I po Kolosach [turystyka rowerowa]

Data: 2013-03-11 22:28:16
Autor: Titus Atomicus
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
Witam,
No i po Kolosach.
www.kolosy.pl
Bylo sporo prelekcji rowerowych, a to badz Ryszard Karkosz 'Z Pekinu do Londynu', Anna Baran na Nordcapp i z powrotem, Adrian Krzysztofinski wzdluz wybrzezy Ameryki Poludniowej, Dominik Szmajda po Uralu, Andrzej Mrozek i Tomasz Wojtowicz 'Rowerem przez Rosje', Michal Salaban 'Polnoc-Poludnie', Piotr Strzezysz rowerem po Meksyku, Kamila Kielar w poprzek Alaski, jeszcze raz Piotr Strzezysz z Ala po Gruzji, i jeszcze 'pielgrzymka' rowerowa na Nordcapp.

Pewnie kogos pominalem.

W kazdym razie wsrod wyroznionych znalezli sie Michal Salaban (moj faworyt, swego czasu Wilk nie wrozyl mu sukcesu)  za prawie dwuletnia wycieczke z Nordcapp do Capetown, Dominik Szmajda za wycieczke po Uralu (strasznie jajcarski wyjazd i prezentacja), oraz Anna Baran za wyjazd autostopowo-rowerowy na Nordcapp i z powrotem (w tym rowerem 5000km).

Co smieszniejsze,  tu smieje sie w twarz grupowemu besserwisserowi, zarowno Michal Salaban jak i Anna Baran zadnych wczesniejszych doswiadczen rowerowych nie mieli. Podobnie jak kilku innych prelegentow.
--
TA

Data: 2013-03-12 04:13:42
Autor: DK
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
Dzięki za info, tylko po jasną chol*rę dodajesz do tego Wilka? Co on jakimś guru jest? Nic do niego nie mam, szanuję za cyklozę ale jakie znaczenie ma to czy Wilk dał komuś swoje błogosławieństwo? Doceń wyprawę Michała Salabana. Nie umniejszaj czyiś dokonań tylko dlatego że miał błogosławieństwo (i to samo w drugą stronę).

Żeby pozostać w temacie, 21-25 marca w Katowicach odbędzie się 'XI FESTIWAL SLAJDÓW PODRÓŻNICZYCH W KATOWICACH' (budynek Instytutu Fizyki UŚ, obok Altusa). 22 marca o 19ej będzie prezentacja Mietka Bieńka ('Hajer w Ameryce Południowej').
Najbardziej szczegółowy program znalazłem tutaj: http://skocz.pl/ddebo

DK

Data: 2013-03-12 12:36:08
Autor: qrt
Dnia Tue, 12 Mar 2013 04:13:42 -0700 (PDT), DK napisał(a):

Dzięki za info, tylko po jasną chol*rę dodajesz do tego Wilka?

chłopak ma jakieś kompleksy na jego tle, i przy każdej okazji usiłuje go
szarpać za nogawki.

Data: 2013-03-12 12:54:08
Autor: Titus Atomicus
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
In article <17jqdt03z01n0$.1ic6yxv65mhqw$.dlg@40tude.net>,
 qrt <m@il.jakis> wrote:

> [...]

> Dzięki za info, tylko po jasną chol*rę dodajesz do tego Wilka?

chłopak ma jakieś kompleksy na jego tle, i przy każdej okazji usiłuje go

QRT, ty anonimowy pajacu, moglbys laskawie nie wylazic z KFa? Dziekuje.
--
TA

Data: 2013-03-12 13:02:27
Autor: qrt
 qrt <m@il.jakis> wrote:

> [...]

szarpać za nogawki.

QRT, ty anonimowy pajacu, moglbys laskawie nie wylazic z KFa? Dziekuje.

no ale co ja ci poradze ze takie sa fakty? ujadasz na niego niczym
 ratlerek na rotwailera. --
qrt

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-03-12 14:03:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Tue, 12 Mar 2013 12:54:08 +0100,
pl.rec.rowery:
ty anonimowy pajacu,

I kto to pisze...

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-03-12 12:37:17
Autor: Titus Atomicus
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
In article <3f4c1028-b976-4343-8870-ab1b0ff5b8b0@googlegroups.com>,
 DK <artur.szeja@gmail.com> wrote:

Dzięki za info, tylko po jasną chol*rę dodajesz do tego Wilka? Co on jakimś guru jest?
Nie, nie jest guru.. Dlatego, ze go nie lubie. Pamietasz Katona Starszego i Kartagine?

Nic do niego nie mam, szanuję za cyklozę ale jakie znaczenie ma to czy Wilk dał komuś swoje błogosławieństwo?

A ja go nie szanuje. Niewazne. Nie zrozumiales. :-(

Doceń wyprawę Michała Salabana. Nie umniejszaj czyiś dokonań tylko dlatego że miał błogosławieństwo (i to samo w drugą stronę).

Naprawde nie zrozumiales.
Sledzilem na blogu wycieczke Salabana. I to co robil jak najbardziej pokrywa sie z tym, co uwazam za prawdziwa przygode. Kibicowalem mu i w czasie jego podrozy i na Kolosach. Napisalem, ze byl moim faworytem. Aaa, dodatkowo (niezaleznie od powyzszego) spodobalo mi sie, ze osmieszyl Wilka. :-)

[...]

A on tam byl na rowerze  w tej Ameryce Pd?
--
TA

Data: 2013-03-12 12:12:15
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 12 Mar 2013 12:37:17 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

A ja go nie szanuje. Niewazne. Nie zrozumiales. :-(
Czyli kaĹźdy twĂłj post to osobiste animozje i zaczepki?
Bo ja to samo odniosłem po pierwszym poście.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-03-12 13:26:51
Autor: Titus Atomicus
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
In article <khn62v$fqj$1@dont-email.me>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Tue, 12 Mar 2013 12:37:17 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

> A ja go nie szanuje. Niewazne. Nie zrozumiales. :-(
Czyli kaĹźdy twĂłj post to osobiste animozje i zaczepki?
Bo ja to samo odniosłem po pierwszym poście.

E, jak pisalem, biore przyklad z Katona Starszego. To zly wzorzec?
No owszem, w mojej relacji wtracilem faktycznie dwa slowa pod adresem Wilka, ale jak widze Wilkowe Towarzystwo Adoracji jest jeszcze bardziej wrazliwe od swojego patrona.
Zamiast komentowac Kolosy rzuciliscie sie bronic swego idola jak do Obrony Czesrochowy.
LOL
--
TA

Data: 2013-03-12 05:40:08
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 12 marca 2013 13:26:51 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

Zamiast komentowac Kolosy rzuciliscie sie bronic swego idola jak do Obrony Czesrochowy.

Jakiej tam obrony. Po prostu już nas nudzicie (i.e. Ty z Wilkiem).

Data: 2013-03-12 14:03:35
Autor: Titus Atomicus
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
In article <6fef8dd6-5884-45b6-86e7-a791cf73c6ac@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

Jakiej tam obrony. Po prostu już nas nudzicie (i.e. Ty z Wilkiem).
No wlasnie. To po co rozwijacie watki poboczne zamiast pisac nt rowerowania na Kolosach?
--
TA

Data: 2013-03-12 13:15:55
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 12 Mar 2013 14:03:35 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

No wlasnie. To po co rozwijacie watki poboczne zamiast pisac nt
rowerowania na Kolosach?
Bo sam zacząłeś. Gdybyś napisał tylko o Kolosach to pewnie nie było pobocznych wątków. Ale to tylko w teorii.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-03-14 17:11:09
Autor: Titus Atomicus
> [...]

Jakiej tam obrony. Po prostu już nas nudzicie (i.e. Ty z Wilkiem).

OK, dopisze sobie co trzeba do sygnaturki...
--
TA

Data: 2013-03-15 01:42:53
Autor: Melania Biszkopcik
> [...]
czasie jego podrozy i na Kolosach. Napisalem, ze byl moim faworytem.
Aaa, dodatkowo (niezaleznie od powyzszego) spodobalo mi sie, ze

No, to rozgryzłeś motywy Salabana - przez dwa lata tułał się po
świecie, a napędzała go chęć "ośmieszenia Wilka".
Powiedz, w takim razie dlaczego, skoro jedziecie na jednym paliwie -
bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że trzyma cię przy życiu tylko chora
nienawiść do Wilka -
ty siedzisz na dupie, a taki Salaban dostał takiego rozpędu.
Wynikałoby z tego, że ktoś Wilka bardziej nie trawi, a to byłoby dla
ciebie uczucie nie do zniesienia - król jest tylko jeden.Ruszaj i
ośmieszaj zatem w stylu Salabana - będzie to mniej uciążliwie dla
otoczenia, bo przestaniesz żyć tylko w internecie, a jak się już
odezwiesz, to będziesz miał coś interesującego do powiedzenia, bo tak
mielisz tylko wciąż jeden i ten sam kompleks: Wilk realizuje swoje
zamierzenia, a ty nad swoimi potrafisz się tylko bezczynnie użalać.

Data: 2013-03-15 02:18:44
Autor: rmikke
W dniu piątek, 15 marca 2013 09:42:53 UTC+1 użytkownik Melania Biszkopcik napisał:

[...]

Już świtała nadzieja, a tu, cytuję "Melania Biszkopcik napisał"....

Data: 2013-03-15 10:49:39
Autor: Titus Atomicus
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
In article <01496856-672a-4311-ab64-e903f2b1823b@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

W dniu piątek, 15 marca 2013 09:42:53 UTC+1 użytkownik Melania Biszkopcik napisał: > > No, to rozgryzłeś motywy Salabana - przez dwa lata tułał się po
> [...]
> zamierzenia, a ty nad swoimi potrafisz się tylko bezczynnie użalać.

Już świtała nadzieja, a tu, cytuję "Melania Biszkopcik napisał"...

No, nie.... Rychu.
Co mi tego cudaka z KFa wyciagasz?
To jakis Wilk w spodnicy. Zreszta moze to rzeczwiscie Wilk przebiera sie w damskie ciuchy. To by nawet pasowalo. Do watpliwosci co do wlasnej wartosci, ktora wciaz musi potwierdzac, dochodza te problemy z tozsamoscia seksualna (kiedys juz to zauwazylem, wciaz mowi, o byciu prawdziwym facetem itd). Chyba juz calkiem mu sie pomieszalo w tej wasatej lepetynie.
--
TA

Data: 2013-03-15 03:18:27
Autor: rmikke
W dniu piątek, 15 marca 2013 10:49:39 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
In article <01496856-672a-4311-ab64-e903f2b1823b@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:
[...]
> Już świtała nadzieja, a tu, cytuję "Melania Biszkopcik napisał"...

No, nie.... Rychu.
Co mi tego cudaka z KFa wyciagasz?

przprszm...

Data: 2013-03-15 11:00:04
Autor: coaster
W dniu 2013-03-15 10:18, rmikke pisze:
[...]

No prosze! I wrocil - choc mial nie wracac - ale za to w jakiej skorze!
;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-03-15 11:02:27
Autor: Alfer_z_pracy
rmikke napisał:
Już świtała nadzieja, a tu, cytuję "Melania Biszkopcik napisał"...

Odnoszę wrażenie, że pomimo zacnej inicjatywy Wiadomo Kogo o nieudzielaniu się na tej grupie, niestety smrodki takie jak powyżej będą ciągnęły się jeszcze całkiem długo. A przecież obie strony zdają sobie sprawę, że najlepszą metodą na trollowanie jest zignorowanie danej jednostki. Z drugiej strony, z doświadczenia piszę, i to da się przeżyć. Kto na przykład pamięta offopiczne dyskusje z szanownym Państwem Paroniami? Czas na szczęście leczy rany i pozwala zapomnieć o takich zgrzytach :-)

Pzdr
A.

Data: 2013-03-15 11:30:26
Autor: coaster
W dniu 2013-03-15 11:02, Alfer_z_pracy pisze:
Kto na przykład pamięta offopiczne dyskusje z szanownym Państwem Paroniami

Ciary, ciary, ciary... nie wywoluj! ;-P

Data: 2013-03-15 04:06:12
Autor: Melania Biszkopcik
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
Widzę, że spora ilość osób udzielających się na tej grupie ma swoisty
problem psychologiczny.

Wilka na grupie od pewnego czasu nie ma, a są tacy, którzy doszukują
się wszędzie jego obecności, choć za nim nie przepadają.  Teoretycznie
powinni odetchnąć z ulgą z
powodu tej absencji i wolni już o jego destrukcyjnego - w ich
mniemaniu - wpływu oddać się merytorycznej dyskusji.  Tymczasem nie:
"Wilka nie ma, to my sobie go stworzymy w swojej wyobraźni... Nie
możemy bez niego żyć, mamy na jego punkcie silny kompleks, który
sprawia, że nie potrafimy funkcjonować bez niego jak wolni ludzie".

Oj, tu przydałaby się pomoc specjalisty. Mamy niewątpliwie do
czynienia z fascynacją ofiar swoim katem.

Data: 2013-03-15 12:38:45
Autor: Alfer_z_pracy
Melania Biszkopcik napisała:
Nie możemy bez niego żyć, mamy na jego punkcie silny kompleks, który sprawia, że nie potrafimy funkcjonować bez niego jak wolni ludzie"
(...)
Mamy niewątpliwie do czynienia z fascynacją ofiar swoim katem

Biszkopcie Melanio, tak łatwo nie ma. Nie wystarczy napisać trzech pseudopsychologicznych zdań aby wykreować się na dobrego fachowca z socjologii i nauk pokrewnych. Ale staraj się, będzie wesoło!

A że kolega Wolff niejeden raz będzie się tu pojawiał na grupie w cudzych komentarzach? To przecież normalne. Natomiast najbardziej bawi mnie myśl, że ON częściej lub rzadziej czyta i będzie czytał te wątki, jednocześnie się (domyśl się co robiąc) przed kompem. Ta myśl jest prawie tak samo śmieszna, jak wyobrażenie kol. Wolffa, który suszy w pracy swoje spocone koszulki poprzez siedzenie w nich, bo według jego mądrości tu na preclu głoszonych to właśnie najskuteczniejszy sposób na suszenie mokrych ciuchów :-)))

Nie wiem jak reszta preclowiczów - ja kompleksy owszem mam, ale Wilk byłby chyba ostatnia personą przyczyniającą się do nich ;) Ale niewątpliwie masz teraz niepowtarzalną szansę na zacytowanie staropolskiego przysłowia "Uderz w stół..." :)

A precel jedzie dalej!

A.

Data: 2013-03-15 12:31:06
Autor: piecia aka dracorp
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
Dnia Fri, 15 Mar 2013 12:38:45 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

jak wyobraĹźenie kol. Wolffa, ktĂłry suszy w pracy swoje spocone koszulki
poprzez siedzenie w nich, bo według jego mądrości tu na preclu
głoszonych to właśnie najskuteczniejszy sposób na suszenie mokrych
ciuchĂłw :-)))
Bo jest, chyba że temperatura jest powyżej 36°C to wtedy można rozwiesić. Coś podobnego już padło na antenie TVP2 na Selekcji.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-03-15 13:43:51
Autor: Alfer_z_pracy
piecia aka dracorp napisał:
Bo jest, chyba że temperatura jest powyżej 36°C to wtedy można rozwiesić. Coś podobnego już padło na antenie TVP2 na Selekcji.

To może inaczej, bo chyba się nie zrozumieliśmy. Czy to jest skuteczne? Zapewne! Bywało, że samemu w podobny sposób suszyłem ciuchy ale było to gdzie diabeł mówi dobranoc a w pobliżu nie było włączonego kaloryfera :) Tymczasem mnie ubawiła wizja naszego podróżnika, który przyjeżdża do pracy (przypominam że mowa o Warszawie a nie centrum tajgi syberyjskiej), siada przy komputerze i cały dzień w rowerowych - jakże seksownych! - wdziankach paraduje po firmie. Może tylko mnie to śmieszy, no cóż, każdy ma własne poczucie humoru, niemniej gdyby u mnie po firmie szwendał się taki osobnik z pewnością byłby KIMŚ :)

No i proszę, nie ma go z nami a wciąż jakby był. Ale otwarcie się muszę przyznać, że mam do niego wieeeelkąąą słabość :)

A.

Data: 2013-03-15 08:38:11
Autor: Melania Biszkopcik
I po Kolosach [turystyka rowerowa]
Oj, oj !!! Fascynacja jest jednak głębsza niż pierwotna diagnoza...

Nie chodzi już nawet o samą postać nieobecnego Wilka. Przedmiotem
pożądania jest nawet jego nieobecny zapach.
To by się nawet zgadzało. Samiec alfa porzucił stado, a bezradne
rowerowe szczenięta bezradnie go szukają.

Titus, piesku przydrożny, który potrafi tylko obszczekać zza płotu,
odważ się, wyjdź z bezpiecznego koja percla i szukaj Wilka, szukaj
Wilka!!! Jak złapiesz trop, to całe stado (baranów, bo tylko ja jestem
tu owcą, w dodatku czarną) poleci za tobą.

I po Kolosach [turystyka rowerowa]