I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...

Data: 2013-10-10 21:10:02
Autor: J.F.
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
Dnia Thu, 10 Oct 2013 12:22:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Kurwa, jade spokojnie, powoli, nie spiesze sie, planuje droge 300 km na 4 godzini z hakiem, nie przekraczam predkosci wiecej niz 15 km na godzine a te kurwy przysylają mi zdjęcie: 62 na 50...
I niech ktoś mi powie, ze chodzi o bezpieczenstwo...
Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...

Strasz czy ITD ? Bo ITD ... ustawowo zapisane ze powyzej 10 wysylaja.

P.S. Jak widac, Cb to za mało, trzeba jednak jeszcze janosika uruchamiać...

Polecam, ale ... przeciez przed kazdym FR tablica, zleckewazyles, to i
yanosika zlekcewazysz :-)

No to znowu mnie czegoś nauczyli.

nie przekraczac wiecej niz 10, czy zapooznac sie ze stronami anacrona?
:-)

J.

Data: 2013-10-10 20:41:45
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Straz

[...]

Nie widziałem tablicy bo jakbym widział to bym pewnie zwolnił.
Chociaz nie wiem czy do 50...

No to znowu mnie czegoś nauczyli.

nie przekraczac wiecej niz 10, czy zapooznac sie ze stronami anacrona?
:-)

yanosik, anacron swoją droga.
Na poczatek napisze im o błędzie pomiarowym.

W sumie chciałem wypróbować sposób kolejkowy (jemu powierzyłem, a ja jemu powierzyłem, a ja jemu) i sprawdzic kiedy im sie znudzi ale to może kiedyś indziej albo w późniejszym czasie jak sie uprą.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2013-10-10 21:21:48
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-10 21:10, J.F. pisze:
[...]
(...)
P.S. Jak widac, Cb to za mało, trzeba jednak jeszcze janosika uruchamiać...

Polecam, ale ... przeciez przed kazdym FR tablica, zleckewazyles, to i
yanosika zlekcewazysz :-)

Zastanawiające, prawda?  A co do yanosika - znowu mieli jakąś awarię
serwerów i lipa z używania :)

I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...