I love TOMORROW

Data: 2011-05-05 14:15:08
Autor: matador
I love TOMORROW
Miles Davis -
'Innamorata"

matador.

Data: 2011-05-05 23:16:09
Autor: u2
I love TOMORROW
W dniu 2011-05-05 23:15, matador pisze:
Miles Davis

Niezły muzyk.

Data: 2011-05-05 14:25:28
Autor: matador
I love TOMORROW
On 5 Maj, 23:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Niezły muzyk.

Niektórzy chcieliby "poharatać" z nim w gałę.
Ale - ni du du !
Nóżki za cienkie. Płucka na trąbkę za słabe.
Zapylenie z kominów i "te" sprawy.
Wcale nie lubię Tuska. Wcale.
Niech się cieszy, że tylko tak określam mój stosunek emocjonalny do
niego.

matador.

Data: 2011-05-06 01:47:19
Autor: cirrus
I love TOMORROW
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:f53ebd5b-4b1f-450c-b987-f190bfe46755v10g2000yqn.googlegroups.com...
On 5 Maj, 23:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ale tak generalnie to lubisz chłopców, najlepiej takich na kaczych nogach?

--
stevep

Data: 2011-05-06 07:57:17
Autor: Przemysław W
I love TOMORROW

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał

Wcale nie lubię Tuska. Wcale.
Niech się cieszy, że tylko tak określam mój stosunek emocjonalny do
niego.

Podejrzewam, że premier Tusk, twój stosunek emocjonalny ma tam gdzie ludzie twojej proweniencji mają rozum.

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelarią prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

I love TOMORROW