I komu teraz lać ?

Data: 2014-03-08 00:45:28
Autor: Waldek
I komu teraz lać ?
BZ WBK - zabawa na finiszu
w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
- no i komu tu teraz polać  ?

Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

Data: 2014-03-08 09:45:54
Autor: Grzexs
I komu teraz lać ?
BZ WBK - zabawa na finiszu
w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
- no i komu tu teraz polać  ?

Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

Meritum może. Wszystko za darmochę. Albo zobacz jakiś lokalny BS.
--
Grzexs

Data: 2014-03-08 15:27:43
Autor: Waldek
I komu teraz lać ?
W dniu 2014-03-08 09:45, Grzexs pisze:

Meritum może. Wszystko za darmochę. Albo zobacz jakiś lokalny BS.

W Meritku mam - od czasu premii paliowo-pochodnej, poprzez 1% CB za rozdanie kartą,  ale tam IMO nic nie dają (i raczej nie dawali) za lanie pensji przez pracodawce
Jedynym wymogiem do spełnienia byl wpływ "z zewnątrz"

Data: 2014-03-08 14:43:32
Autor: xbartx
I komu teraz lać ?
W dniu 08.03.2014 00:45, Waldek pisze:
BZ WBK - zabawa na finiszu
w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
- no i komu tu teraz polać  ?

Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

Ja pierwszy miesiąc w Toyotabank zaliczyłem. Lać wprawdzie nie trzeba ale przez 6 m-c jest w bardzo sensowna cofka (10%) od wydatków max 50 zł. Może ktoś jeszcze w maju/czerwcu z czymś wyskoczy przed wakacjami.

P.S. a z Wubeku za polecenie zapłaty dostałeś czy jeszcze czekasz?

Xenocide

Data: 2014-03-08 15:30:16
Autor: Waldek
I komu teraz lać ?
W dniu 2014-03-08 14:43, xbartx pisze:

[...]

Jeszcze nie dali ... to jakos do 2 mies. po ostatniej premii mialo byc
o ile mnie skleroza nie myli ;)

Wracając do tematu - daje obecnie ktoś coś sensownego
(ekstra - jako wartość dodana) w zamian za regularne lanie pensji ?

Data: 2014-03-08 20:39:36
Autor: lolekanabolek
I komu teraz lać ?
Witaj Waldek!

W dniu 8 marca 2014 (sobota) o godzinie 20:37:58 napisano:

[...]

też się zastanawiam, kiedy należy się spodziewać ekstra premii za
polecenie zapłaty. Mówisz, że to 2 miesięcy??. Nie pamiętasz skąd to
wiesz?? Ciekawe czy przez ten czas też należy lać pensje i robić 300
zeta obrotu, itp

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-03-08 21:11:53
Autor: lolekanabolek
I komu teraz lać ?
Witaj lolekanabolek!

W dniu 8 marca 2014 (sobota) o godzinie 21:08:19 napisano:

[...]

poszperałem w regulaminie, w moim przypadku powinni do końca kwietnia
się uwinąć
art 10
Nagroda dodatkowa zostanie wypłacona na Konto Godne Polecenia w
terminie:
a) do końca marca 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą Pakiet
Konto Godne Polecenia w marcu 2013 r.,
b) do końca kwietnia 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą
Pakiet Konto Godne Polecenia w kwietniu 2013r.,
c) do końca maja 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą Pakiet
Konto Godne Polecenia w maju 2013 r.

Data: 2014-03-08 21:12:39
Autor: mx
I komu teraz lać ?
On 08.03.2014 00:45, Waldek wrote:
BZ WBK - zabawa na finiszu
w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
- no i komu tu teraz polać  ?

Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

Cieszmy się okresem karencji, żaden bank nie premiuje ale jeszcze żaden nie pobiera opłat za polewanie. Wkrótce to się zmieni, myślę że tak z jeden procent banki będą kasować od wpływu wynagrodzenia. Dziwny był ten owczy pęd po nasze wynagrodzenia. Jak kasa wpłynie, to dla banku same wydatki: karty, bankomaty, przelewy, itp.

Data: 2014-03-08 14:16:27
Autor: Kris
I komu teraz lać ?
W dniu sobota, 8 marca 2014 21:12:39 UTC+1 użytkownik mx napisał:
Jak kasa wpłynie, to dla banku same wydatki:
Jakie tam wydatkui: ma kaśę i obraca
karty,
płatne
bankomaty,
Też są prowizje za wypłaty
przelewy,
jw. prowizje za przelewy sa.
Po raz kolejny pisze że pl.misc.banki top żadna reprezntacyjna grupa: większość klientów banków płaci za kontop, płaci za karty, za wypłaty z bankomatów, tlko jakiś promil np nie płaci odsetek od kk, od debetów itp

Data: 2014-03-11 12:08:53
Autor: J.F.
I komu teraz lać ?
Dnia Sat, 08 Mar 2014 21:12:39 +0100, mx napisał(a):
[...]

Wplywy - z prowizji od kart. 1% od 3000 to zl 30 zl co miesiac, jest
sie o co bic.

Ale przelewy do innych bankow trzeba podrozyc :-)

J.

Data: 2014-03-11 15:29:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
I komu teraz lać ?

"J.F." 1p4lbpiab2m7h$.1j8ltjbqjfrxe.dlg@40tude.net

Ale przelewy do innych bankow trzeba podrozyc :-)

Byłem skarbnikiem w ostatniej klasie podstawówki i w pierwszej
klasie ogólniaka -- wiem, że operowanie cudzymi pieniędzmi
jest opłacalne także wtedy, gdy trzeba oddać więcej, niż
się wzięło.

Pieniądz to towar -- jak masło czy most lub materac. ;)
Na materacu można wyspać się wygodniej iż na podłodze/klepisku;
masłem można posmarować kromkę chleba i na maśle można usmażyć
jajecznicę; most skraca drogę, obniża koszty przeprawy...

Pieniądz, jak każdy towar, ma swoją cenę.
Kredytobiorca płaci bankowi za pieniądz -- depozytariuszowi płaci bank.
Skoro bank przyjmuje Twoje wynagrodzenie, ma szmal, za który nie płaci.
Ma przez chwilę -- lub przez tydzień... Ma za freeko zupełnie, a może
ma, ale musi za to płacić jak Wiewiórki orzechami w twardych łupinach...

Tak czy siak -- ubezpieczenia i banki dają zyski największe
i najpewniejsze, jeśli nie liczyć politycznych zamieszek.
Tylko małe dziecko może uważać, że obracanie cudzymi
pieniędzmi jest nieopłacalne dla obracającego nimi.

Ja, mając kilka (sześć może siedem) lat, zapytałem Boga
o sens przechowywania moich pieniędzy w SKO (Szkolnej
Kasie Oszczędności) i dostałem odpowiedź, która mi
starczyła na resztę mego życia. :) Zrozumiałem,
dlaczego SKO zbiera, przechowuje a nawet po roku
daje nagrody tym, którzy ,,najlepiej'' oszczędzali. :)

Leszek Nowak nie zawsze ;) płacił -- bywało, że za niego ja musiałem
zapłacić. :) Ale tak czy siak (czy klasa zapłaciła za Leszka Nowaka,
czy ja, z własnych pieniędzy) opłacało się zarządzanie pieniędzmi
wspólnymi, czyli pieniędzmi klasy...

Przy okazji -- myli się ten, kto uważa Leszka Nowaka za nędzarza czy
nieuczciwca... On po prostu miał dużo spodni ;) a tylko jeden portfel,
przez co dość często przychodził do szkoły w tych akurat spodniach,
w których nie miał portfela...

Gdy któregoś razy rozdrażnił nas swoją opowieścią o mnogości spodni,
Darek Kosiński (dziś już świętej pamięci) zapytał Leszka Nowaka
złośliwie o to, czy Nowak w ogóle ma jakieś inne spodnie, w które
by mógł włożyć portfel... Jak widać -- Darek zmarł, ja żyję, ale
nędznie, a Nowak...

Pracownica Leszka Nowaka sprzedała mi przed laty porcelanową łyżeczkę
(nędzną, jak na porcelanową) która pękła pewnego dnia, choć kosztowała
bardzo dużo -- niemal tyle, ile ING dał mi w charakterze wisiennym...

Prawdę mówić nie mam pewności co do tego, że to była pracownica
Leszka Nowaka? -- tak głosiły różne pisma [i układy?] znalezione
na paragonie?... Jakoś tak.

Kupiłem (po złamaniu wyżej opisanej łyżeczki) nową łyżeczkę z porcelany
(mam do tej pory mimo upływu lat) ale jaja obrabiam srebrzonymi sztućcami,
które (rzecz jasna) od jaj (od siarki) czernieją...

Kupiłem tedy szklane naczynie, które służy mi do czyszczenia
sreberek... Wykładam je pozłotkami (folią aluminiową zostającą
po czekoladach) sypię sól kuchenną, wkładam poczerniałe sreberka
i zalewam ciepłą wodę...

Data: 2014-03-11 16:24:15
Autor: J.F.
I komu teraz lać ?
Dnia Tue, 11 Mar 2014 15:29:10 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
"J.F." 1p4lbpiab2m7h$.1j8ltjbqjfrxe.dlg@40tude.net
Ale przelewy do innych bankow trzeba podrozyc :-)

P.S. mniej dziwnych wspomnien zyciowych prosze.

Byłem skarbnikiem w ostatniej klasie podstawówki i w pierwszej
klasie ogólniaka -- wiem, że operowanie cudzymi pieniędzmi
jest opłacalne także wtedy, gdy trzeba oddać więcej, niż
się wzięło.

Wiedza wyniesiona z SKO ? Troche dziwne ... taki skarbnik-dziecko to raczej moze wpasc w pulapke
kredytowa niz czegos sie z tego nauczyc.

[...]

Owszem, tylko odroznijmy wydatki biezace (maslo) od inwestycyjnych
(most, materac).

[...]

Owszem. Wydaje sie ze najprostsze bedzie (nisko) oprocentowane konto biezace.
Ale nie, banki tego wyraznie unikaja, ciekawe czemu.

J.

Data: 2014-03-16 06:14:56
Autor: TrzyLinie
I komu teraz lać ?
W dniu 2014-03-11 16:24, J.F. napisał(a):
[...]

No właśnie. Czy masz jakiś pomysł dlaczego unikają? Podziel się nim, pls,
pls :)
--
TrzyLinie

Data: 2014-03-17 00:49:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
I komu teraz lać ?

"TrzyLinie" lg3c0g$232$1@dont-email.me

Wydaje sie ze najprostsze bedzie (nisko) oprocentowane konto biezace.
Ale nie, banki tego wyraznie unikaja, ciekawe czemu.

Polbank nie unikał. Było oszczędnościowe, oprocentowane, z dołączoną
doń debetówką. :) Nie można było zeń lać za free? A stamtąd (z tego
banku) w ogóle można było lać? Przez jakiś czas cierpliwie lałem,
później jednak starość (niedomagania związane z moim wiekiem)
wzięła górę...

Eurobank ma ROR oprocentowany -- słabo, ale jednak oprocentowany.

No właśnie ROR -- rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.
Jak oszczędzać na nieoprocentowanym rachunku?

No właśnie. Czy masz jakiś pomysł dlaczego unikają? Podziel się nim, pls, pls :)

Liczą na lenistwo -- wielu osobom nie chce się przelewać
z konta w kĄt. ;) I wielu osobom nie chce się zastanowić
nad rozszyfrowaniem słowa/skrótu ROR.

Ponadto -- po co komu na takich kontach pieniądze?
Czy nie lepiej schodzić na tych kontach pod krechę
(brać kredyty, czynić debety) niż trzymać jakieś
oszczędności?

W gospodarce zdrowej warto zaciągać kredyty a debety
są zazwyczaj stosownie oprocentowane na każdym rachunku.
(wyjątkiem są akcje takie, jak w Mille)

-=-

Jak jednak wytłumaczyć sens kredytowania tam, gdzie PKB
rośnie w tempie 1.6% rocznie a za pożyczone pieniądze po
roku trzeba zapłacić 16%? :)

Jeśli jakiś interes daje zysk tylko jednej z dwóch
stron uczestniczących w danym przedsięwzięciu,
nawarstwia się problem. Jeśli bank chce żerować ;)
stale na swym kliencie -- musi zadbać o obopólną
opłacalność kredytowania. :) To nie sprawa banku,
jak klient zagospodaruje powierzone mu pieniądze?

IMO to właśnie zadanie banku -- przewodzenie wypłacalności klienta.
Oczywiście klient także musi oszacować zyskowność inwestycji, którą
chce pokryć/sfinansować zaciąganym kredytem.

Jeśli bank źle oszacuje możliwości (zdolność
kredytową) klienta, może dojść do

 () niewypłacalności klienta typu Sp. zoo
    (więc i do finansowej straty dla banku)

  lub do

 () utraty klienta poległego głodową śmiercią (więc stałe żerowanie
    na nim odpada a liczba potencjalnych klientów jest ograniczona)

  bądź do

 () ubożenia klienta, który wcześniej czy później zauważy,
    że zaciąganie drogich pożyczek nie jest opłacalne
    (czyli utracenia żerowiska)

Data: 2014-03-17 13:18:11
Autor: J.F
I komu teraz lać ?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości
"TrzyLinie" lg3c0g$232$1@dont-email.me
No właśnie ROR -- rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.
Jak oszczędzać na nieoprocentowanym rachunku?

Oszczedzac, bezprocentowo :-)

[...]

ciekawe czy przy np 1% nie zarobili by wiecej - bo ludziom nie chcialoby sie czytac o innych lokatach.

[...]

Biorac pod uwage procenty - smiem twierdzic ze nie, jesli nie trzeba.
W sensie: lepiej ze sobie tam ta jedna czy dwie pensje bezuzytecznie leza, niz mam placic za limit debetowy, odsetki za debet itp.

Co innego jak odsetki male, a inwestycja np w akcje przynosi duzy zysk.

[...]

Ale przy krotkoterminowych nie jest tak zle, nawet te 16%, na pol roku co miesiac splacane nie wydaje sie duzo.

J.

Data: 2014-03-18 03:22:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
I komu teraz lać ?

"J.F" 5326e805$0$2234$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Bierzesz 100 pln, oddajesz po roku 120 pln, ale bierzesz
100% swej miesięcznej pensji a oddajesz tylko 50% swej
miesięcznej pensji, bo stosownie więcej zarabiasz po
roku właśnie dzięki temu, że zaciągnąłeś kredyt i:

 () jeździsz po moście, zamiast pływać łódką
 () smarujesz chleb masłem, zamiast margaryną,
    przez co Twoje oczy lepiej pracują, co
    skutkuje lepszymi osiągnięciami zawodowymi

Co innego jak odsetki male, a inwestycja
np w akcje przynosi duzy zysk.

Dlaczego inwestycja w akcje przynosi duzy zysk?
Bo ten, kto Ci sprzedał akcje, kupił za pozyskane
pieniądze (; most i masło. ;)

[...]

Nie jest ważne, czy 1.6%, czy 165%. ;) Ważne, abyś zarobił
na zaciągniętym kredycie -- abyś Ty zarobił, i aby bank
zarobił. Ty zarobisz tyle, że zbudujesz pałac marmurowy,
zaś bank... Hm... Bankierzy będą ogryzali palce z zazdrości,
gdyż dostaną tylko swoje 165%... ;)

Pojmujesz? ;)

 -- Panie... Toż to groszowe sprawy!!!
 -- Owszem. Na tej stacji paliw kropla
    ON kosztuje tyle, a na tej taka sama
    kropla tego samego ON kosztuje
    o 2 grosze mniej... ;)

 -- w tym kantorze 2 grosze więcej, w tamtym
    2 grosze mniej na jednym cencie amerykańskiego dolara... ;)

Postscriptum: Pogadajmy raczej o polityce. ;) Galileo... Co ma Sojuz we Francji
              do Galileo? Kto dokarmia Amerykanów żyjących w stacji orbitalnej?
Dlaczego GLONASS szybciej fixuje? ;) I co wówczas, gdy wyłącznik GPS znajduje
się nie tylko w Hameryce, ale także w Moskwie a wyłącznik tego ostatniego
(i pierwszego zarazem, bo chyba Sowiety wcześniej zaczęły niż USA) ma tylko
Wladimir I Łagodny?... Gdy hamerykańskie samoloty wystartują, aby pogromić
rosyjską armię -- Putin I Łagodny pozwoli im na powrót i lądowanie, czy powie,
że piloci muszą katapultować (używając wynalazku sowieckiego) i jeśli spadną
na terenie Rosji, trafią do obozów pracy... ;)

Kiedyś bawiłem się z osami, które uwiły sobie gniazdko w garażu. Gniazdko miało
średnicę na oko około 40 cm... Nocą, gdy ode mnie zależało ,,nasłonecznienie''
garażu, drażniłem osy, które wylatywały z gniazda i formowały szyki ofensywne,
aby zaatakować intruza, czyli mnie -- w moim mniemaniu gospodarza ;) garażu...
Gdy osy zgromadziły stosowne oddziały -- wyłączałem światło. Jedne osy siadały
na gnieździe, inne fruwając po omacku tłukły w ściany czy w inne przeszkody,
jeszcze inne spadały na podłogę, która była pokryta twardym pyłem... Osa po
dotknięciu tej podłogi raczej nadawała się jedynie na szmelc... Każda osa
wcześniej czy później musiała znaleźć dla siebie schronienie -- na podłodze,
gdzie czekała śmierć, w gnieździe, do którego trudno było trafić po omacku
lub w innym, zacisznym ;) miejscu...

Tak oto wyglądały moje nocne zmagania z osami -- o sporne terytorium,
jakim był garaż. ;)

Kiedy Indie i Chiny będą miały swoje globalne systemy pozycjonowania?

-=-

Obacz, ;) jak wyglądają granice obecnej RP na tle granic zamieszczonej tu RON. :)

  http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b2/Polish-Lithuanian_Commonwealth_%281619%29_compared_with_today%27s_borders_PL.png

Zapytaj Białorusinów żyjących (w wiadomym?) pasku na wschód od Białegostoku,
gdzie wolą żyć -- na prawosławnej Białorusi, czy w Polsce Jana Pawła II?...
Podobnież z Litwinami (tym bliżej do JPII, choć część z nich to protestanci)
i Ukraińcami...

Litwa w ciągu ostatnich kilku lat zmieniła swoje nastawienie do Polski.

-=-

Na razie Zachód ustanawia sankcje... Przykładowo -- wczoraj Niemcy
dobili z Rosją targu w sprawie ,,palnych kopalin''. ;) [czy na
podstawie tych właśnie uzgodnień będą także eksploatowane tereny
RP? -- na pradawnej zasadzie, że kurica nie ptica?]

-=-

Na pół roku czy na 100 lat -- wszystko musi dać zysk!
Na 1.6%, czy na 165% -- każdy pozyskany towar czy usługa
(pieniądz, kartofel, most, masło, ścięcie włosów itd.)
musi dać zysk!!! Jeśli nie daje -- to źle!!! Musi dać
zysk także piosenkarz (i to na zasadzie -- w zdrowym
ciele zdrowy duch, nie zaś tylko zysk estradowy, liczony
biletami) poeta (choćby piszący q pokrzepieniu serc
i dusz) i (tak samo) pisarz... Każdy żołnierz i policjant
czy strażak bądź ratownik -- musi dać zysk!!! (poprzez
przyniesienie oszczędności na zaniku rabunków czy pożarów
bądź utonięć lub innych wypadków nieszczęśliwych!!!)

Inaczej -- wcześniej czy później świat zachwieje się, powstaną
kominowe zyski, spadnie przyrost naturalny (w Europie chyba od
20 lat jest zerowy; w RP na pewno od co najmniej 22 lat jest
zerowy) i ludzkość wymrze!!!!!!! Na razie cała nadzieja leży
w Azjatach, ale jak długo można?! ;)

-=-

Wracając do polityki... Czy tak będą wyglądały tereny RP po ,,referendach''? ;)

   http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/Duchy_of_Warsaw_1809-1815.PNG&imgrefurl=http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%25C4%2599stwo_Warszawskie&h=224&w=225&tbnid=DC6Z5dD0j8nL9M:&tbnh=186&tbnw=186&zoom=1&usg=__b7QFfpppHP5WCAanzE4hsIBw31g=&docid=EQ50Ck6Vo8KJUM&itg=1&sa=X&ei=C6gnU5rOD6Hm7AbjzoGICw&ved=0CKEBEPwdMAo

Aby było jasne -- to mapa Księstwa Warszawskiego. :)
(czyli Polski Napoleona Bonapartego)
Poznań, Kraków, Warszawa -- i Augustów oczywiście. :)

Był synem Sforzy, Włoszki, ostatnim z rodu Jagiellonów,
dlatego jego miasta należą do Korony Królestwa Polskiego
nawet/także wtedy, gdy ta KoronKa jest raczej maluteńka. ;)

Nie o ostatnim z rodu Horeszków Adam Mickiewicz powinien był
napisać w ostatnim zajeździe na Litwie, czyli w panu od spraw
trudnych i beznadziejnych, ale o ostatnim z rodu Jagiellonów!!!
[gdyż tam właśnie, nie paręset lat później, kończy się piękno
RON!!! -- wolnej od głupoty rzymskiej religijności i obłudy]

  http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfabetycznie/kaczmarskiego/o/ostatnie_dni_norwida.php
  http://www.youtube.com/watch?v=AQ4o8wqDURY

Data: 2014-03-08 22:08:15
Autor: z
I komu teraz lać ?
W dniu 2014-03-08 00:45, Waldek pisze:
Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

W skarpetę :-)

Ostatnio przy zakupach w Komputroniku gotówką zaoszczędziłem 10%.
Sam byłem zdziwiony. Szybko zwięźle i na temat. Bankowatość phii :-)

Piszę tu w kontekście oczywiście tego tu modnego ciułania glajcarów ;-)
A frajerzy rajcują się przelewaniem :-)

PS. No dobra. Wiem że oficjalnie zyskuje się tylko 2% (wg regulaminu) ale w realnym świecie bilon jest bilon :-)

Data: 2014-03-09 11:39:37
Autor: MarcinK
I komu teraz lać ?

Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

Moze do raiffeisenpolbank?

http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-wygodne
http://raiffeisenpolbank.com/c/document_library/get_file?uuid=44c45474-f577-46cd-8099-501ec99c109b&groupId=30393755

po 3 miesiacach - cashback max 15 PLN/m-c, podwyżka: 40 PLN/kwartał

Data: 2014-03-09 12:13:08
Autor: interlokutorka
I komu teraz lać ?
Sprawdzcie Aliora Ojca: tydzień temu można tam było przyuważyć reklamę nowego konta (nazywało się bodajże "Sprytne" czy coś w ten deseń) - w zamian za polewanie 3% zwrotu za zakupy spożywki.

Data: 2014-03-09 20:24:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
I komu teraz lać ?

interlokutorka@gmail.com f2bf495e-a67c-4333-93e2-6dc17c101f87@googlegroups.com

: Sprawdzcie Aliora Ojca: tydzień temu można tam było przyuważyć
: reklamę nowego konta (nazywało się bodajże "Sprytne" czy coś
: w ten deseń) - w zamian za polewanie 3% zwrotu za zakupy spożywki.

Olejmy te keszbeki trzyprocentowe! Banki dają ogromny szmal
reklamowy a nam chcą dawać jałmużnę?!

Chyba, że można pobrać 2 setki, jak za dawnych, czasów w Mille. :)
(albo -- chyba, że ktoś już ma takie konto)

Data: 2014-03-10 22:18:33
Autor: Waldek
I komu teraz lać ?

[...]

Pewnie ze mozna olac ... ale nuuuda się szykuje straszna :/
A tak zabawy troche bylo z lokatami, cashbackami, wyrabianiem limitów ilościowych
i wartościowych - by się załapać na wisienki, orzeszki i tym podobne :)
Tu do Płaza, tam do Billa albo po browar na Orlen ... no i było jakieś urozmaicenie - LOL

Data: 2014-03-11 00:22:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
I komu teraz lać ?

"Waldek" lfla77$96q$1@node2.news.atman.pl

Pewnie ze mozna olac ... ale nuuuda się szykuje straszna :/

Mnie też nudno. Zjedz snikersa, obejrzyj film...

  https://www.youtube.com/watch?v=lNopO3b72Ow&feature=player_detailpage#t=130

Data: 2014-03-11 09:52:50
Autor: Waldek
I komu teraz lać ?

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:lflhgj$g7a$1node2.news.atman.pl...

"Waldek" lfla77$96q$1@node2.news.atman.pl

Pewnie ze mozna olac ... ale nuuuda się szykuje straszna :/

Mnie też nudno. Zjedz snikersa, obejrzyj film...

A wiewiorki juz daly  ... to juz ostatni raz czy w przyszlym miesiacu jeszcze ?
Snikers bez  orzechów nie bedzie juz tak dobry ;)

Data: 2014-03-11 15:06:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
I komu teraz lać ?

"Waldek" lfmitc$duq$1@node2.news.atman.pl

Mnie też nudno. Zjedz snikersa, obejrzyj film...

A wiewiorki juz daly  ... to juz ostatni raz czy w przyszlym miesiacu jeszcze ?

Chyba ostatni. Ale ponoć mają słabą pamięć -- więc
może zapomną i dadzą kolejny raz. ;)

Snikers bez  orzechów nie bedzie juz tak dobry ;)

Ale dobrych filmów przybywa... :)

Data: 2014-03-10 22:22:47
Autor: Waldek
I komu teraz lać ?
W dniu 2014-03-09 20:13, interlokutorka@gmail.com pisze:
Sprawdzcie Aliora Ojca: tydzień temu można tam było przyuważyć reklamę nowego konta
  (nazywało się bodajże "Sprytne" czy coś w ten deseń)
- w zamian za polewanie 3% zwrotu za zakupy spożywki.

IMO nie "sprytne" a "rozsądne"  i obłożone akcyzą 5 zeta za kartę ;)

I komu teraz lać ?