennik ile sie tylko da.

A Bulls skonczyli juz zakupy?

Niestety boje sie tego ze bedzie gral tylko ogony po Noahu bo na pf
jako zmiennik Boozera swoje minuty dostanie Gibson:(

Czemu sie boisz? Noah to dobry center i przyda mu sie dobry zmiennik.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 05:15:33
Autor: sooobi
I kolejne newsy
On 14 Lip, 13:49, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 14 Lip, 13:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> 1. Pritchard ma zostac nowym Gm'em Hornets. Paul pewnie skacze ze
> szczescia.

Szybko! Myslalem, ze z rok sobie odpocznie.

Ano nic pewnego jeszcze ale Bower juz nie pracuje w Hornets.

> [...]

Z kolei Morey bardzo lubi Lowry'ego i pewnie chcialby zmaczowac, ale
na razie nie wiadomo jaka oferte dostanie Scola.

Bedzie sie musial decydowac bo czas na wyrownanie juz leci.

> [...]

sily tego ogladac. Chlopak w calym sezonie oddal pilke moze ze dwa
razy. Raz gdy sie potknal, a drugi raz gdy sie zamyslił. Reszta to

Zgadzam sie, ale D'Antoni to hujowy trener dlatego Harrington robil co
chcial

> [...]
> Berrim i jego wp) niech sledze lepiej poczynania Asika.

Akurat Asik ZTCP niezle sie prezentowal na ostatnich ME.

ZTCP? Asik byl na tych mistrzostwach najlepszym Tureckim graczem.

>  Jesli Brad Miller odejdzie do Heat, a raczej w Bulls nie zostanie to Asik
> powinien wg mnie dostac tyle minut jako zmiennik ile sie tylko da.

A Bulls skonczyli juz zakupy?

A nie wiem Bullsi mi jakos wisza nigdy ich nie lubilem:)

> Niestety boje sie tego ze bedzie gral tylko ogony po Noahu bo na pf
> jako zmiennik Boozera swoje minuty dostanie Gibson:(

Czemu sie boisz? Noah to dobry center i przyda mu sie dobry zmiennik.

Pewnie ale chcialbym aby Asik gral jak najwiecej a w Bulls tych minuty
moze za duzo nie miec:(

Data: 2010-07-14 05:34:21
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:15, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> byly rzuty.

Zgadzam sie, ale D'Antoni to hujowy trener dlatego Harrington robil co chcial

Harrington robil co chcial jeszcze przed D'Antonim.

> Akurat Asik ZTCP niezle sie prezentowal na ostatnich ME.

ZTCP? Asik byl na tych mistrzostwach najlepszym Tureckim graczem.

Mozliwe, ale nie znam sie na azjatyckiej koszykowce, wiec nie
pamietam.

> Czemu sie boisz? Noah to dobry center i przyda mu sie dobry zmiennik.

Pewnie ale chcialbym aby Asik gral jak najwiecej a w Bulls tych minuty
moze za duzo nie miec:(

I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
2011 ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 05:43:48
Autor: sooobi
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:34, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Zgadzam sie, ale D'Antoni to hujowy trener dlatego Harrington robil co chcial

Harrington robil co chcial jeszcze przed D'Antonim.

Coz to nie jego wina ze wypadl z deszczu (Nelson) pod rynne (Antoni).
W Nuggets sie uspokoi bo inaczej go Jr Smith potnie przed przerwa ASG.

> ZTCP? Asik byl na tych mistrzostwach najlepszym Tureckim graczem.

Mozliwe, ale nie znam sie na azjatyckiej koszykowce, wiec nie
pamietam.

A na jakiejkolwiek koszykowce sie znasz?:)

> Pewnie ale chcialbym aby Asik gral jak najwiecej a w Bulls tych minuty
> moze za duzo nie miec:(

I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
2011 ;-)

Co? Bullsow calkowity max to 2 runda. Wieksze szanse daje Bucksom niz
Bykom.

Data: 2010-07-14 06:00:12
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:43, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Harrington robil co chcial jeszcze przed D'Antonim.

Coz to nie jego wina ze wypadl z deszczu (Nelson) pod rynne (Antoni).
W Nuggets sie uspokoi bo inaczej go Jr Smith potnie przed przerwa ASG.

Akurat oni beda sie swietnie rozumieli ;-)

> Mozliwe, ale nie znam sie na azjatyckiej koszykowce, wiec nie
> pamietam.

A na jakiejkolwiek koszykowce sie znasz?:)

A w ryj chcesz? :)

> I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
> 2011 ;-)

Co? Bullsow calkowity max to 2 runda.

Wszystko jedno. Byle wyeliminowali Heat :-)

Wieksze szanse daje Bucksom niz Bykom.

Na razie Bucks maja pelniejszy sklad, a Bulls potrzebuja wzmocnien na
obwodzie.
Ale Cihcago ma jeszcze duzo pieniedzy do wydania. Bucks swoje juz
wydali.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 07:11:40
Autor: sooobi
I kolejne newsy
> Wieksze szanse daje Bucksom niz Bykom.

Na razie Bucks maja pelniejszy sklad, a Bulls potrzebuja wzmocnien na
obwodzie.

A Josh Howard ciagle do wziecia...

Data: 2010-07-14 14:38:55
Autor: s
I kolejne newsy
I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
2011 ;-)

Ooo, to Boston i Orlando juz skresliles? :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 05:53:59
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:38, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> I dobrze - grunt, zeby Bulls wyeliminowali Heat w finałach konferencji
> 2011 ;-)

Ooo, to Boston i Orlando juz skresliles? :-)

Pewnie. Jedni starzy, drudzy maja Vince'a ;)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 14:25:43
Autor: s
I kolejne newsy
Cavs Westa podobno zwaiveowali.

Serio?
West, go South East! :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 05:32:25
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Cavs Westa podobno zwaiveowali.

Serio?
West, go South East! :-)

Taajest! Oraldnos potrzebuja jeszcze jednego niskiego! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 14:37:36
Autor: s
I kolejne newsy
Leszczur pisze:
On 14 Lip, 14:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Cavs Westa podobno zwaiveowali.
Serio?
West, go South East! :-)

Taajest! Oraldnos potrzebuja jeszcze jednego niskiego! ;-)

Orlandos sa troche mniej south :-)
Ale palcowka ciekawa :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 06:03:21
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 14:37, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Taajest! Oraldnos potrzebuja jeszcze jednego niskiego! ;-)

Orlandos sa troche mniej south :-)

Ale mimo wszystko!

Ale palcowka ciekawa :D

Jaka palcowka? To już predzej przejęzyczenie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 15:09:03
Autor: s
I kolejne newsy

Jaka palcowka? To już predzej przejęzyczenie ;-)

"Oraldnos"

Nie wiem, co ma nos do orala, ale brzmi ciekawie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-14 06:33:47
Autor: Leszczur
I kolejne newsy
On 14 Lip, 15:09, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Jaka palcowka? To już predzej przejęzyczenie ;-)

"Oraldnos"

Nie wiem, co ma nos do orala, ale brzmi ciekawie :-)

Geeeez. Uwierz mi, że załapałem o co Ci chodziło i wręcz pobiegłem z
ta myślą dalej.
Nie jestem aż takim mułem jakim by mnie chcieli widzieć niektórzy z
naszych grupowych Ślązaków ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 15:41:09
Autor: s
I kolejne newsy
[...]

Mozesz wszystko zwalic na mnie i moj brak blyskotliwosci :-)

Pozdr
Slawek

I kolejne newsy