I kolejny konkurs fotograficzny poszedl sie je*.*c

Data: 2009-10-20 22:08:48
Autor: Zennon
I kolejny konkurs fotograficzny poszedl sie je*.*c
http://www.170lat.pl/

Rejestracja i logowanie nie dziala. Kolejna amatorszczyzna ?!?!?!

Zennon

Data: 2009-10-20 13:59:46
Autor: Kubek
On 20 Paź, 22:08, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
http://www.170lat.pl/

Rejestracja i logowanie nie dziala. Kolejna amatorszczyzna ?!?!?!

Zennon

już po okresie rejestracyjnym - teraz prace będą wtbierane do dalszego
etapu - wczoraj wszystko jeszcze działało.

Data: 2009-10-20 23:04:39
Autor: Zennon

Użytkownik "Kubek" <kubbek@gmail.com> napisał w wiadomości news:68d8a2c0-0815-471a-85fd-f88d3716dc16r31g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

O! Zlamali wlasny regulamin, czy ja czytać nie potrafie ?

"...3.2 Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się od 15 IX do 20 X do godz.24.00...."

Zennon

Data: 2009-10-20 14:15:40
Autor: Kubek
On 20 Paź, 23:04, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
Użytkownik "Kubek" <kub...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:68d8a2c0-0815-471a-85fd-f88d3716dc16r31g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

O! Zlamali wlasny regulamin, czy ja czytać nie potrafie ?

"...3.2 Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się od 15 IX do 20 X do

    *  od 15 września do 20 października zgłaszanie zdjęć do galerii
konkursowych.
    * od 20 do 31 października - prace Jury mające na celu wyłonienie
po 30 najlepszych prac w każdej kategorii.
    * od 1 do 15 listopada - głosowanie uczestników zarejestrowanych w
serwisie 170lat.pl na najlepsze zdjęcia w każdej kategorii.
    * 16 listopada ogłoszona zostanie lista zwycięzców oraz laureat
Grand Prix.

Data: 2009-10-20 23:20:41
Autor: Zennon

Użytkownik "Kubek" <kubbek@gmail.com> napisał w wiadomości news:668e5433-920e-4b2f-bc8d-6fb5291bf93fk26g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

serwisie 170lat.pl na najlepsze zdjęcia w każdej kategorii.
    * 16 listopada ogłoszona zostanie lista zwycięzców oraz laureat

No przecież zacytowalem oryginalny fragment regulaminu. A dzisiaj który jest? Mogłbyś mi wytlumaczyc ?

Zennon

Data: 2009-10-21 08:21:35
Autor: Kokos
[...]

mozesz mieć pretensje tylko do siebie, tak to jest jak sie zostawia wszystko na ostatnią chwile...

I kolejny konkurs fotograficzny poszedl sie je*.*c