I po Neste

Data: 2012-12-14 23:01:21
Autor: Iglo
I po Neste
http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,127258,13047142,Shell_przejmuje_polskie_stacje_Neste.html

Zawsze było parę groszy taniej, u mnie w czasach przed-lpg zatankowanie
kotła 70l benzyny robilo jednak różnicę. Szkoda.

Data: 2012-12-14 23:19:34
Autor: Maciek
I po Neste
W dniu 2012-12-14 23:01, Iglo pisze:
Zawsze było parę groszy taniej, u mnie w czasach przed-lpg zatankowanie
kotła 70l benzyny robilo jednak różnicę. Szkoda.
Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Wła¶ciwie
jakie¶ 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

Maciek

Data: 2012-12-15 04:08:11
Autor: PiteR
I po Neste
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

[...]

Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?
Polska to dziwny kraj :)

Choć Shell pewnie nie postawi od razu budynków obok stacji to może wprowadzić swoch mobilnych debilków na stacje samoobsługowe i podniesie ceny.

nie padaj duchem
z drugiej strony "Orlen wprowadza samoobsługowe tankomaty"
http://tinyurl.com/czerpx3

"Tankomaty w Warszawie umożliwiaj± realizację płatno¶ci za paliwo kartami płatniczymi lub kartami Flota i OpenDrive - międzynarodow± kart± flotow± Orlenu. Cała transakcja dokonywana jest bez udziału obsługi stacji, w formie samoobsługowej. Tankomaty nie przyjmuj± jednak gotówki."

co odfiltruje ¶limaków z banknotami i miejmy nadzieje zniechęci ich od pojawia się tam.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2012-12-15 07:58:20
Autor: Cavallino
I po Neste

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA12A2A1492B0Celektronik@localhost.net...
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

[...]

Realowi nie wyszło, bo nie zapewniał odpowiedniej ilo¶ci ludzi w stosunku do potrzeb.
Zawsze otwartych kas było tak z 3 razy za mało.
Więc nie dziwota, że ludzie nie kupowali, jak gdzie indziej mieli niedrożej, zazwyczaj lepiej i bez takich kolejek pod kasami.

Ale to, że w Polsce sprzedaje się paliwo praktycznie bez marży, to faktycznie dziwne.

Data: 2012-12-15 10:07:45
Autor: Marcin Jan
I po Neste
W dniu 2012-12-15 04:08, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

[...]

nie postawi± klasycznych budynków bo najczę¶ciej nie będ± mieli na to miejsca. Chyba ze mówimy o takich stróżówkach jak często ma stacja 1-2-3, gdzie płacisz w okienku. Zreszt± przy SCC w Katowicach jest taki shell z szlabanami i płacisz w okienku- oczywi¶cie zawsze musi kobita polecić Redbula dwa w cenie jednego :).
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2012-12-15 21:33:53
Autor: J.F.
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 04:08:11 +0100, PiteR napisał(a):
Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?

A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?
Polska to dziwny kraj :)

http://www.k-wojciechowski.de/index.php?option=com_content&view=article&id=8

Choć Shell pewnie nie postawi od razu budynków obok stacji

czesto chyba nie ma gdzie.

J.

Data: 2012-12-15 21:52:37
Autor: LEPEK
I po Neste
W dniu 2012-12-15 21:33, J.F. pisze:

A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

Nie wiem, czy nie wyszło, ale sprzedaj± wszystkie placówki Auchanowi.

Pozdr
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-12-15 21:53:29
Autor: jerzu
I po Neste
On Sat, 15 Dec 2012 21:52:37 +0100, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Nie wiem, czy nie wyszło, ale sprzedaj± wszystkie placówki Auchanowi.

Nie tylko w Polsce zreszt±.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-16 12:52:07
Autor: Rafał Grzelak
I po Neste
jerzu wrote:

On Sat, 15 Dec 2012 21:52:37 +0100, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

> Nie wiem, czy nie wyszło, ale sprzedaj± wszystkie placówki
> Auchanowi.

Nie tylko w Polsce zreszt±.

Jesli real mial takie miejscowki jak w Forcie Wola, to sie nie dziwie,
ze nie wyszlo. Przeciez tam nikt nie mieszka w okolicy i nikt nie
przyjezdza, bo dookola sa inne sklepy w duzo lepszych lokalizacjach.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-16 16:48:20
Autor: J.F.
I po Neste
Dnia Sun, 16 Dec 2012 12:52:07 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
jerzu wrote:
[...]

No nie tylko - we Wroclawiu mial dobra i parking byl wypelniony.

J.

Data: 2012-12-15 22:08:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
I po Neste
Hello J.F.,

Saturday, December 15, 2012, 9:33:53 PM, you wrote:

Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?
A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

Się sprzedaje Oszołomowi...

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-12-15 22:10:21
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-15 21:33, J.F. pisze:
Dnia Sat, 15 Dec 2012 04:08:11 +0100, PiteR napisał(a):
Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?

A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

A stacje 123 zostan±, czy też je przejmie Auchan?

Data: 2012-12-16 00:45:22
Autor: PiteR
I po Neste
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

A co realowi nie wyszlo ?

TP-LINK TL-WR741ND w Realu 84zł
w innym sklepie *stacjonarnym* 59zł

Prestone do chłodnic w Realu 59zł w Auchan 29.99zł
margaryna manuel w Realu 4,69zł w Tesco 3,69zł
pasta Elmex 14zł

itd

trzeba być trochę poważnym.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2012-12-16 12:13:05
Autor: spider
I po Neste
W dniu 2012-12-16 00:45, PiteR pisze:

Prestone do chłodnic w Realu 59zł w Auchan 29.99zł
margaryna manuel w Realu 4,69zł w Tesco 3,69zł
pasta Elmex 14zł

itd

trzeba być trochę poważnym.

Fakt, jeĽdziłem ostatnio za sankami dla dziecka, sanki które w necie kosztowały 60 zł, w Tesco 79 zł w Realu kosztowały 119 zł. Identyczne.
Ja po tym sklepie płakał nie będę.

Data: 2012-12-15 04:27:03
Autor: chwdp
I po Neste
Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Wła¶ciwie
jakie¶ 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

z tych samych powodow tam tankowalem. brakuje mi najbardziej takiej stacji z lpg. neste cos obiecywalo pare lat temu ze wprowadza. no i lipa.

Data: 2012-12-15 07:48:55
Autor: MadMan
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 04:27:03 +0100, chwdp napisał(a):

[...]

Póki co w PL nie można samodzielnie tankować LPG. Ma to się zmienić na
szczę¶cie już wkrótce. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-12-15 12:48:41
Autor: Cezary Daniluk
I po Neste
W dniu 2012-12-15 07:48, MadMan pisze:
[...]

He he, już widzę jak gaziarze będ± mieli masę ludków przekładaj±cych wlewy spod spodu w bardziej cywilizowane miejsca :D

Pozdro !

Data: 2012-12-15 22:08:08
Autor: MadMan
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 12:48:41 +0100, Cezary Daniluk napisał(a):

He he, już widzę jak gaziarze będ± mieli masę ludków przekładaj±cych wlewy spod spodu w bardziej cywilizowane miejsca :D

Co¶ nie s±dzę. Ja mam wlew w kiepskim miejscu (pod zderzakiem, inaczej
nie bardzo się da), ale przypuszczam że nie będę miał większego problemu
z tankowaniem - za granic± zapinałem pistolet do podobnie położonego
wlewu, dało się. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-12-15 13:37:37
Autor: nazgul
I po Neste
W dniu 2012-12-15 04:27, chwdp pisze:
Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Właściwie
jakieś 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

z tych samych powodow tam tankowalem. brakuje mi najbardziej takiej
stacji z lpg. neste cos obiecywalo pare lat temu ze wprowadza. no i lipa.

ABC statoila jest.

Data: 2012-12-15 20:59:11
Autor: huri_khan
I po Neste
Dnia Fri, 14 Dec 2012 23:19:34 +0100, Maciek napisał(a):

[...]

Ja zazwyczaj tankuję na BP, gdzie nie przy dystrybutorze nie stoi "lejek"
naci±gaj±cy na lepsze paliwo a i przy kasie nie pamiętam żebym słyszał o
promocjach na red bulle czy inne hotdogi. Za to Shell i Orlen na dzień dobry V-powery i płyn do spryskiwaczy. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-12-19 07:44:31
Autor: Dominik & Co
I po Neste
Dnia 14.12.2012 Maciek <maciek@nospam.pl> napisał/a:

Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Właściwie

Co wy, E.Leclerca w waszych wielkich miastach nie macie? ;-)

W mojej mieścinie najtaniej, dodatkami nikt dupy nie zawraca,
płacenie u pani w kiosku przez uchyloną szybę a po 21 w automacie
kartą. Moneyback od płaćkarty jest. Paliwo ok. Czego chcieć więcej? :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-12-19 09:24:35
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
W dniu 2012-12-19 08:44, Dominik & Co pisze:
[...]

Macie - a tam są stacje? Z tego co wiem, to w połowie 2012 roku
było ich 12 na cały kraj :)

W mojej mieścinie najtaniej, dodatkami nikt dupy nie zawraca,
płacenie u pani w kiosku przez uchyloną szybę a po 21 w automacie
kartą. Moneyback od płaćkarty jest. Paliwo ok.

Fajnie jest, ale taką stację trzeba mieć pod "nosem". Trzeba było
widzieć jaką awanturę zrobiła jakiś czas temu dwójka emerytów, jak
w Tesco na Kabatach (DC) dostali rabat 5 czy 10 groszy na litrze
paliwa na stacjach Tesco (też takie miałem), tyle że najbliższa
stacja jest na GĂłrczewskiej :)

Czego chcieć więcej? :-)

Śniegu na święta? ;)

Data: 2012-12-19 19:08:29
Autor: Cavallino
I po Neste

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:karr8v$l1l$1@news.vectranet.pl...
[...]

A co to ma wspĂłlnego ze stacjami benzynowymi?

Data: 2012-12-15 10:58:50
Autor: scobowski
I po Neste
[...]

Ale nie wiesz, czy przypadkiem shell nie planuje podziałać na działce samoobsługowej? :)

Data: 2012-12-15 16:01:38
Autor: Iglo
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 10:58:50 +0100, scobowski napisał(a):

[...]

Z artykułu wynika, że zamierzaj± zostawić te stacje tylko podci±gn±ć ceny
do swoich standardów. Z plusów zostanie szybko¶ć tankowania, nigdy tam w
kolejce nie stałem, zwłaszcza za kim¶ kto wyrabia kartę i zamawia 6
hotdogów. Liczyłem, że po wprowadzeniu przepisu umożliwiaj±cego samodzielne
tankowanie LPG operatorzy tacy jak neste wprowadz± gaz na swoje stacje i
będzie znowu kapkę taniej (choć przy takiej cenie tego paliwa na wiele nie
można liczyć).

Data: 2012-12-15 17:48:02
Autor: adam
I po Neste
[...]

Co do szybkosci tankowania, to ja ostatnio rezygnowalem z uslug Neste ze wzgledu na kolejki.
Na innych stacjach bez problemu.
Dotyczy: Ursynowa i Mokotowa.
Pzdr
Adam

Data: 2012-12-15 18:59:36
Autor: jerzu
I po Neste
On Sat, 15 Dec 2012 17:48:02 +0100, "adam" <adam@adam.pl> wrote:

Dotyczy: Ursynowa i Mokotowa.

Fakt, na Ursynowie przy Leclercu to kolejki straszne. Przy GM znowu
ceny sporo wyższe niż na innych stacjach Neste w Wawie.
Ja tankuje przeważnie na Kleszczowej albo na Traktorzystów. Na
Ursynowie to na Puławskiej - tam raczej kolejek nie spotkałem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-15 21:19:59
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-15 18:59, jerzu pisze:
[...]

Każdemu nie dogodzi - jak już dawno przestałem tankować na Neste,
ponieważ ceny wcale nie lepsze od konkurencji, a można trafić
kolejkę, mało zdecydowanego, czy wiatr ze ¶niegiem :)

Data: 2012-12-17 04:38:34
Autor: Dman666
I po Neste
On Saturday, December 15, 2012 6:59:36 PM UTC+1, jerzu wrote:

Fakt, na Ursynowie przy Leclercu to kolejki straszne.

W godzinach handlowych...poza nimi nie ma wiekszego problemu. Wlewam zazawyczaj kolo 21 i nigdy nie stoje.

--
Dman-666

Data: 2012-12-17 14:16:24
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
W dniu 2012-12-17 13:38, Dman666 pisze:
[...]

Wiesz, ludzie od dawna tankują zazwyczaj przy tzw. okazji, więc
czymś raczej oczywistym powinny być kolejki (o ile oczywiście
sÄ…) w godzinach handlowych, szczytu itd. :)

Data: 2012-12-15 18:20:04
Autor: Slavekk
I po Neste
W dniu 2012-12-15 16:01, Iglo pisze:
[...]

Z artykułu wynika, że autor nie ma kompletnie żadnych informacji w tej kwestii i tylko sobie gdyba bez sensu.

Podniesienie cen na stacjach samoobsługowych byłoby krokiem samobójczym i Shell aż tak głupi nie jest.
Jaki byłby powód żeby tam tankować, je¶li nie cena?
Nawet nie ma myjki do szyb czy sprężarki.
Ograniczona ilo¶ć zbiorników -> nie będ± wszystkich rodzajów swego paliwa sprzedawać -> chyba nie będ± tylko v-powera oferować -> zostaj± tylko standardowe paliwa -> to czym się maj± wyróżniać?

Sławek

Data: 2012-12-15 19:04:43
Autor: Cavallino
I po Neste

Użytkownik "Slavekk" <slavekk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:50ccb1a3$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie takiej z której da się co¶ napompować.
Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

Data: 2012-12-15 20:01:24
Autor: Slavekk
I po Neste
W dniu 2012-12-15 19:04, Cavallino pisze:

Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie takiej z
której da się co¶ napompować.
Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

Ja pompuję wył±cznie na Shellu
Bo mam najbliżej
Wygl±da normalnie

Sławek

Data: 2012-12-16 09:31:39
Autor: Jacek Midura
I po Neste
Dnia 2012-12-15, o godz. 20:01:24
Slavekk <slavekk@gazeta.pl> napisał(a):

W dniu 2012-12-15 19:04, Cavallino pisze:

> Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie
> takiej z której da się coś napompować.
> Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

Ja pompuję wyłącznie na Shellu

Końcówką zastaną czy przez siebie przywiezioną?

Oczywiście absolutnie nie sugeruję, że masz coś wspólnego ze
zniknięciem tej końcówki, żeby mieć kompresor na wyłączność :)

--
Jacek Midura

Data: 2012-12-15 21:04:14
Autor: huri_khan
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 19:04:43 +0100, Cavallino napisał(a):

Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

W Bytomiu to samo :)

Na szczę¶cie sprężarka jest na myjni ręcznej (oddalonej 500m od Shella)  i
jeszcze nigdy nie ukradli końcówek. --

Data: 2012-12-15 21:11:18
Autor: J.F.
I po Neste
[...]

A czemu nie ? zwykla stacja tez w koncu samoobslugowa.
Moze ktos lubi, moze kolejka mniejsza, a patrzac po tesco - to w zwyklych
stacjach ogranicza obsluge ..

Nawet nie ma myjki do szyb czy sprężarki.
Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie takiej z której da się co¶ napompować.
Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

Na szczescie mam obok nienormalny ... aczkolwiek koncowka co pare miesiecy
sie zmienia ..

J.

Data: 2012-12-15 21:29:12
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-15 21:11, J.F. pisze:
[...]

Nie. Na zwykłej jak masz problem to zatr±bisz i kto¶ z obsługi
przyjdzie, ba, nawet zatankuje, pomoże.

Moze ktos lubi, moze kolejka mniejsza, a patrzac po tesco - to w zwyklych
stacjach ogranicza obsluge ..

A Neste podwyższało ceny i gdzie po drodze zrobiło się droższe od obsługowych - np. od Lukoila (zreszt± nie tylko). Jak mam zapłacić
to chyba też wolę postać (albo i nie) w zamkniętym i ciepłym
pomieszczeniu, niż na wygwizdowiu na Neste. Dzisiaj widziałem na Neste
E95 po 5.30. Zainteresowanie takie sobie ;)

[...]

Z kompresora na stacji benzynowej to jak czasem rower napompuję, a nie
koła w samochodzie, no chyba, że sytuacja bardzo nagła i na kapciu
dojechać trzeba. Ty korzystasz z kompresora na stacji celem sprawdzenia
ci¶nienia w kołach?

Data: 2012-12-16 00:04:40
Autor: J.F.
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 21:29:12 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
[...]

I co - trabisz, ktos przychodzi i pomaga ? Wiec jaka to roznica dla klienta ? Owszem, moze byc tak jak w tym nagraniu ... ale na obslugowej tez sie mozna
wpakowac ..

[...]

Ale jakie "postac" ? Mowa o tych dwoch chwilach przy automacie ?

A tak.

J.

Data: 2012-12-15 21:33:56
Autor: LEPEK
I po Neste
W dniu 2012-12-15 19:04, Cavallino pisze:

Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie takiej z
której da się co¶ napompować.
Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

O przepraszam - wczoraj napompowałem na Shell'u koło z 1 atm do 2,2 w niezłym czasie, końcówka była i nawet super trzymała wentyl. Ale też mnie ten fakt zaskoczył ;)

Pozdr,

Data: 2012-12-16 08:39:57
Autor: nazgul
I po Neste

Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma,
Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

oj tam
jedna na Baraniaka siÄ™ nie liczy.

Data: 2012-12-16 08:54:55
Autor: Cavallino
I po Neste

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kajtsd$pra$1@news.icpnet.pl...

Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma,
Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

oj tam
jedna na Baraniaka siÄ™ nie liczy.

Akurat pisałem o tej na Krzywoustego.
Ale jak widać, to poznańska norma.

Data: 2012-12-15 21:38:29
Autor: LEPEK
I po Neste
W dniu 2012-12-15 18:20, Slavekk pisze:

Jaki byłby powód żeby tam tankować, je¶li nie cena?

Oprócz ceny (niższej o powiedzmy 2-3 grosze, co nie robi specjalnej różnicy firmie ani klientowi, ale lepiej wygl±da):
  - miejsce - stacje zwykle nie s± jedna na drugiej, więc kto¶ tam i tak zajedzie w potrzebie zatankowania po drodze
  - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i możepłyndospryskiwaczami

Pozdr

Data: 2012-12-15 21:49:28
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-15 21:38, LEPEK pisze:
W dniu 2012-12-15 18:20, Slavekk pisze:

Jaki byłby powód żeby tam tankować, je¶li nie cena?

Oprócz ceny (niższej o powiedzmy 2-3 grosze, co nie robi specjalnej
różnicy firmie ani klientowi, ale lepiej wygl±da):

Co od dawna nie jest prawd± - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
przestało być tańsze jaki¶ czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
nie robi - może poza wygl±dem. Zupełnie jak Orlen (w Dusznikach-Zdrój,
DK8), który w weekendy zrobił 5 groszy taniej przy płatno¶ci gotówk± :>

  - miejsce - stacje zwykle nie s± jedna na drugiej, więc kto¶ tam i tak
zajedzie w potrzebie zatankowania po drodze

Eeeee? Nie wiem jak u Ciebie, ale w moich okolicach (zreszt± nie tylko)
stacji dostatek i Neste jako¶ specjalnie atrakcyjne z racji lokalizacji
nie było - ot kolejna stacja.

  - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i
możepłyndospryskiwaczami

Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

Data: 2012-12-15 21:57:06
Autor: jerzu
I po Neste
On Sat, 15 Dec 2012 21:49:28 +0100, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote:

Co od dawna nie jest prawd± - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
przestało być tańsze jaki¶ czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
nie robi - może poza wygl±dem.

Nie wiem do jakich stacji porównujesz Neste, ale w moich porównaniach
Neste jest tańsze do "obsługowych" o około 10 gr. na litrze.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-15 22:02:25
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
wrote:

Co od dawna nie jest prawd± - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
przestało być tańsze jaki¶ czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
nie robi - może poza wygl±dem.

Nie wiem do jakich stacji porównujesz Neste,

Np. do Lukoil, które maj± pełny sklep, hotdogi itd. oraz znajduj± się
niedaleko.

ale w moich porównaniach
Neste jest tańsze do "obsługowych" o około 10 gr. na litrze.

Porównujesz do BP/Shell w okolicach Puławskiej?

Data: 2012-12-16 17:31:00
Autor: jerzu
I po Neste
On Sat, 15 Dec 2012 22:02:25 +0100, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote:

Porównujesz do BP/Shell w okolicach Puławskiej?

Nie. Porównuję np. Neste i Orlen, obie na Traktorzystów. I na Neste
jest 9-10 gr. taniej na litrze, niż na Orlenie. Porównuję Neste na
Puławskiej czy przy Leclercu do Orlena pod moim domem. J.w. A Lukoil
mi jako¶ nie po drodze, więc ciężko mi porówywać go z Neste.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-16 18:00:23
Autor: cef
I po Neste
jerzu wrote:

Nie. Porównuję np. Neste i Orlen, obie na Traktorzystów. I na Neste
jest 9-10 gr. taniej na litrze, niż

I to jest dużo czy mało?

Data: 2012-12-16 18:06:22
Autor: Cavallino
I po Neste

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:50cdfe25$0$1307$65785112@news.neostrada.pl...
jerzu wrote:

Nie. Porównuję np. Neste i Orlen, obie na Traktorzystów. I na Neste
jest 9-10 gr. taniej na litrze, niż

I to jest dużo czy mało?

Gdyby było, to było dużo.
Ale zazwyczaj między zwykł± tani± stacj± a Neste różnica jest, ale w drug± stronę.

Data: 2012-12-17 03:28:38
Autor: J.F.
I po Neste
Dnia Sun, 16 Dec 2012 18:06:22 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

A jak ktos do Neste ma blisko, a do innej taniej stacji daleko ? J.

Data: 2012-12-16 19:40:21
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
wrote:

[...]

Sam widzisz - Orlen jest do¶ć drog± stacj± i tutaj nie dziwne, że
Neste może "wygrać" w takim porównaniu.

Data: 2012-12-17 02:56:10
Autor: Budzik
I po Neste
Osobnik posiadaj±cy mail futrzak@polbox.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

u Ruskich kupujes?!?!?!? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie jest cierpieniem, pieni±dze morfin±"

Data: 2012-12-17 09:40:54
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-17 03:56, Budzik pisze:
[...]

Zupełnie mi to nie przeszkadza - ¶ladów helu czy trotylu nie zauważyłem
;)

Data: 2012-12-15 22:35:04
Autor: Cavallino
I po Neste

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:dvopc85ino5197up9l5hm0ibh6994achbs@4ax.com...
wrote:

[...]

Od Bliskiej w Poznaniu jest droższy.

Data: 2012-12-15 21:58:58
Autor: LEPEK
I po Neste
W dniu 2012-12-15 21:49, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Może U CIEBIE nie jest prawd±. I nie powtarzaj po mnie.

[...]

Ale zwykle nie stoi jedna obok drugiej i jaki¶ klient się napatoczy.

  - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i
możepłyndospryskiwaczami

Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

Pytanie było o sposób wyróżnienia się, a nie o to, czy tobie tobie to przeszkadza, czy nie.

Pozdr,

Data: 2012-12-15 22:07:27
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-15 21:58, LEPEK pisze:
[...]

Nie tylko u *mnie*. Piszę o porównaniu Neste do innych stacji.

I nie powtarzaj po mnie.

Po Tobie? Cóż za megalomania.

[...]

U CIEBIE być może. :)

  - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i
możepłyndospryskiwaczami

Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

Pytanie było o sposób wyróżnienia się,

No i niczym pozytywnym się od jakie¶ czasu nie wyróżnia.

a nie o to, czy tobie tobie to przeszkadza, czy nie.

Jaki¶ wojowniczy jeste¶ - to z powodu problemów z odpalaniem
Ave?

Data: 2012-12-15 22:37:12
Autor: LEPEK
I po Neste
W dniu 2012-12-15 22:07, Artur Ma¶l±g pisze:

Nie tylko u *mnie*. Piszę o porównaniu Neste do innych stacji.

Piszesz o swoich spostrzeżeniach, a ja o swoich. Widocznie mamy różne, bo w różnych miejscach mieszkamy.

I nie powtarzaj po mnie.

Po Tobie? Cóż za megalomania.

Nie megalomania, tylko:
JA:
> Oprócz ceny (niższej o powiedzmy 2-3 grosze, co nie robi specjalnej
> różnicy firmie ani klientowi, ale lepiej wygl±da):
TY
> a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
> nie robi - może poza wygl±dem.

No i niczym pozytywnym się od jakie¶ czasu nie wyróżnia.

Chodziło o wyróżnienie się przejętych przez Shella placówek...

Jaki¶ wojowniczy jeste¶ - to z powodu problemów z odpalaniem
Ave?

Mhm - nawet tamten w±tek udało ci się przekształcić w pyskówkę.

EOT

Data: 2012-12-17 09:16:42
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-15 22:37, LEPEK pisze:
W dniu 2012-12-15 22:07, Artur Ma¶l±g pisze:

Nie tylko u *mnie*. Piszę o porównaniu Neste do innych stacji.

Piszesz o swoich spostrzeżeniach, a ja o swoich. Widocznie mamy różne,
bo w różnych miejscach mieszkamy.

Nie, nie - Ty pisałe¶ o tym jak jest u Ciebie, a jak pisałem o różnych
miejscach.

Nie megalomania, tylko:

Nazywaj to jak chcesz, dla mnie bez różnicy :)

No i niczym pozytywnym się od jakie¶ czasu nie wyróżnia.

Chodziło o wyróżnienie się przejętych przez Shella placówek...

A już s± przejęte i się wyróżniaj±?

Jaki¶ wojowniczy jeste¶ - to z powodu problemów z odpalaniem
Ave?

Mhm - nawet tamten w±tek udało ci się przekształcić w pyskówkę.

LOL - widzę, że wojowniczo¶ć idzie do spółki z zamykaniem oczu :)
Proponuję wrócić i przeczytać ze zrozumieniem.

Data: 2012-12-16 18:09:33
Autor: AZ
I po Neste
On 2012-12-15, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Co od dawna nie jest prawdą - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
przestało być tańsze jakiś czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
nie robi - może poza wyglądem. Zupełnie jak Orlen (w Dusznikach-Zdrój,
DK8), który w weekendy zrobił 5 groszy taniej przy płatności gotówką :>

Dzisiaj w Ursusie - Neste, NoPb95 5.35, 100m dalej na Orlenie 5.50.

  - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i
możepłyndospryskiwaczami

Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

A po co mi paragon ze stacji? Koncze tankowanie, wsiadam i jade. Jedyne
co na Neste mnie wkurza, ze na niektorych (np. pod M1) tankowanie
ostatniego litra idzie na 1/4 gwizdka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-16 19:34:58
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
W dniu 2012-12-16 19:09, AZ pisze:
On 2012-12-15, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Drogo - Lukoil 5.30, kilkaset metrĂłw dalej Neste 5.30. :)
(to akurat Puławska/Piaseczno, ale podobnie było w Toruniu
czy Bydgoszczy). Jak pisałem zeszli i tak z ceną, ponieważ
całkiem niedawno na Neste było drożej. Jeszcze zabawniej
było porą letnią, kiedy Shell dawał takie rabaty, że można
było zejść na ceny Neste. Dziwiłem się zresztą, że Neste
takie ceny zapodaje, ponieważ kiedyś było taniej (można
było przeboleć warunki jesienno-zimowe płacenia), a tu zonk.
No, ale gdzieś czytałem wypowiedzi przedstawicieli Neste, że
taniej nie mogą i chyba się będą zwijać.

   - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i
możepłyndospryskiwaczami

Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

A po co mi paragon ze stacji?

Pozbawiasz siÄ™ ewentualnej reklamacji. Ja paragony wyrzucam
dopiero z kolejnym tankowaniem itd.

Koncze tankowanie, wsiadam i jade. Jedyne
co na Neste mnie wkurza, ze na niektorych (np. pod M1) tankowanie
ostatniego litra idzie na 1/4 gwizdka.

Mnie to niewiele wkurza, niemniej na Neste też można sobie poczekać
(abstrahujÄ…c od kolejki), jak siÄ™ ktoĹ› niegramotny trafi, bÄ…dĹş
terminal mam problemy z rozpoznaniem banknotĂłw czy karty.

Data: 2012-12-16 19:42:58
Autor: AZ
I po Neste
On 2012-12-16, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Orlen tez mial fajna promocje, w weekendy przy placeniu gotowka
bylo -10gr na litrze.

Mnie to niewiele wkurza, niemniej na Neste też można sobie poczekać
(abstrahujÄ…c od kolejki), jak siÄ™ ktoĹ› niegramotny trafi, bÄ…dĹş
terminal mam problemy z rozpoznaniem banknotĂłw czy karty.

No juz sie przyzwyczailem, ale brak blokady w pistolecie to drugi
mankament (swoja droga nie mam pojecia czemu, zeby nie urywac wezy
w przypadku zapomnienia?). Tak czy siak tankuje na Neste bo szlag mnie trafia jak na stacji zadaja tysiac pytan czy cos chce, albo trzech kupuje po hotdogu i energetyku i chce fakture. Odkad wprowadzili PayPassa to mozna naprawde szybko dokonac platnosci.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-17 09:08:54
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
W dniu 2012-12-16 20:42, AZ pisze:
(...)
Orlen tez mial fajna promocje, w weekendy przy placeniu gotowka
bylo -10gr na litrze.

Pisałem już co myślę takich promocjach, jeżeli uzależnione są od
płatności gotówką.

No juz sie przyzwyczailem, ale brak blokady w pistolecie to drugi
mankament (swoja droga nie mam pojecia czemu, zeby nie urywac wezy
w przypadku zapomnienia?).

Brak blokady to dla mnie absurd i o tym nawet nie pisałem.

[...]

PayPass to do 50zł. Nie pamiętam kiedy tyle za paliwo zapłaciłem.
Chyba, ĹĽe do kosiarki.

Data: 2012-12-17 10:23:29
Autor: AZ
I po Neste
On 2012-12-17, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Pisałem już co myślę takich promocjach, jeżeli uzależnione są od
płatności gotówką.

No nie placisz w cenie ukrytej prowizji ktora musi sprzedawca placic.

PayPass to do 50zł. Nie pamiętam kiedy tyle za paliwo zapłaciłem.
Chyba, ĹĽe do kosiarki.

No i jak wszyscy powtarzasz mity. PayPass do 50 PLN jest bez zadnej
autoryzacji, przy wiekszej kwocie trzeba podawac PIN. Raz placilem
400 PLN i kasjerka tez sie zarzekala ze PayPass jest do 50 PLN.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-17 11:48:21
Autor: J.F
I po Neste
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
On 2012-12-17, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:
Pisałem już co myślę takich promocjach, jeżeli uzależnione są od
płatności gotówką.

No nie placisz w cenie ukrytej prowizji ktora musi sprzedawca placic.

Znam pewien sklep, gdzie co prawda mozna zaplacic karta, ale
"cennik uwzglednia 3% rabat naliczany przy platnosci gotowka" :-)

Ale ... niektore promocje mnie dziwia, np te 5 % cashback przy placeniu karta w sklepie internetowym, czy swego czasu wlasnie przy placeniu karta za paliwo ..

J.

Data: 2012-12-17 12:08:07
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
W dniu 2012-12-17 11:23, AZ pisze:
On 2012-12-17, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

A skąd, pisałeś - "Odkad wprowadzili PayPassa to mozna naprawde
szybko dokonac platnosci."

PayPass do 50 PLN jest bez zadnej
autoryzacji, przy wiekszej kwocie trzeba podawac PIN.

Otóż to - powyżej musi być standardowa autoryzacja i to online.
Gdzież więc ten zysk/wygoda? Do tych 50zł to się zgadzam, ale
w kontekście tankowania to w zasadzie żadna różnica.

Raz placilem
400 PLN i kasjerka tez sie zarzekala ze PayPass jest do 50 PLN.

MoĹĽe tak jej powiedzieli...

Data: 2012-12-17 11:38:05
Autor: AZ
I po Neste
On 2012-12-17, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

A skąd, pisałeś - "Odkad wprowadzili PayPassa to mozna naprawde
szybko dokonac platnosci."

Bo jest duzo szybciej niz przy standardowej procedurze.

Otóż to - powyżej musi być standardowa autoryzacja i to online.
Gdzież więc ten zysk/wygoda? Do tych 50zł to się zgadzam, ale
w kontekście tankowania to w zasadzie żadna różnica.

Jednak procedura jest duzo szybsza niz przy standardowej platnosci.

Bo nie wyjmujesz karty z portfela i nie wkladasz jej do terminala,
nie ma tego calego zmudnego "odczyt karty, weryfikacja itp". Mnie
wprowadzenie PP duzo przyspieszylo tankowanie.

A tak BTW. kiedys tankowalem na Statoilu i tam maja na prawde szybkie
terminale az bylem zdziwiony, caly proces platnosci karta zajal moze
7s. Wkladasz karte, od razu pytanie o PIN, po wpisaniu 1-2s trwa
autoryzacja i mozna wyjac karte.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-17 13:16:10
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
On 2012-12-17, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

A skąd, pisałeś - "Odkad wprowadzili PayPassa to mozna naprawde
szybko dokonac platnosci."

Bo jest duzo szybciej niz przy standardowej procedurze.

No nie bardzo - będzie to silnie uzależnione od rodzaju
karty oraz banku, który ją wydał. Owszem, może być szybciej, ale...

[...]

Jw.

Bo nie wyjmujesz karty z portfela i nie wkladasz jej do terminala,
nie ma tego calego zmudnego "odczyt karty, weryfikacja itp".

No i mamy parÄ™ problemĂłw - np. dwie karty w portfelu. Pomijam fakt,
że taka procedura może nie być możliwa.

Mnie
wprowadzenie PP duzo przyspieszylo tankowanie.

Tobie być może tak, ale to zbyt mało, by uogólniać. Te do 50zł działają
w zasadzie zawsze, są offline i zazwyczaj przyśpieszają proces, choć
to też różnie bywa :)

[...]

SÄ… miejsca gdzie jest szybko, sÄ… miejsca gdzie nie, sÄ… okresy (tak jak
obecnie) kiedy na autoryzację będzie trzeba poczekać dłużej.

Data: 2012-12-16 23:19:12
Autor: Axel
I po Neste

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:50ce1452$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Neste kiedys robilo promocje przy platnosciach karta: -10gr na litrze.

Dzisiaj w Ursusie - Neste, NoPb95 5.35, 100m dalej na Orlenie 5.50.

Drogo - Lukoil 5.30, kilkaset metrĂłw dalej Neste 5.30. :)

Lukoil na Prymasa Tysiaclecia 5,39, Neste Jerozolimskie przy Reducie - 5,35 (DC). To wyjatkowo, bo zwykle na tych dwoch stacjach byla identyczna cena.

Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

A po co mi paragon ze stacji?

Pozbawiasz siÄ™ ewentualnej reklamacji. Ja paragony wyrzucam
dopiero z kolejnym tankowaniem itd.

Karta Neste i nie ma takiego problemu - faktury przysylaja raz w miesiacu.. A przy platnosci karta  - i bez paragonu mozesz reklamowac, bo transakcja jest jednoznacznie zidentyfikowana.

[...]

Na Lukoilu tez czasem sie stoi, bo sie trafi jakis wielbiciel hot-dogow i blokuje dystrybutor.

--
Axel

Data: 2012-12-17 08:55:39
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
W dniu 2012-12-16 23:19, Axel pisze:
[...]

Kedyś... Tak, dawno to było.

[...]

A tak, wyjÄ…tkowe ĹĽe na Lukoil droĹĽej niĹĽ na Neste.

[...]

LOL - pewnie wiesz, że dla indywidualnych to jest karta przedpłacona.

A przy platnosci karta  - i bez paragonu mozesz reklamowac,
bo transakcja jest jednoznacznie zidentyfikowana.

Słowo klucz - płatność kartą. Potwierdzenie trzeba zabrać.

[...]

No, czasem się stoi - i co? Wcześniej ktoś już argumentował "brak
zawracania dupy hottogami", więc przedstawiłem kontrargument, że
na Neste podobnie, tylko z innych przyczyn. No, ale na Lukoilu
w oczekiwaniu na dystrybutor możesz sobie umyć światełka, szyby,
na Neste nie ma takich "luksusĂłw". PĂłki jest taniej to ok, a jak
nie to nie bardzo jest o czym deliberować.

Data: 2012-12-17 21:15:44
Autor: jerzu
I po Neste
On Mon, 17 Dec 2012 08:55:39 +0100, Artur Ma¶l±g <news@wp.pl> wrote:

LOL - pewnie wiesz, że dla indywidualnych to jest karta przedpłacona.

Bzdura.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-17 21:21:18
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-17 21:15, jerzu pisze:
On Mon, 17 Dec 2012 08:55:39 +0100, Artur Ma¶l±g <news@wp.pl> wrote:

LOL - pewnie wiesz, że dla indywidualnych to jest karta przedpłacona.

Bzdura.

Cóż, w takim poproszę o materiały, które by to potwierdziły. Może co¶
się zmieniło...

Data: 2012-12-17 21:48:43
Autor: jerzu
I po Neste
On Mon, 17 Dec 2012 21:21:18 +0100, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote:

Cóż, w takim poproszę o materiały, które by to potwierdziły. Może co¶
się zmieniło...

Bzdura, bo nie te karty miał na my¶li Alex. Chodziło mu o kartę Neste
ID.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-17 22:15:52
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
wrote:

Cóż, w takim poproszę o materiały, które by to potwierdziły. Może co¶
się zmieniło...

Bzdura, bo nie te karty miał na my¶li Alex. Chodziło mu o kartę Neste
ID.

Skoro Neste ID, to pozostaje zabranie potwierdzenia z płatniczej, o
czym pisałem ciut niżej:
" Słowo klucz - płatno¶ć kart±. Potwierdzenie trzeba zabrać. "

Teraz wróć do tego co pisał AZ, że on niczego wyci±gać nie chce.

Data: 2012-12-17 23:03:33
Autor: Axel
I po Neste

wrote:

[...]

Potwierdzenie masz w postaci zestawienia platnosci. Chyba, ze uwazasz, nze system nie zarejestruje operacji...ale wtedy nie dostaniesz potwierdzenia, wiec bieganie nic nie pomoze.

--
Axel

Data: 2012-12-19 09:01:20
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
wrote:

[...]

Widzisz, w kontek¶cie faktu, że potwierdzenie transakcji karta należy
zabrać z maszynki to jest nieistotne, że potwierdzenie faktu tankowania
przychodzi na fakturze, czy też potwierdzenie masz w systemie bankowym.
Należy zabrać jaki¶ papier z podajnika - oczywi¶cie potwierdzenie czy
paragon możesz zostawiać, ale to jakby inny temat. Teraz dodatkowo
pojawiła się kwestia dodatkowego Neste ID, by dostać na koniec
miesi±ca zbiorcz±, zamiast paragonu.

Chyba, ze uwazasz,
nze system nie zarejestruje operacji...ale wtedy nie dostaniesz
potwierdzenia, wiec bieganie nic nie pomoze.

Jak nie zarejestruje to szanse na zatankowanie będ± bliskie zero, więc
pozostanie najwyżej bieganie w poszukiwaniu gotówki, bankomatu czy
innej stacji - widzę, że dryf coraz silniejszy.

Data: 2012-12-19 11:05:13
Autor: Axel
I po Neste
"Artur Ma¶l±g"  wrote in message news:kars8j$9s8$1node1.news.atman.pl...

[...]

ROTFL! Nic nie musisz zabierac. Potwierdzenie transakcji na Neste nie drukuje sie automatycznie (no, chyba ze ostatnio cos sie zmienilo, ale zaraz odpytam zone, bo ona sie tam regularnie tankuje). Wiec nie trzeba biegac, jesli sie nie chce potwierdzenia. A tak btw, to raczej po zakonczeniu tankowania trzeba odwiesic waz, a stamtad do czytnika juz jeden krok.

[...]

Twoj - na pewno. Ja caly czas pisze o wyimagnowanym "bieganiu po potwierdzenie", ktore nie jest konieczne.

--
Axel

Data: 2012-12-19 10:10:15
Autor: AZ
I po Neste
On 2012-12-19, Axel <axel@op.nospam.pl> wrote:
Widzisz, w kontekście faktu, że potwierdzenie transakcji karta należy
zabrać z maszynki to jest nieistotne, że potwierdzenie faktu tankowania
przychodzi na fakturze, czy teĹĽ potwierdzenie masz w systemie bankowym.
Należy zabrać jakiś papier z podajnika - oczywiście potwierdzenie czy
paragon możesz zostawiać, ale to jakby inny temat. Teraz dodatkowo
pojawiła się kwestia dodatkowego Neste ID, by dostać na koniec
miesiÄ…ca zbiorczÄ…, zamiast paragonu.

[...]

Oczywiscie, ze nie drukuje sie automatycznie. Przy platnosci karta,
wkladasz ponownie i drukuje paragon+potwierdzenie, przy platnosci gotowka
wracasz i naciskasz paragon.

Twoj - na pewno. Ja caly czas pisze o wyimagnowanym "bieganiu po potwierdzenie", ktore nie jest konieczne.

Hehe, bieganie... Jak juz rozpatrujemy takie kwestie to na Neste mniej
trzeba sie nachodzic niz na zwyklej stacji idac do budynku. No ale zaraz
bedzie ze wiatr i deszcz w oczy ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-19 11:23:08
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
W dniu 2012-12-19 11:10, AZ pisze:
(...)
Oczywiscie, ze nie drukuje sie automatycznie. Przy platnosci karta,
wkladasz ponownie i drukuje paragon+potwierdzenie, przy platnosci gotowka
wracasz i naciskasz paragon.

Czyli wracamy do punktu wyjścia - wracasz i coś naciskasz, bądź
wkładasz Neste ID.

[...]

Niekoniecznie - część stacji ma możliwość płacenia w budce przez okno.
Chodzenia jeszcze mniej niĹĽ na Neste.

No ale zaraz
bedzie ze wiatr i deszcz w oczy ;-)

Gdzieś tam na początku pisałem, że na normalnej stacji takie rzeczy nie
występują w trakcie płacenia :)

Data: 2012-12-19 15:16:29
Autor: Axel
I po Neste
"Artur MaĹ›lÄ…g"  wrote in message news:kas4ie$hvb$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie wracamy. Jesli nie chcesz potwierdzenia (bo po co), to odwieszasz pistolet wsiadasz i odjezdzasz.

[...]

Wlasnie o tym mialem napisac ;-)

No ale zaraz
bedzie ze wiatr i deszcz w oczy ;-)

Gdzieś tam na początku pisałem, że na normalnej stacji takie rzeczy nie
występują w trakcie płacenia :)

Jak zacina, to mozna zmoknac przy okienku w samochodzie :-P
A na czesci stacji jest niezrozumiala dla mnie dziura miedzy dachem nad dystrybutorami, a budynkiem z kasami.

--
Axel

Data: 2012-12-19 11:13:55
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-19 11:05, Axel pisze:
(...)
ROTFL! Nic nie musisz zabierac. Potwierdzenie transakcji na Neste nie
drukuje sie automatycznie (no, chyba ze ostatnio cos sie zmienilo, ale
zaraz odpytam zone, bo ona sie tam regularnie tankuje). Wiec nie trzeba

Nie drukuje się potwierdzenie transakcji dokonanej kartę płatnicz±,
b±dĽ paragon, jeżeli nie masz karty Neste ID?

[...]

Twoj - na pewno.

Powyższe nie jest moje - to Twój pomysł z brakiem rejestracji operacji.

Ja caly czas pisze o wyimagnowanym "bieganiu po potwierdzenie", ktore
 nie jest konieczne.

Zamiast które zaproponowałe¶ używanie karty Neste ID, któr± trzeba
wyj±ć i włożyć do czytnika po pytaniu 'paragon czy karta Neste ID'.

Data: 2012-12-19 15:10:25
Autor: Axel
I po Neste
"Artur Ma¶l±g"  wrote in message news:kas416$hfr$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie. Tylko jesli chcesz.

[...]

To Ty sie upierasz, ze trzeba pojsc po potwierdzenie platnosci karta, pytalem, po co Ci potwierdzenie. A teraz sie okazuje, ze nie wiesz, jak sie tankuje na Neste.

[...]

Ale w momencie, kiedy stoisz i tak przed automatem. Wlozenie karty zajmuje jakies 10s czasu (zwlaszcza, ze portfel i tak trzeba wyjac z kieszeni).
Zeby dostac potwierdzenie operacji, trzeba ponownie podejsc do automatu _po tankowaniu_. Ale jak juz pisalem - daleko nie jest.

--
Axel

Data: 2012-12-19 16:47:23
Autor: jerzu
I po Neste
On Wed, 19 Dec 2012 11:13:55 +0100, Artur Ma¶l±g <news@wp.pl> wrote:

Nie drukuje się potwierdzenie transakcji dokonanej kartę płatnicz±,
b±dĽ paragon, jeżeli nie masz karty Neste ID?

Z automatu nie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-16 19:28:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
I po Neste
Iglo, Fri, 14 Dec 2012 23:01:21 +0100, pl.misc.samochody:
http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,127258,13047142,Shell_przejmuje_polskie_stacje_Neste.html

Zawsze było parę groszy taniej, u mnie w czasach przed-lpg zatankowanie
kotła 70l benzyny robilo jednak różnicę. Szkoda.

Czytałem ostatnio, że Biedronka testuje stacje samoobsługowe i zamierza
wej¶ć z nimi na rynek.
Ponad to - 1, 2, 3 jest.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-12-16 19:41:14
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
[...]

Masz na my¶li 123, czyli tani Statoil?