I po 1-wszej damie!

Data: 2010-06-24 20:08:01
Autor: .'he®sk'.
I po 1-wszej damie!

http://miniurl.pl/przerabane_jar

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-24 11:23:10
Autor: brat_olin
I po 1-wszej damie!
On 24 Juni, 20:08, .'he®sk'. <nato bigbred...@interia.pl> wrote:

http://miniurl.pl/przerabane_jar

A co trybunal rzecze w sprawie kaszalotow?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-06-24 20:31:35
Autor: .'he®sk'.
I po 1-wszej damie!
On Thu, 24 Jun 2010 11:23:10 -0700 (PDT), brat_olin
<brat_olin@yahoo.com> wrote:

On 24 Juni, 20:08, .'he®sk'. <nato bigbred...@interia.pl> wrote:

> http://miniurl.pl/przerabane_jar

A co trybunal rzecze w sprawie kaszalotow?

 zapytaj o to prezesa pis.

--

 HeSk

Data: 2010-06-24 20:33:48
Autor: Bogdan Idzikowski
I po 1-wszej damie!

<brat_olin@yahoo.com> wrote:

On 24 Juni, 20:08, .'he®sk'. <nato bigbred...@interia.pl> wrote:

> http://miniurl.pl/przerabane_jar

A co trybunal rzecze w sprawie kaszalotow?

zapytaj o to prezesa pis.
HeSk

"Europejska Konwencja Praw Człowieka nie zobowiązuje żadnego państwa do objęcia par homoseksualnych prawem do zawarcia małżeństwa" - podkreślono w uzasadnieniu orzeczenia Trybunału.

I tu poszło się jebać następne kłamstwo Kaczyńskiego.

Data: 2010-06-24 20:40:00
Autor: boukun
I po 1-wszej damie!

<brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

I tu poszło się jebać następne kłamstwo Kaczyńskiego.

Coś chyba pomieszałeś, a mianowicie Europejską Konwencję Praw Człowieka Rady Europy z Europejską Kartą Praw Podstawowych Traktatu z Lisbony (albo już z Nicei) Unii Europejskiej. W Radzie Europy jest zrzeszonych 48 państw Europy, w Unii Europejskiej tylko 27...

boukun

Data: 2010-06-24 20:48:08
Autor: Bogdan Idzikowski
I po 1-wszej damie!

<brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

Coś chyba pomieszałeś, a mianowicie Europejską Konwencję Praw Człowieka Rady Europy z Europejską Kartą Praw Podstawowych Traktatu z Lisbony (albo już z Nicei) Unii Europejskiej. W Radzie Europy jest zrzeszonych 48 państw Europy, w Unii Europejskiej tylko 27...

A czytałeś? Ja przeczytałem. 10 stron. I w tej kwestii było dokładnie tak napisane jak w wyroku Trybunału.

Data: 2010-06-24 20:49:18
Autor: boukun
I po 1-wszej damie!

<brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

boukun

A czytałeś? Ja przeczytałem. 10 stron. I w tej kwestii było dokładnie tak napisane jak w wyroku Trybunału.

To może zacytuj, bo ja nie czytałem karty praw podstawowych...

boukun

Data: 2010-06-24 21:07:52
Autor: Bogdan Idzikowski
I po 1-wszej damie!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i009ik$8f0$1mx1.internetia.pl...

[...]

Poszukaj sobie. Tego już nie mam. Było to jak była awantura w sejmie z podpisaniem traktatu. PiS przestrzegał przed Kartą Praw Podstawowych, że postanowiłem przeczytać i stąd wiem, bo tam nic takiego, o czym Kaczor i jego minister spraw zagr. mówiła nie było. Prawa człowieka tam zawarte bardzo mi się podobały.

Pomyślałem, że posądzisz mnie o wykręcanie się, więc znalazłem odpowiedni fragment:

"Artykuł 9
Prawo do zawarcia małżeństwa i prawo do założenia rodziny
Prawo do zawarcia małżeństwa i prawo do założenia rodziny są gwarantowane zgodnie z ustawami krajowymi regulującymi korzystanie z tych praw."
http://www.kartaprawpodstawowych.org.pl/?link=1

Czyli to samo , co powyżej.

Data: 2010-06-24 21:54:29
Autor: boukun
I po 1-wszej damie!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c23ad0b$1news.home.net.pl...

[...]

Zgadza się. W przypadku naszego krajowego prawa, mał-żeństwo, jako związek mężczyzny i kobiety.... to jeszcze nie rodzina, gdy z ich związku zostanie poczęte dziecko, to jest juz rodzina... Pedały nawet nie są w stanie założyć rodziny...

boukun

Data: 2010-06-24 22:32:06
Autor: Bogdan Idzikowski
I po 1-wszej damie!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i00dcr$hu7$1mx1.internetia.pl...

[...]

KÅ‚amstwo KaczyÅ„skiego polegaÅ‚o miÄ™dzy innymi na tym, że Unia zmusiÅ‚aby PolskÄ™  do sankcjonowania małżeÅ„stw pedalskich gdybyÅ›my podpisali KartÄ™. ByÅ‚y jeszcze bzdury o zabraniu ziem zachodnich.

A tu masz wyrok Trybunału. Kaczyński ma nos tak długi, że nie zmieści się w pałacu. To nie jest polityk z mojej bajki.

Data: 2010-06-24 20:32:31
Autor: Grzegorz Z.
I po 1-wszej damie!
A ju¿ my¶la³em ¿e Alikowi co¶ siê sta³o.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-25 01:12:03
Autor: the_foe
I po 1-wszej damie!
W dniu 2010-06-24 20:08, .'he®sk'. pisze:

http://miniurl.pl/przerabane_jar

a PIS straszyl ze UE zmusi nas do legalizacji homo-malzenstw...

--
the_foe

Data: 2010-06-25 08:10:41
Autor: HaMMeR
I po 1-wszej damie!
On 2010-06-25 01:12, the_foe wrote:
W dniu 2010-06-24 20:08, .'he®sk'. pisze:

http://miniurl.pl/przerabane_jar

a PIS straszyl ze UE zmusi nas do legalizacji homo-malzenstw...

-- -- -- -- -- -- -- -

No widzisz, nikt cie nie zmusi, mozesz spokojnie 'odbywac'...

Data: 2010-06-25 08:12:35
Autor: HaMMeR
I po 1-wszej damie!
On 2010-06-24 20:08, .'he®sk'. wrote:

http://miniurl.pl/przerabane_jar

Cos wiesz na ten temat, czy tylko 'harytatywnie' wyrzygujesz sie
na J.Kaczynskiego??
Naprawde, zaslugujesz do bycia 'ludziem rozumnym'.., brawo!

I po 1-wszej damie!