I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...

Data: 2013-10-10 12:22:02
Autor: Budzik
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Kurwa, jade spokojnie, powoli, nie spiesze sie, planuje droge 300 km na 4 godzini z hakiem, nie przekraczam predkosci wiecej niz 15 km na godzine a te kurwy przysylają mi zdjęcie: 62 na 50...
I niech ktoś mi powie, ze chodzi o bezpieczenstwo...
Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...
P.S. Jak widac, Cb to za mało, trzeba jednak jeszcze janosika uruchamiać...

No to znowu mnie czegoś nauczyli.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2013-10-10 06:27:55
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 10 października 2013 14:22:02 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
[...]

A konsultowałeś z kimś te 15 więcej? Może tamci nie wiedzieli że masz takie prywatne ustalenia. Na przyszłość uzgadniaj.

Data: 2013-10-10 14:00:52
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A konsultowałeś z kimś te 15 więcej? Może tamci nie wiedzieli że masz
takie prywatne ustalenia. Na przyszłość uzgadniaj.

Podobno tylko głupcy dają dobre rady... ;-)

Ale to tylko żarcik, jeżeli uważasz, ze 15 to za duzo dla bezpiecznego porusznaia sie po drogach samochodem osobowym to mozemy o tym podyskutować.

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2013-10-10 14:39:13
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-10 14:22, Budzik pisze:
[...]

Anacron ma znajomego...

P.S. Jak widac, Cb to za mało, trzeba jednak jeszcze janosika uruchamiać...

No risk, no fun - napisałeś, że nie przekraczasz o więcej niż 15km/h
to się zmieścili w limicie i do tego na zabudowanym.

No to znowu mnie czegoś nauczyli.

Jeden z wniosków - nie przekraczać o więcej niż 10km/h w zabudowanym,
a jak już się "pojechało" szybciej to grzecznie płacić, a nie płakać
w internecie :)

Data: 2013-10-10 13:18:55
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail news@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Co robi laskę?

[...]

Tak, no po prostu ubaw po pachy, wielkie służby za miliony złotych zajmują się nie tym co czego zostały powołane i za im sie płaci.
No fantastycznie.

No to znowu mnie czegoś nauczyli.

Jeden z wniosków - nie przekraczać o więcej niż 10km/h w zabudowanym,
a jak już się "pojechało" szybciej to grzecznie płacić, a nie płakać
w internecie :)

no widzisz, ja nie przecze, ze mozna syfa leczyc pudrem.
Ale czy nie lepiej zamiast pudrowac to wyleczyć chorobę?

P.S. Ja nie płacze, uważam po prosut ze w straży miejskiej pracują zwykli ludzie i im czesciej powie im sie, ze sie im wspolczuje kurwienia sie w pracy i na im wiekszy ostracyzm spoleczny natrafią tym wieksza szansa, ze moze coś sie zmieni.

Ale wiem ze to złudne nadzieje, bo taki straznik zawsze bedzie miał wielu kolegów podlizywusów, którz beda liczyli ze w razie czego anuluje im mandat. Wiec nikt mu w oczy tego nie powie.

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2013-10-10 21:32:30
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-10 15:18, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail news@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
(...)
Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...

Anacron ma znajomego...

Co robi laskę?

Komendanta i byc moze laske robic potrafi :)

[...]

Do tego też zostały powołane, więc nie bardzo rozumiem czemu narzekasz.

[...]

O jakiej chorobie piszesz? O przekraczaniu prędkości na terenie
zabudowanym? Tak, dość powszechna choroba. Zostałeś potraktowany
objawowo - pomoże, czy jakoś to rozchodzisz?

[...]

Zdziwiłbyś się, ale to nie żadne "kurwienie się" tylko zwykłe
spełnianie swoich obowiązków. Gdyby jeszcze zwierzchnicy bardziej
pilnowali innych obowiązków (a w większości tak jest) to w ogóle by nie
było specjalnych wątpliwości co do zasadności ich pracy.

Ale wiem ze to złudne nadzieje, bo taki straznik zawsze bedzie miał wielu
kolegów podlizywusów, którz beda liczyli ze w razie czego anuluje im
mandat. Wiec nikt mu w oczy tego nie powie.

Jasne :>

Data: 2013-10-10 20:41:46
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail futrzak@polbox.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Oczywiscie.
ale nie chce mi sie koljnego flejma zaczynać.
Kazdy z nas pozostanie przy swoim.
Ja ze w ogole nie po to, ty ze praktycznie tylko po to.

[...]

Nie, o sciganiu wybranych wykroczen bo te dja najwiekszy zysk.
A ze niebezpieczesntwa zandego, to juz znaczenia nie ma.

[...]

O tym własnie mówie.
zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie ich klepał po plecach i tak im mówił.
A ze 90% ludzi uwaza to za kurwienie...

Gdyby jeszcze zwierzchnicy bardziej
pilnowali innych obowiązków (a w większości tak jest) to w ogóle by
nie było specjalnych wątpliwości co do zasadności ich pracy.

No widzisz, a oni tylko to jedno. Ciekawe, prawda?

cbdu

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2013-10-11 08:28:14
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-10 22:41, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail futrzak@polbox.com napisał(a):
(...)
Do tego też zostały powołane, więc nie bardzo rozumiem czemu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
narzekasz.

Oczywiscie.
ale nie chce mi sie koljnego flejma zaczynać.

:)

Kazdy z nas pozostanie przy swoim.

Być może, ale...

Ja ze w ogole nie po to, ty ze praktycznie tylko po to.
                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Napisz dlaczego próbujesz dyskutować ze swoimi imaginacjami o tym
co ja napisałem, a nie z tym co napisałem? Podobieństwo między
tym co ja napisałem, a tym co Ty napisałeś jakobym ja napisał
jest niewielkie - podkreślone.

[...]

Nawet w tym wątku widać, że ściganie wykroczeń (w tym ograniczeń
prędkości) jest jak najbardziej na miejscu.

[...]

Uważaj z tym 90% - 90% złapanych pewnie tak, ale nie 90% ludzi :>

Gdyby jeszcze zwierzchnicy bardziej
pilnowali innych obowiązków (a w większości tak jest) to w ogóle by
nie było specjalnych wątpliwości co do zasadności ich pracy.

No widzisz, a oni tylko to jedno. Ciekawe, prawda?

Widzę, że nie tylko jedno, wiec nieprawda. Szkoda, że Ty widzisz tylko
jedno (w czym nie jesteś odosobniony).

Niczego nie udowodniłeś:>

Data: 2013-10-11 08:46:39
Autor: Budzik
[...]

To może Ty napisz (skoro twierdzisz, ze nie mam racji), jakie zadania ustawowo zostały nałożone na straz miejską i które z tych zadań straże wykonują i w jakich ilościach.

Bo o ile w większych miastach zapewne troche innych zadań mają (chociaż jakby zliczyc karanie za nieprawidlowe parkowanie i kontrolowanie predkosci to boję się ze to i tak bedzie wiekszosc ich pracy) o tyle w tych wszystkich pipidówka to czesto fotosy to 90% ich zajęć.

Ja mieszkam w Poznania i poza tym, ze kiedys założyli mi blokade w bocznej, piaskowej ulicy za 50zł (nikomu nie przeszkadzałem, ruchu nie blokowałem, bo tam poza parkującymi ruchu nie ma, znak ustawiony tak, ze własciwie do niczego sie nie odnosi ale obok jest duzy parking płatny...), drugi raz założyli mi mandat ale wzieli w łape 20zł to innej działalności straży miejskiej nie znam. wiec moze mnie uświadomisz?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-10-11 11:29:27
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-11 10:46, Budzik pisze:
[...]

To moĹźe Ty napisz (skoro twierdzisz, ze nie mam racji),

Zasadniczo to Ty powinieneś udowodnić, że "Ja ze w ogole nie po to",
ale proszę bardzo....

jakie zadania
ustawowo zostały nałożone na straz miejską i które z tych zadań straże
wykonują i w jakich ilościach.

Art. 10.
1. Straż wykonuje zadania w zakresie ochrony porządku publicznego
wynikające z ustaw i aktów prawa miejscowego.
(...)
Art. 11.
1. Do zadań straży należy w szczególności:
1) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
2) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie okre-ślonym w przepisach o ruchu drogowym,
2a) kontrola publicznego transportu zbiorowego – w zakresie określonym w art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. Nr 5, poz. 13),
3) współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
4) zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zda-rzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób po-stronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zda-rzenia,
5) ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
6) współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
7) doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich za-mieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
8) informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
9) konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pie-niężnych dla potrzeb gminy.
2. W związku z realizowanymi zadaniami określonymi w ust. 1 i art. 10, straży przysługuje prawo do obserwowania i rejestrowania przy użyciu środków tech-nicznych obrazu zdarzeń w miejscach publicznych w przypadku, gdy czynności te są niezbędne do wykonywania zadań oraz w celu:
1) utrwalania dowodów popełnienia przestępstwa lub wykroczenia,
2) przeciwdziałania przypadkom naruszania spokoju i porządku w miejscach publicznych,
3) ochrony obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.

[...]

Cóż, to już pozostaje Ci sprawdzić i podać wyniki, a nie uogólniać
sobie do 90%, bo gdzieś SM wystawiła FR i strzyże na oznakowanym
terenie frajerĂłw.

[...]

Aha, czyli dowolna interpretacja - to wolno tam było stać, czy nie?

drugi raz
założyli mi mandat ale wzieli w łape 20zł to innej działalności straży
miejskiej nie znam.

Ha, czyli jeszcze popełniłeś przestępstwo i zamiast to zgłosić to
narzekasz? Tak to zabawnie wchodzi, Ĺźe patologii niby mĂłwisz nie, ale
ją karmisz, bo tak wygodnie :>

wiec moze mnie uświadomisz?

Ja nie jestem od uświadamiania.

Data: 2013-10-11 10:42:11
Autor: Budzik
[...]

Dziekuje, juz czytam.

jakie zadania
ustawowo zostały nałożone na straz miejską i które z tych zadań
straże wykonują i w jakich ilościach.

Art. 10.
[ciach]

Hmm, wymieniłes to do czego zsotali powołani a nie to, co rzeczywiście robią.
To ma być dowód?

[...]

terenie frajerów.

To tak jak z policją.
Jeżeli policja nie wystawia w roku 10 mandatów za wyprzedzanie rowerzysty nie pozostawiając metra odległości to uważasz, ze pilnuje przestrzegania tego przepisu czy nie?
Co mam ci sprawdzić i udowodnić?
Ze w wielu gminach straz zajmuje sie tylko fotoradarami?
Mam ci uduwodnić, ze nie mają umiejetnosci multiplikowania osób i nie sa w stanie robic dwóch rzeczy na raz?

[...]

Bys widział jak stał znak, to nadal byśsie zastanawiał...
Ale to nie ważne. Nawet jak tam stał, to pytanie po co stał. Boczna droga, dojazd do bloku, szeroko, tylko ten parking obok implikował ten zakaz.

drugi raz
założyli mi mandat ale wzieli w łape 20zł to innej działalności
straży miejskiej nie znam.

Ha, czyli jeszcze popełniłeś przestępstwo i zamiast to zgłosić to
narzekasz? Tak to zabawnie wchodzi, że patologii niby mówisz nie, ale
ją karmisz, bo tak wygodnie :>

ROTFL
Ty z wyznawców teorii Michalika?

wiec moze mnie uświadomisz?

Ja nie jestem od uświadamiania.

Aha, no to konczmy te dyskusje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2013-10-11 13:01:24
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-11 12:42, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail news@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
(..)
Art. 10.
[ciach]

Hmm, wymieniłes to do czego zsotali powołani a nie to, co rzeczywiście
robią.
To ma być dowód?

To jest dowód choćby przeciwko Twojemu twierdzeniu, że "Ja ze w ogole nie po to" choć mają to explicite wpisane w obowiązki. A robią nie
tylko to, choć jak wiemy do różnych patologii również dochodzi.
No, ale to inne służby ścigają.

[...]

Aha, znaczy poza tym nic nie robią?

Co mam ci sprawdzić i udowodnić?
Ze w wielu gminach straz zajmuje sie tylko fotoradarami?

Raczej, ze 90% SM tak działa.

Mam ci uduwodnić, ze nie mają umiejetnosci multiplikowania osób i nie sa w
stanie robic dwóch rzeczy na raz?

A gdzie jest napisane, że wszystkie obowiązki tyczą jednego strażnika?
Jak trzeba to zatrudnią więcej - masz swoją multiplikację :P

Aha, czyli dowolna interpretacja - to wolno tam było stać, czy nie?

Bys widział jak stał znak, to nadal byśsie zastanawiał...

Aha, a Ty mandat przyjąłeś w ciemno?

Ale to nie ważne. Nawet jak tam stał, to pytanie po co stał.

Aha, a Ty mandat przyjąłeś w ciemno?

Boczna droga, dojazd do bloku, szeroko, tylko ten parking obok implikował
ten zakaz.

To był zakaz? Skąd Twoja dowolna interpretacja prawa do łamania takiego
zakazu?

[...]

Nie bardzo wiem co miałeś na myśli, ale sorry - jak twierdzisz, że
strażnik wziął w łapę to Ty mu to wręczyłeś i nie ma tutaj żadnego
wytłumaczenia. Trzeba było zgłosić sytuację gdzie trzeba, a nie teraz
opowiadać jak to SM czeka na danie w łapę i znajomych.

wiec moze mnie uświadomisz?

Ja nie jestem od uświadamiania.

Aha, no to konczmy te dyskusje.

Znaczy idziesz się pomodlić?

Data: 2013-10-11 12:00:40
Autor: Budzik
[...]

Co scigaja inne słuzby?
to ze SM wybrała sobie z całego zakresu obowiązków jeden wycinek i tylko tym sie zajmuje?
Jakei służby to scigają?

[...]

Kto? SM czy policja? I poza czym?

Co mam ci sprawdzić i udowodnić?
Ze w wielu gminach straz zajmuje sie tylko fotoradarami?

Raczej, ze 90% SM tak działa.

No własnie. Uwazasz, ze to nie jest patologia?

[...]

Tylko ze nie zatrudniaja.

Aha, czyli dowolna interpretacja - to wolno tam było stać, czy nie?

Bys widział jak stał znak, to nadal byśsie zastanawiał...

Aha, a Ty mandat przyjąłeś w ciemno?

Przyjałem własnie dlatego, ze 50zł to sie nie bede kłócił.
Tak samo jak kiedys przyjałem za przekroczenie w zabudowanym, bo na słow uwierzyłem policji ze teren zabudowany był (a potem okazało sie ze znak stał tylko po lewej stronie czyli ze rzeczywiscie mogłem go nie widziec)
Tak samo jak kilka razy przyjałem mandat z mysla: "hmm, naprawde tyle jechałem" po czym obecnie sie okazuje ze oni nie maja pojecia ile jechałem, bo nie maja pojecia co mierzą...
Dlatego teraz postapię inaczej.

Ale to nie ważne. Nawet jak tam stał, to pytanie po co stał.

Aha, a Ty mandat przyjąłeś w ciemno?

A co porpnujesz, skoro straznik który przyjechał tylko głupio sie usmiechał jak mu pokazywałem umiejscowienie znaku, parkingu, droge itp.
Miałem isc do sądu za 50zł?
Kto wie, moze dzis bym poprosił o skierowanie do sądu bo mam dość tej patologi.
Jako ciekawostke powiem ze keidys znajomy dostał poczta 42/30, zaklnął i stwierdził, ze nigdy w zyciu nie zapłaci i mandat wyrzucił. I tyle. Daleszego ciągu sprawy nie było :)

Boczna droga, dojazd do bloku, szeroko, tylko ten parking obok
implikował ten zakaz.

To był zakaz? Skąd Twoja dowolna interpretacja prawa do łamania
takiego zakazu?

Bo ja nad znaki cenie sobie zdrowy rozsądek.

[...]

Tak, wiem, ty zyjesz w idealnym swiecie gdzie słuzby sa po to aby pilnowac porządku.
A ja ci tylko pokazuje ze porządek to oni maja głeboko.
Jak ja bym ci powiedział o ilu wiem takich sytuacjach, ze policja wzieła w łape to pewnie tez bys powiedział, ze niemozliwe.

wiec moze mnie uświadomisz?

Ja nie jestem od uświadamiania.

Aha, no to konczmy te dyskusje.

Znaczy idziesz się pomodlić?

A skąd ci to wyszło? To ty jestes wyznawcą filozofii Michalika, nie ja.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2013-10-11 14:29:56
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-11 14:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail news@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
(..)
No, ale to inne służby ścigają.

Co scigaja inne słuzby?

Łamanie prawa.

Co mam ci sprawdzić i udowodnić?
Ze w wielu gminach straz zajmuje sie tylko fotoradarami?

Raczej, ze 90% SM tak działa.

No własnie. Uwazasz, ze to nie jest patologia?

Ty masz udowodnić te 90%, skoro tak twierdzisz.

Bys widział jak stał znak, to nadal byśsie zastanawiał...

Aha, a Ty mandat przyjąłeś w ciemno?

Przyjałem własnie dlatego, ze 50zł to sie nie bede kłócił.

Aha, znaczy wydaje mi się że to naciąganie, znak zły, ale zapłacę
a później pokrzyczę jak to źle i w ogóle?

[...]

Ty dyskutujesz z strażnikami, o którym masz taką opinię?

Miałem isc do sądu za 50zł?

Tak.

Kto wie, moze dzis bym poprosił o skierowanie do sądu bo mam dość tej
patologi.

Najwyższa pora, skoro chcesz żeby było lepiej. Wcześniej ją świetnie
karmiłeś dla świętego spokoju:>

[...]

Nie, cenisz swoją wygodę i tyle.

[...]

Nie masz bladego pojęcia w jakim ja świecie żyję i co myślę, co
właśnie powyższym pokazałeś. Służby po to są, a jak nie realizują tych
funkcji (bądź realizują je niewłaściwie) to należy z tym walczyć, a nie
utwierdzać niektórych w patologii.

A ja ci tylko pokazuje ze porządek to oni maja głeboko.

Tego to mi z całą pewnością nie pokazujesz - pokazujesz za to, że
stać Ciebie jedynie na narzekania w internecie, a jak przychodzi do
czynów to dla świętego spokoju dasz w łapę.

Jak ja bym ci powiedział o ilu wiem takich sytuacjach, ze policja wzieła w
łape to pewnie tez bys powiedział, ze niemozliwe.

LOL - ukrywasz przestępców i jeszcze się tych chwalisz? No, a piszesz
że niby uczciwości oczekujesz od wszystkich:>

Znaczy idziesz się pomodlić?

A skąd ci to wyszło? To ty jestes wyznawcą filozofii Michalika, nie ja.

Dalej nie wiem o co Ci chodzi z tym Michalikiem i z całą pewnością
również nie wiesz jakiej filozofii jestem wyznawcą i z braku argumentów
coś tam sobie wymyśliłeś. Skoro o nim coś tam przebąkiwałeś to możliwym
jest, że ciebie to interesuje.

Data: 2013-10-11 12:56:34
Autor: Budzik
[...]

Jakiego?
W odpowiedzi na mój zarzut ze SM źle wypełnia swoje obowiązki napisałes ze inne służby scigają takie patologie.
Wiec pytam jakie słuzby i które patologie?

Co mam ci sprawdzić i udowodnić?
Ze w wielu gminach straz zajmuje sie tylko fotoradarami?

Raczej, ze 90% SM tak działa.

Wystarczy spojrzec na przychody.

No własnie. Uwazasz, ze to nie jest patologia?

Ty masz udowodnić te 90%, skoro tak twierdzisz.

Ale to żadna tajemnica nie jest.
O ile w takiej Warszawie, Poznaniu czy Krakowie da to sie jeszcze jakos zamaskować statystyką o tyle w tych mniejszych miejscowościach sprawa jest jasna. Jak masz dwóch strazników i oni obsługuja fotoradar to nie ma siły zeby zajmowali sie jeszcze innymi rzeczami.

[...]

Dokładnie tak. Naciąganie.
Dopóki myslisz, ze to sa jednostkowe przypadki - machasz reka ze sie nie bedziesz kopał z koniem.
Jak widzisz ze to zaczyna byc norma - mówisz NIE.

[...]

Wtedy jeszcze takiej nie miałem.
Zapracowali sobie.

Miałem isc do sądu za 50zł?

Tak.

No i dokładnie do tego doprowadzili.

Kto wie, moze dzis bym poprosił o skierowanie do sądu bo mam dość tej
patologi.

Najwyższa pora, skoro chcesz żeby było lepiej. Wcześniej ją świetnie
karmiłeś dla świętego spokoju:>

Ty tez, skoro usprawiedliwiasz patologię. Powiedziałby, ze legitymizacja to duzo gorsza rzecz niz brak protestu.

[...]

Nie, cenie zdrowy rozsadek. nie parkuje na skrzyzowaniach czy tam gdzie mógłbym komus przeszkadzać, nawet jeżeli byłoby to dla mnie wygodne i nie byłoby zakazu ale mógłbym komus innemu utrudniac przejazd.

[...]

A jednak utwierdzasz... Ciekawe.

[...]

To ze ja narzekam i ze daje w łape jak wiem, ze przewinienie było a oni chca wziac to jedno. Gdyby tak bardzo dbali o porzadek to chyba by w łape nie brali, bo przeciez w tej sytuacji nic sie nie naucze i uchodzi mi płazem, prawda.
Ale tak czy siak, masie to nijak do tego, czy straż miejska wypełnia w całosci zadania nałożone na nią przez ustawe czy też wybrali sobie 5% zadań i tylko na tych sie skupiają.

[...]

W pierwszej kolejnosci oczekuje uczciwości od służb powołanych do jej pilnowania.
Ja oni nie pilnuje to ja nie jestem samobojca, zeby z nimi walczyc w otwartej waclce.

[...]

Możliwym jest równiez, ze w przyszłym roku polecisz w kosmos.
ale prawdopodobienstwo to sobie sam oszacuj.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2013-10-11 17:52:48
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-11 14:56, Budzik pisze:
[...]

Policja, prokuratury, sądy.

Raczej, ze 90% SM tak działa.
Wystarczy spojrzec na przychody.

Spojrzeć? Nie, masz to udowodnić. Możesz je przedstawić
z podaniem źródeł (w tym raportu NIK).

Ty masz udowodnić te 90%, skoro tak twierdzisz.

Ale to Ĺźadna tajemnica nie jest.

Jak wyĹźej.

O ile w takiej Warszawie, Poznaniu czy Krakowie da to sie jeszcze jakos
zamaskować statystyką o tyle w tych mniejszych miejscowościach sprawa jest
jasna.

Jak na razie to próbujesz zamaskować brak dowodów na stwierdzenie,
że "ze w ogole nie po to" SM była powołana i że 90% SM tak
działa.

Jak masz dwóch strazników i oni obsługuja fotoradar to nie ma siły
zeby zajmowali sie jeszcze innymi rzeczami.

Można postawić stacjonarny, albo zatrudnić więcej jeżeli są
potrzebni. Kontrola ruchu drogowego jest na drugim miejscu
w liście ich zadań:
[...]

DopĂłki myslisz, ze to sa jednostkowe przypadki - machasz reka ze sie nie
bedziesz kopał z koniem.
Jak widzisz ze to zaczyna byc norma - mĂłwisz NIE.

Taka podwójna moralność...

Miałem isc do sądu za 50zł?

Tak.

No i dokładnie do tego doprowadzili.

Ha, sprawa jest dość ciekawa - do sądu nie idziesz z uczciwości, a na
podstawie wniosku, że biorą zbyt często.

[...]

Myślisz, że fałszywe przypisywanie mi różnych rzeczy w jakikolwiek
sposób zmniejszy Twój udział w tym procederze? Ja w żadnym miejscu
nie usprawiedliwiałem patologii, a wręcz walczę z nią aktywnie.
Ty za to ją dokarmiałeś, a jak urosła to nagle stwierdziłeś że
za dużo i jeszcze próbujesz mi wmawiać, że ja ją usprawiedliwiam.
Tyle są warte Twoje słowa.

[...]

Tymczasem masz zakaz (nie wiesz nawet dlaczego) i parkujesz tam sobie
ze zdrowego rozsądku? Nie, parkujesz z wygody i dorabiasz ideologię.

[...]

Nie przypiszesz mi swoich zachowań - to nie jak w łapę dawałem
i nagle krzyczę że za często biorą.

[...]

Tak, brak uczciwości i podwójna moralność.

Gdyby tak bardzo dbali o porzadek to chyba by w łape
nie brali, bo przeciez w tej sytuacji nic sie nie naucze i uchodzi mi
płazem, prawda.

Cóż do tego są zawsze potrzebne dwie strony - chętna do dawania w łapę
i chętna do wzięcia. Jedni i drudzy i mieli się o tym okazję dowiedzieć
- tak, np. parkujący i SM.

Ale tak czy siak, masie to nijak do tego, czy straż miejska wypełnia w
całosci zadania nałożone na nią przez ustawe czy też wybrali sobie 5% zadań
i tylko na tych sie skupiają.

Jak udowodnisz, że w zakresie zadań:
Art. 11.
1. Do zadań straży należy w szczególności:
2) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie okre-ślonym w przepisach o ruchu drogowym,
powyższe to 5% i zbliżysz się do 90% interwencji w tej materii to
pogadamy.

[...]

W pierwszej kolejności to się oczekuje uczciwości od siebie, a nie od
innych. Dopiero później można komuś zarzucić jej brak.

Ja oni nie pilnuje to ja nie jestem samobojca, zeby z nimi walczyc w
otwartej waclce.

Kolejny bojownik o wolność i demokrację walczący dawaniem w łapę.
Z nimi się walczy w otwartej walce i nie jest to żadna forma
samobójstwa. Będziesz uczciwy (i uczciwie walczył) to będzie
lepiej i sam będziesz miał więcej spokoju i normalności.

Data: 2013-10-11 16:11:20
Autor: Budzik
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Użytkownik Artur Maśląg futrzak@polbox.com ...

[...]

a jakie patologie?

Jak masz dwóch strazników i oni obsługuja fotoradar to nie ma siły
zeby zajmowali sie jeszcze innymi rzeczami.

Można postawić stacjonarny, albo zatrudnić więcej jeżeli są
potrzebni.

Nie pisze o tym co moga tylko o tym co robią.
Wiec nie pisz, ze mgą zatrudnić innych bo nie zatrudniają.
A jak zatrudniaja to do koljnego fotoradaru.
P.S. Stacjonarny też trzeba obsługiwać.

[...]

W jakim zaresie prawo o ruchu drogowym okresla zadania straży miejskiej do czuwania nad porządkiem i kontrolowania ruchu drogowego?

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2013-10-11 09:30:02
Autor: kogutek444

Data: 2013-10-11 19:04:58
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-11 18:11, Budzik pisze:
[...]

W jakim zaresie prawo o ruchu drogowym okresla zadania straĹźy miejskiej do

Data: 2013-10-11 18:00:29
Autor: Budzik
[...]

Ale jakies konkrety?
Maja dbać o przestrzeganie dokładnie całego PorD czy sa dla nich zarezerwowane jakieś okreslone czynnosci?

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2013-10-10 14:43:27
Autor: Myjk
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Thu, 10 Oct 2013 12:22:02 +0000 (UTC), Budzik
przysylają mi zdjęcie: 62 na 50...

Gdzie stał fotopstryk?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-10 13:18:55
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail myjkel@nospam.op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

przysylają mi zdjęcie: 62 na 50...

Gdzie stał fotopstryk?

W sensie? O miasto pytasz czy o jakies szczegóły techniczne lokalizacji?

W sumie na razie wiem tylko tyle, ze zdjecie z tyłu i ze 62 na 50.
Nie widzialem jeszcze listu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2013-10-10 15:28:11
Autor: Myjk
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Thu, 10 Oct 2013 13:18:55 +0000 (UTC), Budzik
W sensie? O miasto pytasz czy o jakies szczegóły techniczne lokalizacji?

Pytam o miasto i ulicę. Konkretną lokalizację radaru.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-10 14:00:52
Autor: Budzik
[...]

Resko, jak dowiem sie ulice to dam znać.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2013-10-11 01:12:11
Autor: przemek.jedrzejczak
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
-- Konkretną lokalizację radaru. -- Pozdor Myjk

http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/resko.htm
no chyba ze cos nowego wymyslili

P.

Data: 2013-10-10 18:19:16
Autor: ZIWK
[...]
Nie są w stanie udowodnić, że przekroczyłeś o więcej niż 10 :) - a dopiero to podlega karze.
Błąd radaru to +- 3km/h - czyli mogłeś jechać zarówno 59 jak i 65...
I niech ktoś mi powie, ze chodzi o bezpieczenstwo...
Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...
Rozumiem są różne słabości - trzeba mieć wyrozumiałość... ale komediant straszy wiejskiej?

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-10-10 18:46:19
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail wsmag@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Tak mi sie wydawało i chyba na początek tak im odpiszę.

I niech ktoś mi powie, ze chodzi o bezpieczenstwo...
Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...

Rozumiem są różne słabości - trzeba mieć wyrozumiałość... ale
komediant straszy wiejskiej?

Licze na to, ze to jakas przygłupia dupa... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2013-10-10 22:12:16
Autor: ZIWK
W dniu 2013-10-10 20:46, Budzik pisze:
[...]

Po pierwsze - nie próbuj odpowiadać na załączonym świstku - nie masz takiego OBOWIĄZKU! - bo standardowy świstek to pewny mandat i punkty i koszty - tylko napisz normalną w miarę uprzejmą odpowiedź.

Podaję paragrafy:
1)

Wymagania techniczne dotyczące fotoradarów zawarte w „Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 listopada 2007r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych.” Dziennik ustaw nr 225 poz.1663:
mają brzmienie:
Rozdział 3 § 23: Wartości błędów granicznych dopuszczalnych wskazania prędkości przyrządu przy zatwierdzeniu typu i legalizacji pierwotnej oraz ponownej w:
2) znamionowych warunkach użytkowania – wynoszą:
a) ± 3 km/h – dla prędkości do 100 km/h.

2)
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.” (tekst jednolity na podstawie Dziennika Ustaw z 2012r. Poz 1137, 1448 z 2013r. Poz 700, 991) Art 129h ust.5 pkt3: brzmi:
3) sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące, z uwzględnieniem progów prędkości dostosowanych do obowiązującego na drodze ograniczenia prędkości, oraz przetwarzania przez te urządzenia zarejestrowanych danych, a także biorąc pod uwagę możliwość błędu kierowcy do 10 km/h włącznie w utrzymaniu dopuszczalnej prędkości;

3)
Ponieważ nie ma możliwości jednoznacznego i niepodważalnego ustalenia, czy samochód kierowany przeze mnie jechał w tym momencie z szybkością poniżej xxxxxkm/h, czy powyżej - co wynika z dopuszczalnego błędu pomiarowego fotoradaru, a tym samym czy wykroczenie podlega karze - zachodzi przypadek rozstrzygnięty przez Ustawodawcę w Kodeksie Postępowania Karnego Art.5 § 2. : Nie dające się usunąć wątpliwości rozstrzyga się na korzyść oskarżonego.

:)

[...]

Strasz nie ma prawa do występowania przed sądem - musi to zrobić polucja, a grzywna zasądzona przez sąd już idzie na skarb państwa, a nie do kieszeni gminy... więc gdzie tu interes straszaków?

--
/\    Wojciech Smagowicz - KrakĂłw      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-10-10 20:41:46
Autor: Budzik
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Osobnik posiadający mail wsmag@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie dające się usunąć wątpliwości rozstrzyga się na korzyść oskarżonego.

Dziekuje bardzo. Wynik oczywiscie przekaże grupie. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2013-10-10 21:37:57
Autor: Artur Maśląg
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
W dniu 2013-10-10 18:19, ZIWK pisze:
(...)
Nie są w stanie udowodnić, że przekroczyłeś o więcej niż 10 :) - a
dopiero to podlega karze.

Tak naprawdę to powyższe prawdą nie jest - za jazdę do +10km/h
jest do 50zł, choć to pewnie FR i da się wyłgać.

Data: 2013-10-10 20:33:07
Autor: Krzysztof 45
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
W dniu 2013-10-10 14:22, Budzik pisze:
Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...
LOL
No to ci przyślą Kaśkę Chudy i ci opierdoli piwnice z przetworów LOL
http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/97503
--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-10 19:00:43
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...
LOL
No to ci przyślą Kaśkę Chudy i ci opierdoli piwnice z przetworów LOL
http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/97503

Ale... ja przetwory trzymam w kuchni...
Ale jakby Kaska chciała jakies przetwory to moze mi operdolic... Az tak mnie zadziwili! ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2013-10-10 21:10:02
Autor: J.F.
Dnia Thu, 10 Oct 2013 12:22:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Strasz czy ITD ? Bo ITD ... ustawowo zapisane ze powyzej 10 wysylaja.

P.S. Jak widac, Cb to za mało, trzeba jednak jeszcze janosika uruchamiać...

Polecam, ale ... przeciez przed kazdym FR tablica, zleckewazyles, to i
yanosika zlekcewazysz :-)

No to znowu mnie czegoś nauczyli.

nie przekraczac wiecej niz 10, czy zapooznac sie ze stronami anacrona?
:-)

J.

Data: 2013-10-10 20:41:45
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Strasz czy ITD ?
Straz

[...]

Nie widziałem tablicy bo jakbym widział to bym pewnie zwolnił.
Chociaz nie wiem czy do 50...

No to znowu mnie czegoś nauczyli.

nie przekraczac wiecej niz 10, czy zapooznac sie ze stronami anacrona?
:-)

yanosik, anacron swoją droga.
Na poczatek napisze im o błędzie pomiarowym.

W sumie chciałem wypróbować sposób kolejkowy (jemu powierzyłem, a ja jemu powierzyłem, a ja jemu) i sprawdzic kiedy im sie znudzi ale to może kiedyś indziej albo w późniejszym czasie jak sie uprą.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2013-10-10 21:21:48
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-10 21:10, J.F. pisze:
[...]

Zastanawiające, prawda?  A co do yanosika - znowu mieli jakąś awarię
serwerów i lipa z używania :)

Data: 2013-10-10 21:38:31
Autor: mk4
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
W dniu 10/10/2013 14:22, Budzik pisze:
Kurwa, jade
sobie dzis droga 10 od Warszawy w kierunku Torunia a tam dwa nowe fotoradary. Oczywscie jest tam teren zabudowany taki, ze nic wlasciwie nie ma a z poczatku terenu gladko widac koniec.
Widocznosc dobra wiec sie tam po prostu jedzie. No i oczywiscie blysnelo. Przy radarze krzatali sie jeszcze jacys spece, ktorzy chyba dopiero co go uruchomili. Mam nadzieje, ze byl to jeszcze etap odpalania tego dziadostwa i obedzie sie bez konsekwencji.

Golym okiem widac, ze miejsca gdzie (jeden byl jeszcze folia owiniety) znajduja sie te nowe urzadzenia trudno uznac za szczegolnie niebezpieczne. Jedno z tych miejsc to zupelnie nieporozumienie zarowno jesli chodzi o teren zabudowany jak i fotoradar - za to swietne zeby jadac sobie przez pole wjechac w 200 metrowy teren zabudowany bez zabudowan na niemal prostej drodze i dac sie wydoic.

I nie tyle mnie denerwuje fakt, ze tym razem pstryknelo ale glownie to, ze te gowna beda tam teraz staly i bedzie trzeba zwalniac w miejscu gdzie w zasadzie nie jest to potrzebne.

A dla grupowych mentorow - tak na liczniku bylo cos kolo 120.
No tylko co z tego jak w rzeczonym miejscu glownym zagrozeniem jakie w tej chwili jest to ten fotoradar.
No i wyszlo, ze jestem wariatem drogowym, ktory "w miescie" leci ponad setke... ale jakie bylo zagrozenie?

--
mk4

Data: 2013-10-10 21:46:35
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-10 21:38, mk4 pisze:
[...]

Konkrety poproszę.

Widocznosc dobra wiec sie tam po prostu jedzie. No i oczywiscie
blysnelo. Przy radarze krzatali sie jeszcze jacys spece, ktorzy chyba

Taaa, po prostu się jedzie ...
(...)

A dla grupowych mentorow - tak na liczniku bylo cos kolo 120.

o właśnie - a jakie jest ograniczenie?

[...]

Uuuu, to było na zabudowanym? To nie było bez przyczyny i wcale się nie
dziwię, że za 120km/h fotki robią:>

Data: 2013-10-11 16:21:15
Autor: Artur Miller
On Thu, 2013-10-10 at 21:46 +0200, Artur Maśląg wrote:

> No i wyszlo, ze jestem wariatem drogowym, ktory "w miescie" leci ponad
> setke... ale jakie bylo zagrozenie?

Uuuu, to było na zabudowanym? To nie było bez przyczyny i wcale się nie
dziwię, że za 120km/h fotki robią:>

nie przyczyna tylko powód. nazywa się "PLN" ...

@

Data: 2013-10-11 17:56:44
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-11 16:21, Artur Miller pisze:
[...]

Jasne - czekam na podanie lokalizacji.

Data: 2013-10-11 01:37:53
Autor: kogutek444
[...]

Wychodzi że jednym mandatem poprawili bezpieczeństwo. Dostałeś list.. Wkurwiłeś się. Pożaliłeś tutaj. Parę osób się do niej podłączyło. U Ciebie i innych pozostał w pamięci ślad że łapią i trzeba uważać. Podnieśli bezpieczeństwo jak pare osób zacznie trochę bardziej uważać? Podnieśli i na dodatek parę groszy za to dostaną od Ciebie.

Data: 2013-10-11 09:00:40
Autor: Budzik
[...]

Po pierwsze:
- o jakiej poprawie bezpieczenstwa mówisz? Dla ciebie 62 osobówką to jest niebezpiecznie?
- po drugie nic nie dostaną, tylko kase wydadza na korespondencję.
Nawet jak na koncu bede musiał zapłacic, to bedzie to trwać i trwać...

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2013-10-11 02:20:42
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 października 2013 11:00:40 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadaj�cy mail kogutek444@gmail.com napisa�(a) w poprzednim odcinku co nast�puje:

> Wychodzi �e jednym mandatem poprawili bezpiecze�stwo. Dosta�e� list.

> Wkurwi�e� si�. Po�ali�e� tutaj. Par� os�b si� do niej pod��czy�o. U

> Ciebie i innych pozosta� w pami�ci �lad �e �api� i trzeba uwa�a�.

> Podnie�li bezpiecze�stwo jak pare os�b zacznie troch� bardziej uwa�a�?

> Podnie�li i na dodatek par� groszy za to dostan� od Ciebie. Po pierwsze:

- o jakiej poprawie bezpieczenstwa m�wisz? Dla ciebie 62 osob�wk� to jest niebezpiecznie?

- po drugie nic nie dostanďż˝, tylko kase wydadza na korespondencjďż˝.

Nawet jak na koncu bede musia� zap�acic, to bedzie to trwa� i trwa�...

-- Pozdrawia... Budzik

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuďż˝ takďż˝e "_")

Dyplomata potrafi powiedzie� "id� do diab�a" w taki spos�b,

�e w�a�ciwie cieszysz si� na t� wypraw�.

Jak będziesz kiedyś tamtędy jechał to pojedziesz osobówką nie +15 tylko +5. W innych miejscach też będziesz bardziej uważał. Czy dostaną kasę to inna sprawa. Zrobią sporo żeby dostać. Im się nie spieszy. Mogą dostać za rok.

Data: 2013-10-11 10:42:11
Autor: Budzik
[...]

Ale co to da?

W innych miejscach też będziesz bardziej uważał.

Nie. Włącze janosika. Zwolnie tam gdzie pokazuje, nadrobię w inny mmiejscu.
Pytanie czy bezpieczniej jechac 60 w zabudowanym czy 120 poza. Jeżeli to jest ta poprawa bezpieczenstwa to cóż...

Czy dostaną
kasę to inna sprawa. Zrobią sporo żeby dostać. Im się nie spieszy.
Mogą dostać za rok.

No tak. Ale jeżeli dostaną stówkę a wydadzą 200 na korespondecję + drukowanie, pisanie, obsługa to pytanie czy rzeczywiście coś dostali...

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2013-10-11 11:51:02
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2570ca4e-7d73-41a8-9976-4f6f155b8108@googlegroups.com...
[...]

Nie dostana. Albo mandat zaplacisz im szybko, albo kasa nie go gminy wplynie.
Droga sadowa to jest dla SM wylacznie strata.
I tu sie otwieraja mozliwosci negocjacyjne  :-)

A w przypadku Budzika faktycznie napisalbym pismo ze z uwagi na dokladnosc FR wykroczenie uwazam za nieudowodnione i niech sie bujaja :-)
I to w ciemno bym napisal o +/-3km/h, nie sprawdzajac w instrucji - niech oni sami sobie szukaja i uzasadniaja.

W innych przypadkach drobna niedokladnosc ma mniejsze znaczenie, bo 89 czy 95 - tak czy inaczej wiecej niz 50, ale tu 59 mozliwe i ustawowa niekaralnosc.
A nawet obowiazek skasowania zdjec :-)

J.

Data: 2013-10-11 03:14:25
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 października 2013 11:51:02 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
Uďż˝ytkownik  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci grup dyskusyjnych:2570ca4e-7d73-41a8-9976-4f6f155b8108@googlegroups.com...

> [...]

W innych przypadkach drobna niedokladnosc ma mniejsze znaczenie, bo 89 czy 95 - tak czy inaczej wiecej niz 50, ale tu 59 mozliwe i ustawowa niekaralnosc.

Jeśli będzie musiał zapłacić to komu by nie zapłacił to i tak kasy nie będzie miał. Tak ze pierdolenie o wyższości tracenia kasy na straż a nie na budżet z punktu widzenia płacącego może uskuteczniać ktoś upośledzony umysłowo. Jeśli został złapany i okaże się że żadne sztuczki nie odniosą skutku to mu z gardła wyrwą kasę. Ukarany nauczy się czegoś i zdarzenie zapamięta. I to jest prewencja i poprawa bezpieczeństwa. Nawet jak nie zapłaci bo się wymiga to też zapamięta i jak drugi raz tam będzie jechał to pojedzie +5. I już się nie będzie zastanawiał czy + 12 to bezpiecznie dla osobowego czy niebezpiecznie.

Data: 2013-10-11 11:00:48
Autor: Budzik
[...]

Bzdura. Nie da sie jechac wolniej niz jechalem ostatnio, bo sprowadza sie niebezpieczesntwo bo coraz wiecej szybkich aut cię wyprzedza.
Po prostu bede jeszcze bardziej uważal gdzie stoją (janosik, czestsze pytanie na cb)
A ewentualne zwolnienie nadrobię na trasie jadac 120 zamiast 100 na godzinę.

Po prostu jechałem nie spieszac sie, stwierdzilem, ze pojade bardzo spokojnie.
Jak widac. o kant dupy rozbić.
Jeżeli uważasz, ze teraz bede na 30 zwalniał do 30 to cóz - wywołujesz palpitacje serca u strażników miejskich.

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2013-10-11 04:06:49
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 października 2013 13:00:48 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Jeżeli uważasz, ze teraz bede na 30 zwalniał do 30 to cóz - wywołujesz palpitacje serca u strażników miejskich.

Będziesz zwalniał do 30+9. I o to chodzi.

Data: 2013-10-11 12:00:40
Autor: Budzik
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Osobnik posiadający mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Będziesz zwalniał do 30+9. I o to chodzi.

Czy naprawde o to chodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2013-10-11 13:22:36
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-11 13:00, Budzik pisze:
[...]

Tak, to jest twoje zdanie i z pewnością się z nim zgadzasz. Zdziwisz
się ale coraz więcej osób jeździ w terenie zabudowanym (a w takim dałeś
się głupio złapać) wolniej niż +15km/h. I jakoś chętnych do
wyprzedzania wielu nie ma.

Po prostu bede jeszcze bardziej uważal gdzie stoją (janosik, czestsze
pytanie na cb)

Twój wybór:>

A ewentualne zwolnienie nadrobię na trasie jadac 120 zamiast 100 na
godzinę.

Hmmm, Ty chyba naprawdę nie rozumiesz, że przekraczane o tyle samo
w terenie zabudowanym stwarza dużo większe zagrożenie niż poza nim.

Po prostu jechałem nie spieszac sie, stwierdzilem, ze pojade bardzo
spokojnie.

Z +15km/h na zabudowanym.

Jak widac. o kant dupy rozbić.

No, bo trzeba z głową jeździć.

Data: 2013-10-11 12:00:40
Autor: Budzik
[...]

Jakies potwierdzenie?

Po prostu jechałem nie spieszac sie, stwierdzilem, ze pojade bardzo
spokojnie.

Z +15km/h na zabudowanym.

No naprawde strasznie szybko na prostej drodze na wyjezdzie z miasta.
Masakra. Trup sciele sie gesto...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2013-10-11 12:40:51
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e1397c82-5df9-4317-a3ad-3aaa657a4c0e@googlegroups.com...
[...]

Ale pierdolenie o braku wyzszosci to tez uposledzony umyslowo.
Jakby tak wszyscy kierowcy dolozyli te 50 zl i odmowi zaplaty w Kobylnicy, to bys zobaczyl ze nie mieliby tam jednego FR na kazdy tysiac mieszkancow, i o bezpieczenstwo dbaja raz w  tygodniu, albo tylko narzekaja ze policja nie dba  :-)

[...]

Nie mowie nie, jak widac u nas tez nastapil syndrom francuski i ludzie zwolnili zanim system ruszyl.

J.

Data: 2013-10-11 03:47:46
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 października 2013 12:40:51 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
Uďż˝ytkownik  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci grup dyskusyjnych:e1397c82-5df9-4317-a3ad-3aaa657a4c0e@googlegroups.com...

> [...]

>Je�li zosta� z�apany i oka�e si� �e �adne sztuczki nie odnios� skutku >to mu z gard�a wyrw� kas�. Ukarany nauczy si� czego� i zdarzenie >zapami�ta. I to jest >prewencja i poprawa bezpiecze�stwa.. Nawet jak >nie zap�aci bo si� wymiga to te� zapami�ta i jak drugi raz tam b�dzie >jecha� to pojedzie +5. I ju� si� nie b�dzie >zastanawia� czy + 12 to >bezpiecznie dla osobowego czy niebezpiecznie.

Nie mowie nie, jak widac u nas tez nastapil syndrom francuski i ludzie zwolnili zanim system ruszyl.

Jak by wszyscy dołożyli 5 dych to by znaczyło że są idiotami. Nic więcej by nie znaczyło. A tak ogólnie jak by babcia miała wąsy to by była dziadkiem. To medialne " jak by wszyscy, zróbmy coś razem". Dla płacącego karę liczy się to że on nie będzie maił pieniędzy a nie kto je dostanie. Bo w efekcie dostaje je państwo albo jakaś instytucja czy urząd bezpośrednio związany z państwem.

Data: 2013-10-11 12:00:41
Autor: Budzik
[...]

Trzeba w takim razie podejsc do tematu ideologicznie nie licząc każdej złotówki. :)

Ale pogdybajmy - uważasz, ze straż miejska działałby w taki sam sposób, jeżeli wszyscy uparliby sie przeciągnąc temat tak, aby kasa szła do budzetu panstwa a nie gminy?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2013-10-11 08:40:27
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 października 2013 14:00:41 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

-- Pozdrawia... Budzik

"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

A może nawet jeszcze gorsza."  Benjamin Hoff

Nie chce mi się gdybać. To domena teoretyków. W praktyce zapłacisz mandat i doliczą Ci jakiś punkt. To Ty nie będziesz miał pięćdziesięciu złotych albo stówy i jeden albo dwa punkty karne. Oni są od tego żeby łapać. Ty żeby nie dawać się złapać. Dałeś się złapać bo uważałeś że jesteś cwańszy i możesz sobie interpretować wszystko po swojemu. To teraz wiesz ze jak jest 50 to można jechać max 59. Sześćdziesiąt w terenie zabudowanym to jest prędkość na granicy bezpieczeństwa. Musisz zmienić prywatną interpretację bezpieczeństwa. Nikomu nie idzie o Twoje bezpieczeństwo. Chodzi o bezpieczeństwo innych.

Data: 2013-10-11 16:11:20
Autor: Budzik
[...]

Dla osobówki i załadowanego tira?

Idzie do ramki jako bzdura roku.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2013-10-11 13:10:10
Autor: J.F
[...]

Mysl tak dalej i bedzies placil w kazdej gminie, albo jechal 50 :-)

J.

Data: 2013-10-11 04:23:07
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 października 2013 13:10:10 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

> [...]

Mysl tak dalej i bedzies placil w kazdej gminie, albo jechal 50 :-)

Będę jechał 50. I jak na dziesięciu będzie trzech takich jak ja to wszyscy będą jechali 50.

Data: 2013-10-11 12:54:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Hello J.F,

Friday, October 11, 2013, 11:51:02 AM, you wrote:

[...]

Myslę, że ustawowe +10 bierze juz pod uwagę właśnie błąd pomiaru.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-11 04:03:44
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 października 2013 12:54:06 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]

> czy 95 - tak czy inaczej wiecej niz 50, ale tu 59 mozliwe i ustawowa > niekaralnosc.

Mysl�, �e ustawowe +10 bierze juz pod uwag� w�a�nie b��d pomiaru.

-- Best regards,

 RoMan

Tez tak myślę. jak jest 50 to z dokładności urządzenia pomiarowego jest 47-53. Ustawodawca znając pomysłowość budzików zrobił +10 bo to ludzki pan. W efekcie 59=max53. A 62 to nie 59-65 tylko od 47+12 do 53+12. Wynik każdego z działań jest większy od 50 i jest podstawą do wystawienia mandatu.

Data: 2013-10-11 11:22:46
Autor: AZ
On 2013-10-11, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

[...]

Pewnie tak, ale co z rozstrzygnieciem w ktore widelki zakwalifikowac
wykroczenie? --
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-11 04:33:08
Autor: kogutek444
On 2013-10-11, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

> Myslę, że ustawowe +10 bierze juz pod uwagę właśnie błąd pomiaru.

Pewnie tak, ale co z rozstrzygnieciem w ktore widelki zakwalifikowac

wykroczenie? -- Artur

ZZR 1200

50 + 1 punkt karny. Tylko czy straż miejska jest zobligowana jakąś ustawą do stosowania stawek z taryfikatora? Pytam bo nie wiem.

Data: 2013-10-11 13:07:57
Autor: J.F
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello J.F,
[...]

Niewazne co myslisz - wazne ze ustawa pozwala, a na wieksze przekroczenie SM nie ma przekonywujacego dowodu.

Oczywiscie nie twierdze ze sad podzieli to zdanie - sam przeciez cytowalem ze ci tumanisci nie maja pojecia o bledach pomiaru :-)

J.

Data: 2013-10-11 16:23:21
Autor: Artur Miller

pojade +5 gapiąc się na prędkościomierz, a nie +15 gapiąc się na droge. @

Data: 2013-10-11 10:57:43
Autor: J.F
[...]

Bo to kapelusznik z urodzenia.
Inaczej dostalby odpowiedz: no widzisz, i po co bylo zwalniac do 79, jechalbys 100, to teraz nie mialbys niesmaku, ani watpliwosci co zrobic: nie wiem kto prowadzil, i bez punktow :-)

Fakt ze to byla rada dobra dawniej i nie we wszystkich gminach.
Teraz te fotoradary ITD pracuja ponoc stale i nie ma co liczyc ze skrzynak pusta stoi :-)

J.

I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...