I love rally

Data: 2011-11-05 22:13:25
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
I love rally
Witam,

Może ktoś zainteresowany chciałby się wybrać na:

http://www.iloverally.eu/

W skrócie: zawody, pokazy, wystawa. Jutro pod spodkiem w Katowicach.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-11-07 11:36:08
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
I love rally
On 2011-11-05 22:13, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
Witam,

Może ktoś zainteresowany chciałby się wybrać na:

http://www.iloverally.eu/

W skrócie: zawody, pokazy, wystawa. Jutro pod spodkiem w Katowicach.

Nie obyło się bez przygód. No i szkoda, że jednak nie odbyło się drugie kryterium pod Altusem.

Taka mała składanka:
http://www.youtube.com/watch?v=kmpElAJOVq8

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-11-07 12:30:57
Autor: Bartek
I love rally
On 2011-11-05 22:13, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
Witam,

[...]

co się działo?
bo za pozno przeczytalismy - pewnie bysmy sie pojawili.
a strona obecnie....

Suspended Domain
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
 :-)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-11-07 15:35:28
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
I love rally
UÂżytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"<tutak@spam.won>  napisaÂł w wiadomoÂści
On 2011-11-05 22:13, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
Witam,

MoÂże ktoÂś zainteresowany chciaÂłby siĂŞ wybraĂŚ na:

http://www.iloverally.eu/

W skrĂłcie: zawody, pokazy, wystawa. Jutro pod spodkiem w Katowicach.

Nie obyÂło siĂŞ bez przygĂłd. No i szkoda, Âże jednak nie odbyÂło siĂŞ drugie
kryterium pod Altusem.

co siĂŞ dziaÂło?
[...]

LOL :-) No coż .. pms wygenerował chyba znacząco ilość odwiedzin :-)

Narazie mało zdjęć i filmów. Pewnie niedługo pojawią się na twojej tubie.

http://www.youtube.com/watch?v=ZcuE69T8UE4

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-12-02 22:29:45
Autor: jerzu
I love rally
On Mon, 07 Nov 2011 11:36:08 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik
<tutak@spam.won> wrote:

Taka mała składanka:
http://www.youtube.com/watch?v=kmpElAJOVq8

Dzisiaj to obejrzałem, pełna profeska. Część bez kasków, pootwierane
szyby, jeden sobie rączką machał przez otwarte okno.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-05 11:59:53
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
I love rally
<tutak@spam.won>  wrote:

Taka mała składanka:
http://www.youtube.com/watch?v=kmpElAJOVq8

Dzisiaj to obejrzałem, pełna profeska. Część bez kasków, pootwierane
szyby, jeden sobie rączką machał przez otwarte okno.

Impreza podzielona byla na dwie cześci - zawody i pokazówka. Film przeplata jedno i drugie. Na pokazówce było to o czym piszesz.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-12-05 12:31:11
Autor: Staszek Sosenko
I love rally
<tutak@spam.won> wrote:

[...]

Białe E30 to Ty? :) Z filmiku podobał mi się zwłaszcza Polonez i Skyline ;) A swoją drogą: wątek już trochę stary, więc flejma nie nakręcę, ale po obejrzeniu tego stwierdzam, że w odwiecznej dyskusji FWD vs. RWD jedyną słuszną opcją jest... AWD :D

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-12-05 11:43:08
Autor: kamil
I love rally
<tutak@spam.won> wrote:

[...]

Dokładnie to samo napisałem w jakimś flejmie z rok temu, bo jak dla mnie takie dyskusje to wybór między złamaną lewą a prawą nogą. :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-05 12:41:06
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
I love rally
<tutak@spam.won> wrote:

[...]

Zależy do czego :-) W rajdach napewno zabawa największa w AWD, RWD. Cywilnie ? :-) W 95% wystarczy RWD - najlepszy kompromis radochy i efektywności :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-12-05 12:06:23
Autor: kamil
I love rally
<tutak@spam.won> wrote:

[...]

Radocha w RWD cywilnie najczęściej kończy się kręceniem bączków pod Castoramą. ;) Zima idzie, radochę to ja mam przejeżdżając z uśmiechem obok sąsiada z łopatą.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-05 16:07:26
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
I love rally
<tutak@spam.won> wrote:

[...]

Słabą masz zatem wyobraźnię :-)

Zima idzie, radochę to ja mam przejeżdżając z uśmiechem
obok sąsiada z łopatą.

Jesli jedyne co Ci przychodzi do głowy jako radośc z jazdy AWD to przejeżdżanie kogoś kto utknąl w śniegu to bardzo mi przykro :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-12-05 15:35:23
Autor: kamil
I love rally
On 05/12/2011 15:07, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Radocha w RWD cywilnie najczęściej kończy się kręceniem bączków pod
Castoramą. ;)

Słabą masz zatem wyobraźnię :-)

Fakt, jest jeszcze zapierdalanie 150 przez wioski. ;-)

[...]

Jeśli myślisz, że to moja jedyna radość, toś biedny. Na szczęście mokrych rond mam w okolicy dosyć. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-08 11:33:03
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
I love rally
On 2011-12-05 16:35, kamil wrote:
[...]

Widzę, że jesteś dobrze poinformowany. To co jeszcze oprócz wyżej wymienionych ? :-)

[...]

Fakt, wspominałeś jeszcze o zapierdalaniu 150 przez wioski ;-)

Na szczęście mokrych rond mam w okolicy dosyć. ;)

I co z tymi rondami ? :-) Pochwal się :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-12-05 12:36:59
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
I love rally
On 2011-12-05 12:31, Staszek Sosenko wrote:

> [...]
> ;) A swoją drogą: wątek już trochę stary, więc flejma nie nakręcę, ale
> po obejrzeniu tego stwierdzam, że w odwiecznej dyskusji FWD vs. RWD

Tak. Powiem tak - dupiane opony i nieco błedow - dawno mnie tak nieprzewidywalnei nie nosiło na asfalcie. Najgrosze jest to, że zakładałem, że będzie szuter jak w zeszłym roku (tak było opisane), więc zabrałem inny komplet :-)

A co do flejma :-) RWD, AWD to większa radość z jazdy niż FWD :-)

PS: Tu były fajne odcinki :-)
http://www.youtube.com/watch?v=4sKLEKFRGAs
http://www.youtube.com/watch?v=Tsvlw5V6nwQ

--