I kto tu rządzi

Data: 2011-11-28 18:16:03
Autor: boukun
I kto tu rządzi
- Wcześniej miałem różne oferty wejścia w jakieś biznesy, proponowano mi przejęcie zakładów mięsnych w Płocku, na Służewcu, miałem propozycje bezzwrotnego kredytu na cztery miliony złotych. To wszystko było chore. Nie chciałem poddać się układowi, więc próbowali mnie zniszczyć. Nie wiedzieli, że miałem kredyt podżyrowany lokatami, byli przekonani, że mój zakład padnie, a wtedy ktoś kupiłby go za grosze. To była metoda ograbiania i innych przedsiębiorców. Nie zbankrutowałem, ale przeżyłem koszmar.

Mówiąc o ofercie przejęcia płockich zakładów mięsnych odnosi się pan do propozycji Macieja Książkiewicza, komendanta płockiej policji, któremu komisja śledcza poświęciła sporo miejsca w raporcie nt. sprawy pana syna. To on był kluczową postacią w całym porwaniu Krzysztofa? Podobno odgrażał się, że nie daruje panu, że odprawił pan go z kwitkiem.
http://wiadomosci.wp.pl/page,3,title,Dramatyczne-wyznanie-ojca-Krzysztofa-Olewnika,wid,14018636,wiadomosc.html

boukun

I kto tu rządzi