I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...

Data: 2013-10-10 14:43:27
Autor: Myjk
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Thu, 10 Oct 2013 12:22:02 +0000 (UTC), Budzik
przysylają mi zdjęcie: 62 na 50...

Gdzie stał fotopstryk?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-10 13:18:55
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail myjkel@nospam.op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

przysylają mi zdjęcie: 62 na 50...

Gdzie stał fotopstryk?

W sensie? O miasto pytasz czy o jakies szczegóły techniczne lokalizacji?

W sumie na razie wiem tylko tyle, ze zdjecie z tyłu i ze 62 na 50.
Nie widzialem jeszcze listu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2013-10-10 15:28:11
Autor: Myjk
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Thu, 10 Oct 2013 13:18:55 +0000 (UTC), Budzik
W sensie? O miasto pytasz czy o jakies szczegóły techniczne lokalizacji?

Pytam o miasto i ulicę. Konkretną lokalizację radaru.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-10 14:00:52
Autor: Budzik
[...]

Resko, jak dowiem sie ulice to dam znać.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2013-10-11 01:12:11
Autor: przemek.jedrzejczak
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
-- Konkretną lokalizację radaru. -- Pozdor Myjk

http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/resko.htm
no chyba ze cos nowego wymyslili

P.

I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...