I kto tu sieje nienawiść?

Data: 2010-10-25 15:53:43
Autor: Bogdan Idzikowski
I kto tu sieje nienawiść?
Po zabójstwie Marka Rosiaka, asystenta europosła PiS Janusza Wojciechowskiego, partia ta podniosła propozycję, aby zacząć monitorować internet. Miałoby to zapobiec wirtualnym atakom na członków Prawa i Sprawiedliwości. Prezes Jarosław Kaczyński w swoim wystąpieniu nawoływał również do "zkliwidowania" Szkła kontaktowego. Nazwał program Tomasza Sianeckiego i Grzegorza Miecugowa "wulgarnym i obrzydliwym". Gdy dziennikarze zwrócili Kaczyńskiemu uwagę na to, że do programu dzwonią widzowie i to oni się tam wypowiadają, odpowiedział: Dlatego tych widzów należy eliminować...

W jaki sposób panie presesie? Strzałem w tył głowy?

Data: 2010-10-25 15:52:36
Autor: u2
I kto tu sieje nienawiść?
W jaki sposób panie presesie? Strzałem w tył głowy?

Sądzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-10-25 15:54:56
Autor: Neko_apolityczny
I kto tu sieje nienawiść?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

o programu dzwonią widzowie i to oni się tam wypowiadają, odpowiedział: Dlatego tych widzów należy eliminować...

Prosze o zrodlo, gdzie jest napisane, ze Kaczynski tak powiedzial.
Prosze o link.

Data: 2010-10-25 07:02:53
Autor: Hans Kloss
I kto tu sieje nienawiść?
On 25 Paź, 14:54, "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisał

> o programu dzwonią widzowie i to oni się tam wypowiadają, odpowiedział:
> Dlatego tych widzów należy eliminować...

Prosze o zrodlo, gdzie jest napisane, ze Kaczynski tak powiedzial.
Prosze o link.

Przecież kłamie w żywe oczy. Da ci link do tekstu ze ktoś tak o
Kaczyńskim napisał. Metoda "na prawdziwego Polaka" w dorabianiu mordy
kaczorowi to podstawowy oręż w ich arsenale. A właściwie to chyba
jedyny....
J-23

Data: 2010-10-25 16:03:39
Autor: Grzegorz Z.
I kto tu sieje nienawiść?
Metoda "na prawdziwego Polaka" w dorabianiu mordy
kaczorowi

A co z Deklaracją Łódzką?

Data: 2010-10-25 16:04:59
Autor: u2
I kto tu sieje nienawiść?
W dniu 2010-10-25 16:03, Grzegorz Z. pisze:
Metoda "na prawdziwego Polaka" w dorabianiu mordy
kaczorowi

A co z Deklaracją Łódzką?

Podpisałeś ją już ?

Data: 2010-10-25 16:04:29
Autor: u2
I kto tu sieje nienawiść?
W dniu 2010-10-25 16:02, Hans Kloss pisze:
[...]

Sondują, czy uda im się tak Jarkacza wykończyć jak Leppera. Sondaże
rulezz :)

Data: 2010-10-25 16:04:50
Autor: Bogdan Idzikowski
I kto tu sieje nienawiść?

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia4292$qlt$1news.onet.pl...
[...]

Leniuszek.... Nieładnie starszego pana fatygować...
Choćby tutaj: http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101022/KRAJ/439739109
Lub tu: http://nortus.pinger.pl/m/4086519/kaczynski-o-widzach-tvn-dlatego-tych-widzow-nalezy-eliminowac-czy-to-nie-jest-wezwanie-do-mordu

Data: 2010-10-25 16:04:11
Autor: Neko_apolityczny
I kto tu sieje nienawiść?
[...]

Nortus.pinger to ma byc wiarygodne zrodlo?!

Co to w ogole za twor?

Data: 2010-10-25 16:15:32
Autor: Bogdan Idzikowski
I kto tu sieje nienawiść?

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ia42qr$san$1news.onet.pl...
[...]

Lubimy wekslować?

Post odnosi się do tego:

[...]

W jaki sposób panie prezesie? Strzałem w tył głowy?"

I bądź łaskaw odnieść się do meritum, bo wiarygodność masz potwierdzoną, a jeśli wydaje ci się, że niewystarczająco, to gogle twoim przyjacielem.

Data: 2010-10-25 16:14:52
Autor: u2
I kto tu sieje nienawiść?
W jaki sposób panie prezesie? Strzałem w tył głowy?"

I bądź łaskaw odnieść się do meritum, bo wiarygodność masz potwierdzoną,
a jeśli wydaje ci się, że niewystarczająco, to gogle twoim przyjacielem.

Sądzisz że takie hipotezy uwiarygadniają ciebie ? A może jednak tylko
ośmieszasz się ? :)

Data: 2010-10-25 16:47:52
Autor: `heÂŽsk
I kto tu sieje nienawi¶ć?
On Mon, 25 Oct 2010 16:04:50 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]
> Prosze o link.

Leniuszek.... Nieładnie starszego pana fatygować...

 zaraz ci powiedza, ze to niewiarygodne zrodlo!  co innego gdyby to byl Nasz Dziennik albo Gazeta Polska!

Data: 2010-10-25 17:09:26
Autor: Marek Czaplicki
I kto tu sieje nienawi?ć?
`he?sk dnia pon października 25 2010 16:47 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

może to będzie wiarygodniejsze
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/306173,kaczynski-zlikwidowac-szklo-kontaktowe.html
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-25 17:14:26
Autor: u2
I kto tu sieje nienawi?ć?

może to będzie wiarygodniejsze
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/306173,kaczynski-zlikwidowac-szklo-kontaktowe.html

Jak się dopuszcza jednostronne, wulgarne i napastliwe wypowiedzi na
antenie to chyba coś jest nie tak.

Gdzie się podziała Rada Etyki Mediów ? :)

Data: 2010-10-25 17:38:09
Autor: Marek Czaplicki
I kto tu sieje nienawi?ć?
u2 dnia pon października 25 2010 17:14 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Jak się dopuszcza jednostronne, wulgarne i napastliwe wypowiedzi na
antenie to chyba coś jest nie tak.
Gdzie się podziała Rada Etyki Mediów ? :)
ale zaraz "eliminować" i to powiedziane w Sejmie? poza tym
"Szkło" jest programem satyrycznym. więc czy zabronić satyrykom i
kabareciarzom poruszać tematy polityczne? to już było za komuny i satyrycy
przetrwali. publicznośc po prostu łapała aluzje. :-) --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-25 17:39:59
Autor: u2
I kto tu sieje nienawi?ć?
[...]

Chyba nie oglądasz szkiełka, ja czasami oglądam i mam wyrobione o nim
zdanie. Bardzo koń-taktowny program :)

Data: 2010-10-25 17:46:01
Autor: Bogdan Idzikowski
I kto tu sieje nienawi?ć?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia488p$oq9$3inews.gazeta.pl...
[...]

Według Kaczyńskiego należy pozamykać programy satyryczne i kabarety. Ale cosik mi się wydaje, że jemu chodzi tylko o takie, które biorą na warsztat PiS. Krytykowanie przeciwników jest pożądane.

Data: 2010-10-25 17:46:53
Autor: u2
I kto tu sieje nienawi?ć?
Według Kaczyńskiego należy pozamykać programy satyryczne i kabarety. Ale
cosik mi się wydaje, że jemu chodzi tylko o takie, które biorą na
warsztat PiS. Krytykowanie przeciwników jest pożądane.

Dlaczego wypowiadasz się za Kaczyńskiego ? Upoważnił ciebie do takich
wystąpień ? :)

Data: 2010-10-25 17:53:32
Autor: Marek Czaplicki
I kto tu sieje nienawi?ć?
Bogdan Idzikowski dnia pon października 25 2010 17:46 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
Według Kaczyńskiego należy pozamykać programy satyryczne i kabarety. Ale
cosik mi się wydaje, że jemu chodzi tylko o takie, które biorą na warsztat
PiS. Krytykowanie przeciwników jest pożądane.
wg mnie politykom chodzi o to, że ludzie się śmieją. ile w tym wszystkim
jest śmiechu przez łzy to tylko sami ludzie wiedzą. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-25 17:54:34
Autor: u2
I kto tu sieje nienawi?ć?
wg mnie politykom chodzi o to, że ludzie się śmieją. ile w tym wszystkim
jest śmiechu przez łzy to tylko sami ludzie wiedzą.

Śmiech to zdrowie, szyderstwo i kpina to jednak co innego.

Data: 2010-10-25 18:03:22
Autor: Marek Czaplicki
I kto tu sieje nienawi?ć?
u2 dnia pon października 25 2010 17:54 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Śmiech to zdrowie, szyderstwo i kpina to jednak co innego.
szyderstwo i kpina powiadasz. a co innego zostaje ludziom jak każdą krytykę
politycy traktują jak zamach na demokrację. demokracja jest usadowiona na
krytyce. bez niej pozostaną same fasady. fasady demokracji bez duszy. jest
taki dowcip o władcy. postanowił on coraz bardziej "przykręcać śrubę" swym
poddanym za pomocą coraz większych podatków. co jakiś czas pytał się swego
kanclerza co robią ludzie. odpowiedzi były "narzekaja", "klną", "złożeczą"
proces obniżania podatków zaczął się dopiero przy "królu. ludzie się już
tylko smieją". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-25 16:47:51
Autor: `heÂŽsk
I kto tu sieje nienawi¶ć?
On Mon, 25 Oct 2010 15:53:43 +0200, "Bogdan Idzikowski"
[...]

 obludny cwaniaczek ten prezes.
 wg niego "deklaracja" dotyczy wszystkich tylko nie PiS.
 im wolno obrazac innych, a jak zripostuje sie tym samym
 strasza sadami, donosami itp plugawymi zachowaniami.

Data: 2010-10-25 16:48:16
Autor: cyc
I kto tu sieje nienawiść?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc58b18$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nalezaloby sie zastanowic , czy nie pozwac Kaczynskiego do sadu za namawianie do morderstwa , wszak pojecie "eliminacja widzow " moze znaczyc tylko jedno , to co napisales !.

cyc

Data: 2010-10-25 20:05:36
Autor: jadrys
I kto tu sieje nienawiść?
[...]

Przez wytłumaczenie im że tak nie należy wypowiadać się publicznie.

Data: 2010-10-25 20:16:09
Autor: Bogdan Idzikowski
I kto tu sieje nienawiść?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia4h0a$788$1news.onet.pl...
[...]

Od czasu do czasu oglądam sk i widzę, że prowadzący tak postępują, wyrażają dezaprobatę takim zachowaniom. Ale prezes sądzi, że nie należy perswadować lecz eliminować. Najprostszą eleminacją jest eliminacja fizyczna i nieodwracalna. A nuż taki delikwent znów zadzwoni i narobi siary. W przypadku eliminacji jest to niemożliwe.

Data: 2010-10-25 21:15:47
Autor: jadrys
I kto tu sieje nienawiść?

[...]

Daj spokój, przecież wszyscy wiemy z nie idzie to tak całkowicie na żywo. Gdyby ktoś chciał, to na pewno nie puściłby tych ostrych głosów telewidzów na antenie.

Data: 2010-10-25 21:47:01
Autor: Bogdan Idzikowski
I kto tu sieje nienawiść?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia4l4k$k5u$1news.onet.pl...

[...]

To idzie całkowicie na żywo.

Data: 2010-10-26 08:25:09
Autor: jadrys
I kto tu sieje nienawiść?

[...]

Skąd wiesz, dzwoniłeś do nich w czasie rzeczywistym?

Data: 2010-10-26 08:54:53
Autor: Bogdan Idzikowski
I kto tu sieje nienawiść?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia5s9e$2h6$1news.onet.pl...

[...]

A ziemia jest płaska?

Data: 2010-10-26 08:54:27
Autor: jadrys
I kto tu sieje nienawiść?

[...]

Nie wiem.

Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie ?

Data: 2010-10-25 22:53:11
Autor: boukun
I kto tu sieje nienawiść?

[...]

Deklaracja Kaczyńskiego

Dlatego uważam za niedopuszczalne:

  a.. Wyrażenia wzywające do przemocy i życzące śmierci, szyderstwo z sytuacji zagrożenia życia np. jaka wizyta taki zamach;
  b.. Wypowiedzi przypisujące choroby psychiczne, wmawianie nienawiści i działania z niskich pobudek;
  c.. Zrównywanie legalnie działających w kraju partii z reżimami i partiami totalitarnymi - np. KPP, faszyści, NSDAP;
  d.. Używanie dla określenia oponenta słów powszechnie traktowanych za obelżywe - np. bydło, wataha czy wypowiedzi takich jak : "(.) znajduje się grupa ludzi, która w tym czasie - kiedy wszyscy bez wyjątku ciężko pracują - plądruje walizki pasażerów" czy "Przyjdzie taki dzień, że Jarosław Kaczyński będzie już rozmawiał z siłami ostateczności (.) być może będzie miało to miejsce jeszcze w tym roku (.) wówczas uznamy, że to był naprawdę dobry rok".

Ten język nienawiści i wykluczenia odrzucam !

I niech mi ktoś powie, że tu nie potrzeba lekarza specjalisty...

boukun

I kto tu sieje nienawiść?