I nikt nie będzie wisiał?

Data: 2013-06-10 19:09:07
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Zgorzelec: PKS ogłosił upadłość. Ma prawie 10 milionów długu!
Od 23 maja zgorzeleckie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej zostało postawione w stan upadłości. Obecnie proces upadłościowy prowadzi syndyk Barbara Koper. Dowiedzieliśmy się, ile wynoszą długi zgorzeleckiej spółki.

W postanowieniu dotyczącym ogłoszenia upadłości PKS w Zgorzelcu możemy przeczytać, że spółka sama wskazuje na to, że nie wykonuje wymagalnych zobowiązań, czyli przewozu mienia i osób. Na dzień 30. 04. 2013 r, majątek spółki oszacowano na 6.851.812,79 zł, natomiast zobowiązania wynoszą 9.703.546,73 zł!
To oznacza, że nawet w przypadku sprzedaży całego majątku po wartości księgowej i tak pieniądze nie starczyłyby na spłatę całego zadłużenia.

http://zgorzelec.naszemiasto.pl/artykul/1885398,zgorzelec-pks-oglosil-upadlosc-ma-prawie-10-milionow-dlugu,id,t.html

Plan Geremka przejęcie polskiej gospodarki idzie ku finiszowi...
I nikt kurwa nie będzie za to wisiał, że jakieś "nieudaczniki" doprowadzają Polskę do katastrofy i ruiny? Teraz tych sprzedawczyków pewno zrobią jeszcze szefami rad nadzorczych, przejętego za złotówkę przedsiębiorstwa...

Tfu!

Bandziory szabrują do gołej ziemi ten zniewolony kraj...

boukun

Data: 2013-06-10 19:14:52
Autor: u2
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu 2013-06-10 19:09, boukun pisze:
Zgorzelec: PKS ogłosił upadłość. Ma prawie 10 milionów długu!

u mnie tez jezdza puste abutobusy, u prywaciarza to nie do pomyslenia.

ceny biletow pks sa kosmiczne, ale nie dlatego ludzie nie jezdza pks-ami. za duzo jest samochodow, a za malo pociagow. za komuny najprzyjemniej sie jezdzilo pkp. inny komfort jazdy, i piwko mozna wypic w warsie ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-10 19:19:57
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b6098d$0$1461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Głupoty pierdolisz, prywaciarze to krwiopijcy...

Tu masz wątek, jak wygląda procedura doprowadzania do ruiny przedsiębiorstw i tak całej Polski...

Grzegorz Piotrowski, szef największych związków działających przy PKS w Zgorzelcu mówił nam, że nastroje wśród pracowników nie są najlepsze. - Wiadomo, że ludzie boją się teraz o swój los, bo obawiają się najgorszego - mówił. Związki próbowały także prosić o pomoc lokalnych samorządowców i polityków. - Byliśmy u burmistrza Zgorzelca, starosty zgorzeleckiego i senatora Michalskiego, ale każdy rozkładał ręce, bo nie mieli takich narzędzi żeby nam pomóc - dodawał Piotrowski. Jednocześnie tłumaczył, że nie można zrzucać całej winy na prezes Kamińską.
- Problemy zaczęły się już za prezesa Bogdana Piórka. Już wtedy przedsiębiorstwo miało zadłużenie wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wyjaśnia Piotrowski.

W obronę zgorzeleckiego przewoźnika włączył się Jan Michalski, senator RP. 16 maja na posiedzeniu Senatu skierował oświadczenie do Włodzimierza Karpińskiego, ministra Skarbu Państwa. W piśmie Michalski prosił o udzielenie informacji dotyczących planów związanych z działalnością PPKS w Zgorzelcu. W oświadczeniu domagał się także wyjaśnienia sytuacji prawnej spółki, a także podania przyczyn braku rady nadzorczej. Senator pyta również o możliwość dofinansowania firmy, które pozwoliłoby jej na spłatę zadłużenia wobec ZUS i urzędu skarbowego.

Teraz pewno ten senatorek zaproponuje p. prezes Kamińską czy może jakiego innego Żyda na szefa rady nadzrczej, nowego przedsiębiorstwa, przejętego za rzekome długi... i dofinansowanego z budżetu...

Tfu!

boukun

Data: 2013-06-10 19:30:48
Autor: u2
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu 2013-06-10 19:19, boukun pisze:
[...]

zrzucanie odpowiedzialnosci na poprzednikow, stary chwyt komuchow uwlaszczajacych sie na trupie panstwa.

a prezesi sa celowo nieudolni, aby doprowadzic do bankructwa. u prywaciarz to nie do pomyslenia takie nieudolne zarzadzanie ...-;)

Data: 2013-06-10 19:39:39
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b60d49$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z początku niby łapiesz o co chodzi, a z drugiej strony sobie przeczysz...

Ty jesteś kurwa też tępy talmudysta, niczym Jadryś...
Widać, żeś z bandy złodziei okrągłego stołu...

A tak liczycie, że wszystkom pada...

boukun

Data: 2013-06-10 19:44:02
Autor: u2
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu 2013-06-10 19:39, boukun pisze:
Z początku niby łapiesz o co chodzi, a z drugiej strony sobie przeczysz...

Ty jesteś kurwa też tępy talmudysta, niczym Jadryś...
Widać, żeś z bandy złodziei okrągłego stołu...

A tak liczycie, że wszystkom pada...

umiesz bekon liczyc ? licz na siebie. a ty ciagle jeczysz, ze wszystko pada wokol. wiecej mam powazania nawet do bandziora thuska i jego bandy, bo potrafi sie nachapac, a ty bedziesz tylko mielil jeziorem jak to tobie niedobrze ...-;)

Data: 2013-06-10 22:47:02
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b61063$0$1459$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I co mi z tego, że ja będę umiał liczyć, jak biedota i głupota wkoło niszczy mi środowisko... Toż to ja potem muszę dźwigać koszty tej głupoty i biedoty, bo przez te tępactwo ceny idą w górę... I potem muszę taką biedotę i głupotę sponsorować, albo kupowaś sobie przyjaźń...

Za dobrych czasów PRLu każdy miał kasę, ja płaciłem hotel, dziewczyna kupowała flaszkę...

boukun

Data: 2013-06-10 22:53:31
Autor: u2
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu 2013-06-10 22:47, boukun pisze:
[...]

czyli wzbogaciles sie na rodakach, wybudowales na trupie PRL-u swoja hacjende, wespol wzespol z esbekami, a teraz rzniesz wielkiego bojownika ze zbowidu ...-;)

Data: 2013-06-10 22:55:20
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b63ccb$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co najwyżej biedakom płaciłem zarobione ciężko za granicą pieniądze i wtopiłem w ten zniewolony kraj cały majątek..., całą swoją krwawicę...

boukun

Data: 2013-06-10 23:35:35
Autor: u2
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu 2013-06-10 22:55, boukun pisze:
[...]

jaka krwawice bekon, te co ukradles Polakom, czy to co ukradles w heimacie ?

Data: 2013-06-10 23:37:48
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b646a8$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie weksluj talmudysto, i tak za długo dałem się tobie wodzić za noc, broniacy SBekówi i ich złodziejskiej "prywatyzacji"...

boukun

Data: 2013-06-10 23:52:23
Autor: u2
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu 2013-06-10 23:37, boukun pisze:
[...]

ale ty skorzystales na tej zlodziejskiej prywatyzacji, wiec ja nie oceniam twojego ujadania, tylko co na tym skorzystales.

Data: 2013-06-10 23:59:04
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b64a98$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie weksluj talmudysto, ja przez wasze złodziejstwo nie mam swojego macierzystego zakładu pracy, a co za tym idzie, godziwej pracy, a także żadnych innych zakładów pracy już nie ma w regionie. Przez te twoją złodziejską SBecką prywatę...

boukun

Data: 2013-06-10 21:51:24
Autor: khanula
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 19:09:07 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

to jest taki bankowo-bandycki system, w ktorym wszyscy maja byc zadluzeni. stad wojny i zawieruchy swiatowe. handel bronia i powszechne uzaleznianie od systemow finansowych to powszechny sposob prowadzenia wspolczesnej polityki. zwaz ze niedawno europejski fundusz walutowy oswiadczyl ze pomoc finansowa dla Grecji byla pomylka. ale "poszlo" 110mld euro - w powietrze. wszyscy bedziemy za to placic. ale grecy sa zadluzeni na kilkaset lat. kazde nastepne pokolenie grakow rodzi sie jako niewolnicy swiatowej finansjery...

Data: 2013-06-11 09:30:10
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:888f4f11-6215-41f9-80aa-2b2e13bb2c8agooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tak się dzieje, bo durnie dali sobie wmówić, że życie polega na życiu na kredyt. A ja bym wolał suchy chleb jeść i surową wodę z kranu pić, niż bym miał wziąć jakikolwiek kredyt u Żyda...

boukun

Data: 2013-06-11 01:47:19
Autor: khanula
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 09:30:10 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Tak się dzieje, bo durnie dali sobie wmówić, że życie polega na życiu na kredyt. A ja bym wolał suchy chleb jeść i surową wodę z kranu pić, niż bym miał wziąć jakikolwiek kredyt u Żyda...

gdyby to na tym polegalo? niestety finasjera dziala tak ze uzaleznia od siebie glownie sfery wladzy. za rozne profity sprzedaja oni swoj narod zobowiazujac ludzi w imie jakichs utopijnych idei do wchodzenia w ukaldy niekorzystne dla tzw. szarych obywateli. przekupieni czlonkowie elit spolecznych zrobia wszystko dla wlasnych kozysci. zlodzieje zerujacy na wlasnym narodzie, czasem placa za to glowa!

Data: 2013-06-11 11:14:54
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6f3fd6c8-fc52-4d10-8712-8a112031ad89googlegroups.com...
> [...]

gdyby to na tym polegalo? niestety finasjera dziala tak ze uzaleznia od siebie glownie sfery wladzy. za rozne profity sprzedaja oni swoj narod zobowiazujac ludzi w imie jakichs utopijnych idei do wchodzenia w ukaldy niekorzystne dla tzw. szarych obywateli. przekupieni czlonkowie elit spolecznych zrobia wszystko dla wlasnych kozysci. zlodzieje zerujacy na wlasnym narodzie, czasem placa za to glowa!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A sfery władzy skąd się biorą? Toż to agendy finansjery... Już dawno takie budlaki nie zapłacili za ich żerowanie na zniewolonym narodzie swoimi głowami. Zniwolony naród wszystko może, może wzniecić rewolucję, może żyć o chlebie i wodzie i dać reżimowi i finansjerze zdechnąć...

boukun

Data: 2013-06-11 11:07:40
Autor: Trybun
I nikt nie będzie wisiał?
[...]

Nikt, w systemie który z takim zaangażowaniem wywalczyłeś Polakom, takie szwindle i szaber są dopuszczalne, a nawet wskazane - to się nazywa nie złodziejstwem, a robieniem "interesów'..

Data: 2013-06-11 11:16:14
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kp6pde$58h$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie łżyj talmudysto, ten system założył zbrodniarz Jaruzelski, pierwszy prezydent tego kurewskiego systemu, wraz ze swoją agenturą...

boukun

Data: 2013-06-13 13:20:24
Autor: Trybun
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu 2013-06-11 11:16, boukun pisze:

[...]

Nie Jaruzelski z pianą na ustach wrzeszczał "precz z komuną"..

Data: 2013-06-13 15:16:01
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpc9tq$jqd$1node2.news.atman.pl...
[...]

O nie, ten zbrodniarz bronił żydokomuny! To fakt...

boukun

Data: 2013-06-14 12:21:34
Autor: Trybun
I nikt nie będzie wisiał?
W dniu 2013-06-13 15:16, boukun pisze:

Nie Jaruzelski z pianą na ustach wrzeszczał "precz z komuną"..

O nie, ten zbrodniarz bronił żydokomuny! To fakt...

boukun

Bronił tego żeby przeciętny Polak był zatrudniany, a nie ktoś mu dawał prace, żeby każdy miał swobodny wstęp do lasu i mógł bez opłat korzystać z uroków jezior i rzek. Ty, o co ty boukun tak właściwie z nim walczyłeś, i z jakiego powodu tak nienawidzisz?

Data: 2013-06-14 21:08:49
Autor: boukun
I nikt nie będzie wisiał?
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpeqsq$6j6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Zatrudniany z przymusu, w OC w OHP...
A potem całą Polskę sprzedał. Walczyłem z huntą, która obaliła de facto socjalizm i zniewoliła polskie społeczeństwo, ledwo się wyzwalające...

boukun

I nikt nie będzie wisiał?