I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...

Data: 2013-10-10 21:38:31
Autor: mk4
I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
W dniu 10/10/2013 14:22, Budzik pisze:
Kurwa, jade
sobie dzis droga 10 od Warszawy w kierunku Torunia a tam dwa nowe fotoradary. Oczywscie jest tam teren zabudowany taki, ze nic wlasciwie nie ma a z poczatku terenu gladko widac koniec.
Widocznosc dobra wiec sie tam po prostu jedzie. No i oczywiscie blysnelo. Przy radarze krzatali sie jeszcze jacys spece, ktorzy chyba dopiero co go uruchomili. Mam nadzieje, ze byl to jeszcze etap odpalania tego dziadostwa i obedzie sie bez konsekwencji.

Golym okiem widac, ze miejsca gdzie (jeden byl jeszcze folia owiniety) znajduja sie te nowe urzadzenia trudno uznac za szczegolnie niebezpieczne. Jedno z tych miejsc to zupelnie nieporozumienie zarowno jesli chodzi o teren zabudowany jak i fotoradar - za to swietne zeby jadac sobie przez pole wjechac w 200 metrowy teren zabudowany bez zabudowan na niemal prostej drodze i dac sie wydoic.

I nie tyle mnie denerwuje fakt, ze tym razem pstryknelo ale glownie to, ze te gowna beda tam teraz staly i bedzie trzeba zwalniac w miejscu gdzie w zasadzie nie jest to potrzebne.

A dla grupowych mentorow - tak na liczniku bylo cos kolo 120.
No tylko co z tego jak w rzeczonym miejscu glownym zagrozeniem jakie w tej chwili jest to ten fotoradar.
No i wyszlo, ze jestem wariatem drogowym, ktory "w miescie" leci ponad setke... ale jakie bylo zagrozenie?

--
mk4

Data: 2013-10-10 21:46:35
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-10-10 21:38, mk4 pisze:
[...]

Konkrety poproszę.

Widocznosc dobra wiec sie tam po prostu jedzie. No i oczywiscie
blysnelo. Przy radarze krzatali sie jeszcze jacys spece, ktorzy chyba

Taaa, po prostu się jedzie ...
(...)

A dla grupowych mentorow - tak na liczniku bylo cos kolo 120.

o wła¶nie - a jakie jest ograniczenie?

[...]

Uuuu, to było na zabudowanym? To nie było bez przyczyny i wcale się nie
dziwię, że za 120km/h fotki robi±:>

Data: 2013-10-11 16:21:15
Autor: Artur Miller
On Thu, 2013-10-10 at 21:46 +0200, Artur Maśląg wrote:

> No i wyszlo, ze jestem wariatem drogowym, ktory "w miescie" leci ponad
> setke... ale jakie bylo zagrozenie?

Uuuu, to było na zabudowanym? To nie było bez przyczyny i wcale się nie
dziwiÄ™, ĹĽe za 120km/h fotki robiÄ…:>

nie przyczyna tylko powĂłd. nazywa siÄ™ "PLN" ...

@

Data: 2013-10-11 17:56:44
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-11 16:21, Artur Miller pisze:
[...]

Jasne - czekam na podanie lokalizacji.

I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...