I komu teraz lać ?

Data: 2014-03-08 14:43:32
Autor: xbartx
I komu teraz lać ?
W dniu 08.03.2014 00:45, Waldek pisze:
BZ WBK - zabawa na finiszu
w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
- no i komu tu teraz polać  ?

Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

Ja pierwszy miesiąc w Toyotabank zaliczyłem. Lać wprawdzie nie trzeba ale przez 6 m-c jest w bardzo sensowna cofka (10%) od wydatków max 50 zł. Może ktoś jeszcze w maju/czerwcu z czymś wyskoczy przed wakacjami.

P.S. a z Wubeku za polecenie zapłaty dostałeś czy jeszcze czekasz?

Xenocide

Data: 2014-03-08 15:30:16
Autor: Waldek
I komu teraz lać ?
W dniu 2014-03-08 14:43, xbartx pisze:

[...]

Jeszcze nie dali ... to jakos do 2 mies. po ostatniej premii mialo byc
o ile mnie skleroza nie myli ;)

Wracając do tematu - daje obecnie ktoś coś sensownego
(ekstra - jako wartość dodana) w zamian za regularne lanie pensji ?

Data: 2014-03-08 20:39:36
Autor: lolekanabolek
I komu teraz lać ?
Witaj Waldek!

W dniu 8 marca 2014 (sobota) o godzinie 20:37:58 napisano:

[...]

też się zastanawiam, kiedy należy się spodziewać ekstra premii za
polecenie zapłaty. Mówisz, że to 2 miesięcy??. Nie pamiętasz skąd to
wiesz?? Ciekawe czy przez ten czas też należy lać pensje i robić 300
zeta obrotu, itp

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-03-08 21:11:53
Autor: lolekanabolek
I komu teraz lać ?
Witaj lolekanabolek!

W dniu 8 marca 2014 (sobota) o godzinie 21:08:19 napisano:

[...]

poszperałem w regulaminie, w moim przypadku powinni do końca kwietnia
się uwinąć
art 10
Nagroda dodatkowa zostanie wypłacona na Konto Godne Polecenia w
terminie:
a) do końca marca 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą Pakiet
Konto Godne Polecenia w marcu 2013 r.,
b) do końca kwietnia 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą
Pakiet Konto Godne Polecenia w kwietniu 2013r.,
c) do końca maja 2014 r. w przypadku Uczestników, którzy założą Pakiet
Konto Godne Polecenia w maju 2013 r.