I po Neste

Data: 2012-12-14 23:19:34
Autor: Maciek
I po Neste
W dniu 2012-12-14 23:01, Iglo pisze:
Zawsze było parę groszy taniej, u mnie w czasach przed-lpg zatankowanie
kotła 70l benzyny robilo jednak różnicę. Szkoda.
Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Wła¶ciwie
jakie¶ 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

Maciek

Data: 2012-12-15 04:08:11
Autor: PiteR
I po Neste
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

[...]

Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?
Polska to dziwny kraj :)

Choć Shell pewnie nie postawi od razu budynków obok stacji to może wprowadzić swoch mobilnych debilków na stacje samoobsługowe i podniesie ceny.

nie padaj duchem
z drugiej strony "Orlen wprowadza samoobsługowe tankomaty"
http://tinyurl.com/czerpx3

"Tankomaty w Warszawie umożliwiaj± realizację płatno¶ci za paliwo kartami płatniczymi lub kartami Flota i OpenDrive - międzynarodow± kart± flotow± Orlenu. Cała transakcja dokonywana jest bez udziału obsługi stacji, w formie samoobsługowej. Tankomaty nie przyjmuj± jednak gotówki."

co odfiltruje ¶limaków z banknotami i miejmy nadzieje zniechęci ich od pojawia się tam.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2012-12-15 07:58:20
Autor: Cavallino
I po Neste

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA12A2A1492B0Celektronik@localhost.net...
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

[...]

Realowi nie wyszło, bo nie zapewniał odpowiedniej ilo¶ci ludzi w stosunku do potrzeb.
Zawsze otwartych kas było tak z 3 razy za mało.
Więc nie dziwota, że ludzie nie kupowali, jak gdzie indziej mieli niedrożej, zazwyczaj lepiej i bez takich kolejek pod kasami.

Ale to, że w Polsce sprzedaje się paliwo praktycznie bez marży, to faktycznie dziwne.

Data: 2012-12-15 10:07:45
Autor: Marcin Jan
I po Neste
W dniu 2012-12-15 04:08, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

[...]

nie postawi± klasycznych budynków bo najczę¶ciej nie będ± mieli na to miejsca. Chyba ze mówimy o takich stróżówkach jak często ma stacja 1-2-3, gdzie płacisz w okienku. Zreszt± przy SCC w Katowicach jest taki shell z szlabanami i płacisz w okienku- oczywi¶cie zawsze musi kobita polecić Redbula dwa w cenie jednego :).
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2012-12-15 21:33:53
Autor: J.F.
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 04:08:11 +0100, PiteR napisał(a):
Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?

A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?
Polska to dziwny kraj :)

http://www.k-wojciechowski.de/index.php?option=com_content&view=article&id=8

Choć Shell pewnie nie postawi od razu budynków obok stacji

czesto chyba nie ma gdzie.

J.

Data: 2012-12-15 21:52:37
Autor: LEPEK
I po Neste
W dniu 2012-12-15 21:33, J.F. pisze:

A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

Nie wiem, czy nie wyszło, ale sprzedaj± wszystkie placówki Auchanowi.

Pozdr
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-12-15 21:53:29
Autor: jerzu
I po Neste
On Sat, 15 Dec 2012 21:52:37 +0100, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Nie wiem, czy nie wyszło, ale sprzedaj± wszystkie placówki Auchanowi.

Nie tylko w Polsce zreszt±.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-16 12:52:07
Autor: Rafał Grzelak
I po Neste
jerzu wrote:

On Sat, 15 Dec 2012 21:52:37 +0100, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

> Nie wiem, czy nie wyszło, ale sprzedaj± wszystkie placówki
> Auchanowi.

Nie tylko w Polsce zreszt±.

Jesli real mial takie miejscowki jak w Forcie Wola, to sie nie dziwie,
ze nie wyszlo. Przeciez tam nikt nie mieszka w okolicy i nikt nie
przyjezdza, bo dookola sa inne sklepy w duzo lepszych lokalizacjach.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-16 16:48:20
Autor: J.F.
I po Neste
Dnia Sun, 16 Dec 2012 12:52:07 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
jerzu wrote:
[...]

No nie tylko - we Wroclawiu mial dobra i parking byl wypelniony.

J.

Data: 2012-12-15 22:08:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
I po Neste
Hello J.F.,

Saturday, December 15, 2012, 9:33:53 PM, you wrote:

Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?
A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

Się sprzedaje Oszołomowi...

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-12-15 22:10:21
Autor: Artur Ma¶l±g
I po Neste
W dniu 2012-12-15 21:33, J.F. pisze:
Dnia Sat, 15 Dec 2012 04:08:11 +0100, PiteR napisał(a):
Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?

A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

A stacje 123 zostan±, czy też je przejmie Auchan?

Data: 2012-12-16 00:45:22
Autor: PiteR
I po Neste
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

A co realowi nie wyszlo ?

TP-LINK TL-WR741ND w Realu 84zł
w innym sklepie *stacjonarnym* 59zł

Prestone do chłodnic w Realu 59zł w Auchan 29.99zł
margaryna manuel w Realu 4,69zł w Tesco 3,69zł
pasta Elmex 14zł

itd

trzeba być trochę poważnym.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2012-12-16 12:13:05
Autor: spider
I po Neste
W dniu 2012-12-16 00:45, PiteR pisze:

Prestone do chłodnic w Realu 59zł w Auchan 29.99zł
margaryna manuel w Realu 4,69zł w Tesco 3,69zł
pasta Elmex 14zł

itd

trzeba być trochę poważnym.

Fakt, jeĽdziłem ostatnio za sankami dla dziecka, sanki które w necie kosztowały 60 zł, w Tesco 79 zł w Realu kosztowały 119 zł. Identyczne.
Ja po tym sklepie płakał nie będę.

Data: 2012-12-15 04:27:03
Autor: chwdp
I po Neste
Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Wła¶ciwie
jakie¶ 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

z tych samych powodow tam tankowalem. brakuje mi najbardziej takiej stacji z lpg. neste cos obiecywalo pare lat temu ze wprowadza. no i lipa.

Data: 2012-12-15 07:48:55
Autor: MadMan
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 04:27:03 +0100, chwdp napisał(a):

[...]

Póki co w PL nie można samodzielnie tankować LPG. Ma to się zmienić na
szczę¶cie już wkrótce. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-12-15 12:48:41
Autor: Cezary Daniluk
I po Neste
W dniu 2012-12-15 07:48, MadMan pisze:
[...]

He he, już widzę jak gaziarze będ± mieli masę ludków przekładaj±cych wlewy spod spodu w bardziej cywilizowane miejsca :D

Pozdro !

Data: 2012-12-15 22:08:08
Autor: MadMan
I po Neste
Dnia Sat, 15 Dec 2012 12:48:41 +0100, Cezary Daniluk napisał(a):

He he, już widzę jak gaziarze będ± mieli masę ludków przekładaj±cych wlewy spod spodu w bardziej cywilizowane miejsca :D

Co¶ nie s±dzę. Ja mam wlew w kiepskim miejscu (pod zderzakiem, inaczej
nie bardzo się da), ale przypuszczam że nie będę miał większego problemu
z tankowaniem - za granic± zapinałem pistolet do podobnie położonego
wlewu, dało się. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-12-15 13:37:37
Autor: nazgul
I po Neste
W dniu 2012-12-15 04:27, chwdp pisze:
Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Właściwie
jakieś 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

z tych samych powodow tam tankowalem. brakuje mi najbardziej takiej
stacji z lpg. neste cos obiecywalo pare lat temu ze wprowadza. no i lipa.

ABC statoila jest.

Data: 2012-12-15 20:59:11
Autor: huri_khan
I po Neste
Dnia Fri, 14 Dec 2012 23:19:34 +0100, Maciek napisał(a):

[...]

Ja zazwyczaj tankuję na BP, gdzie nie przy dystrybutorze nie stoi "lejek"
naci±gaj±cy na lepsze paliwo a i przy kasie nie pamiętam żebym słyszał o
promocjach na red bulle czy inne hotdogi. Za to Shell i Orlen na dzień dobry V-powery i płyn do spryskiwaczy. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-12-19 07:44:31
Autor: Dominik & Co
I po Neste
Dnia 14.12.2012 Maciek <maciek@nospam.pl> napisał/a:

Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Właściwie

Co wy, E.Leclerca w waszych wielkich miastach nie macie? ;-)

W mojej mieścinie najtaniej, dodatkami nikt dupy nie zawraca,
płacenie u pani w kiosku przez uchyloną szybę a po 21 w automacie
kartą. Moneyback od płaćkarty jest. Paliwo ok. Czego chcieć więcej? :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-12-19 09:24:35
Autor: Artur Maśląg
I po Neste
W dniu 2012-12-19 08:44, Dominik & Co pisze:
[...]

Macie - a tam są stacje? Z tego co wiem, to w połowie 2012 roku
było ich 12 na cały kraj :)

W mojej mieścinie najtaniej, dodatkami nikt dupy nie zawraca,
płacenie u pani w kiosku przez uchyloną szybę a po 21 w automacie
kartą. Moneyback od płaćkarty jest. Paliwo ok.

Fajnie jest, ale taką stację trzeba mieć pod "nosem". Trzeba było
widzieć jaką awanturę zrobiła jakiś czas temu dwójka emerytów, jak
w Tesco na Kabatach (DC) dostali rabat 5 czy 10 groszy na litrze
paliwa na stacjach Tesco (też takie miałem), tyle że najbliższa
stacja jest na GĂłrczewskiej :)

Czego chcieć więcej? :-)

Śniegu na święta? ;)

Data: 2012-12-19 19:08:29
Autor: Cavallino
I po Neste

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:karr8v$l1l$1@news.vectranet.pl...
[...]

A co to ma wspĂłlnego ze stacjami benzynowymi?

I po Neste