I niech ktoś mi powie, że francuzy maj ą delikatne zawieszenie!

Data: 2011-12-16 13:48:33
Autor: Jakub Witkowski
I niech ktoś mi powie, że francuzy maj ą delikatne zawieszenie!
W dniu 2011-12-14 14:33, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

Szkody spodziewane: urwany przedni zderzak, rozwalone wszystkie opony i felgi, rozpieprzone zawieszenie, rozwalona miska olejowa, może i blok silnika, wyrwane poduszki silnika, pocharatane podwozie, urwany wydech.
Szkody rzeczywiste - rozwalona lewa przednia opona.

I nawet felgi całe? No, to tylko ci się wydawało, że "pierdut" było solidne.

Ja wjechałem w krawężnik tak, że fabryczna felga (która wytrzymała 15 lat bez prostowania,
czyli raczej solidna) nieźle zawinęła się. A zawieszenie - spoko. Nawet zbieżność w normie.
I to może już świadczyć o pewnej solidności :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-12-16 17:10:38
Autor: radekp@konto.pl
I niech kto¶ mi powie, ¿e francuzy maj± delikatne zawieszenie!
Fri, 16 Dec 2011 13:48:33 +0100, w <jcfen1$1ft0$1@news2.ipartners.pl>, Jakub
Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisa³(-a):

> Szkody spodziewane: urwany przedni zderzak, rozwalone wszystkie opony i felgi, rozpieprzone zawieszenie, rozwalona miska olejowa, mo¿e i blok silnika, wyrwane poduszki silnika, pocharatane podwozie, urwany wydech.
> Szkody rzeczywiste - rozwalona lewa przednia opona.

I nawet felgi ca³e? No, to tylko ci siê wydawa³o, ¿e "pierdut" by³o solidne.

Czyli kiepskie te francuzy, zawieszenie widaæ twarde, a plastiki ledwo siê
trzymaj± :).

Mnie siê schowek w Audi otworzy³ dopiero wtedy, gdy mcpherson przebi³ kielich
(aha, oprócz amorków zawieszenie wytrzyma³o, tylko spawacz mia³ robotê :) ).

I niech ktoś mi powie, że francuzy maj ą delikatne zawieszenie!