I po Cyprze ....

Data: 2013-03-17 12:53:51
Autor: Stachu Chebel
I po Cyprze ....
Data: 2013-03-17 22:24:05
Autor: Bogdan Idzikowski
I po Cyprze ....

Uzytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e987b01d-fdb6-4bc0-a104-acfa7dd2211aa8g2000vbx.googlegroups.com...
http://tnij.org/uzbh

Co ty tutaj jakies zgnile stare kartofle...

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-03-17 15:18:31
Autor: Stachu Chebel
I po Cyprze ....
On 17 Mar, 22:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Stachu Chebel" <stche...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:e987b01d-fdb6-4bc0-a104-acfa7dd2211aa8g2000vbx.googlegroups.com...

>http://tnij.org/uzbh

Co ty tutaj jakies zgnile stare kartofle...

Ufff!!!  A ju¿ my¶la³em, ¿e to ich wina i za¶ wszystko bêdzie na nas.
I ¿e przez te nasze melexy ca³a odpowiedzialno¶æ zostanie przez
niezawis³y Brussels Kremlin zrzucona na nas.

Data: 2013-03-18 01:46:27
Autor: Lorn
I po Cyprze ....

Uzytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisal w wiadomosci
http://tnij.org/uzbh

Co ty tutaj jakies zgnile stare kartofle...

A nie? :>

rozbawiony

Byłbyś _robawiony_ jakbyś nie mógł swojej renciny z bankomatu wyssać.

Data: 2013-03-18 09:36:30
Autor: Bogdan Idzikowski
I po Cyprze ....

Użytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisał w wiadomości news:ki5o1r$6vs$1dont-email.me...

[...]

Ależ nie rozpaczałbym. 90% mojej renciny starczyłoby na życie, pod warunkiem, że byłby to jednorazowy wyskok. Gorzej byłoby, gdyby już nie byłoby instytucji, która dalej wysyłaby mi moją rencinę, geniuszu nie widzący dalej własnego nosa.

rozbawiony

Data: 2013-03-18 09:44:04
Autor: A. Filip
I po Cyprze ....
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

To ile procent odszkodowania musieliby wypłacić komuniści za
znacjonalizowane mienie żeby być krytymi według aktualnie wymuszanych
"standardów" Unii EURopejskiej? 50% by już wystarczyło?

Te wszystkie ponoć tak ohydne komunistyczne cuda/przekręty z wymianą
pieniędzy UE właśnie pochwaliło wymuszeniem własnym na Cyprze?

--
A. Filip
Nie martwiÅ‚bym siÄ™.   -- PrzysÅ‚owie irlandzkie

Data: 2013-03-18 09:57:04
Autor: Bogdan Idzikowski
I po Cyprze ....

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:jlfphusnrfd3i1.huge.strangled.net...
[...]

Jebnij się geniuszu w czółko.
Ta rada jest darmowa. Nie musisz płacić 10% swoich oszczędności.

rozbawiony

Data: 2013-03-18 10:01:03
Autor: A. Filip
I po Cyprze ....
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisał w wiadomości
[...]
[...]

Ty się jebałeś (w czoło)? Bo jak widać nie pomogło.

--
A. Filip
By nie móc nawet spojrzeć na wódkę - trzeba spojrzeć na pijaka.

I po Cyprze ....