I nadal listonosze wydaja wyroki

Data: 2019-01-18 09:15:43
Autor: ń
I nadal listonosze wydaja wyroki
Data: 2019-01-18 18:35:50
Autor: Sonn
I nadal listonosze wydaja wyroki
W dniu 2019-01-18 o 09:15, ń pisze:
www.rp.pl/Biznes/301179888-Poczta-Polska-podnosi-ceny-sady-siegaja-glebiej-do-kieszeni.html

Kieszeni podatnika dodajmy.
A co do poczty - 6 tygodni nie wystarczyło żeby doręczyć zawiadomienie o terminie rozprawy do kancelarii adwokackiej położonej 2 ulice od sądu. nic tylko pogratulować :)

--
Sonn

Data: 2019-01-18 19:30:48
Autor: Tom N
Sonn w <news:r7o0E.90776$Pa4.47257usenetxs.com>:

6 tygodni nie wystarczyło żeby doręczyć zawiadomienie o terminie rozprawy

Co? Rozprawa po 6 tygodniach? Chyba o pietruszkę!

--
'Tom N'

Data: 2019-01-21 08:12:56
Autor: Karol
Dnia Fri, 18 Jan 2019 18:35:50 +0100, Sonn napisał(a):

[...]

Można znaleźć w necie argumenty: Dopóki listonosz będzie zarabiał tyle co
sprzątaczka sytuacja szybko się nie poprawi.
Kancelaria adwokacka może się dogadać z Sądem i osobiście odbierać z Sądu
korespondencję, jeśli to zaledwie 2 ulice dalej, to w czym problem zrobić
sobie spacerek ?

Kolejną paranoją jest gdy i Sąd i Prokuratura są w tym samym budynku, a w
wielu mniejszych miastach tak jest a korespondencję doręczają sobie via
Poczta.

Jestem za obowiązkiem elektronizacji korespondencji między urzędami
państwowymi i samorządowymi, komornikami i adwokatami. Poczta Polska już
jest do tego gotowa: www.envelo.pl e-listy polecone działają, są dowody
nadania, elektroniczny stempel pocztowy, potwierdzenia doręczenia...

Wprowadzili e-ZLA i e-recepte, to co za problem wprowadzić e-list polecony
?

--
Karol M.

Data: 2019-01-22 11:52:04
Autor: Stokrotka
I nadal listonosze wydaja wyroki
Jak pisałam skargę, że mi nie oddali w punkcie pocztowym listu poleconego
zaadresowanego na mnie ale bez dopisku POSTE RESTANTE,
to mi poczta bardzo gżecznie, listem zwykłym ,
dostarczonym w dżwi garażu, więc zmokniętym,
listem otwożonym z boku pszy pomocy nożyka,
więc poczta odpowiedziała mi, że pszeprasza ,
ale nie napisali jak odzyskać list.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

I nadal listonosze wydaja wyroki