I kto to mówi?

Data: 2016-02-23 14:17:05
Autor: stevep
I kto to mówi?
# Morawiecki: Wałęsa nie był człowiekiem samodzielnym, także jako  prezydent #
Ze strony:
http://skroc.pl/da508
Pisowska kukiełka.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 17:21:57
Autor: Pajdak
I kto to mówi?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.ydae6rw650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Biedni ci opozycjonisci. Darli mordę na barykadach, nosili oporniki w klapach, malowali hasła na płotach i dupa. Prosty robol został bohaterem, a oni wyuczeni na marksistowsko-leninowskich uczelniach zostali nikim. Och jak to boooliiii.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-24 07:17:42
Autor: stevep
I kto to mĂłwi?
W dniu 2016-02-23 o 17:21, Pajdak pisze:

[...]

Ja też w tym czasie robiłem różne rzeczy, nie tylko te, o których piszesz, ale biedny się zupełnie ni czuje, mało tego raczej żałuje, że nie poszedłem na całość bo jako człowiek zbyt małej wiary nie wierzyłem w rychły koniec tej dżumy jaką była komuna.
stevep

I kto to mówi?