I po felkowskim

Data: 2011-09-24 22:26:00
Autor: Tytus z domQ
I po felkowskim
Siemka

Pewnie dlatego ze organizacja dla odmiany tym razem byla do dupy wygralismy.
Hip Hip Hura

Tytus
zwyciezca lubileuszofych X i XV RF

Data: 2011-09-24 21:14:09
Autor: AZ
I po felkowskim
On 2011-09-24, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Pewnie dlatego ze organizacja dla odmiany tym razem byla do dupy wygralismy.
Hip Hip Hura

No. Mowilem Ci, ze zabranie ze soba pisakow-pieczatek dla dzieci to dobry pomysl
byl.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-25 10:43:22
Autor: Songoku
I po felkowskim
No. Mowilem Ci, ze zabranie ze soba pisakow-pieczatek dla dzieci to dobry pomysl
byl.

No i wszystko jasne :P

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-04 10:14:44
Autor: DrFugazi
I po felkowskim
W dniu 24.09.2011 23:14, AZ pisze:
On 2011-09-24, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie widzę posta Tytusa, więc podpinam się pod ten.

Nie, żeby dopiero teraz, ale ekipa z drugiego miejsca w składzie
Grishackh & DrFugazi + Plecaki dotarła spokojnie na południe Polski
drogą nieco okrężną i niniejszym składa serdeczne podziękowania
wszystkim onanizatorom i tym co siÄ™ przyczynili do tego, ĹĽe jak zwykle
było do dupy, a szczególnie pogoda!

Jak się ogarnę ze zdjęciami i jakąś relacją to wrzucę link.

Pozdrowienia i dzięki :)
--
Piotr Tarnowski /DrFugazi/
http://www.drfugazi.eu.org

Data: 2011-09-25 09:14:33
Autor: Magic
I po felkowskim
W dniu 2011-09-24 22:26, Tytus z domQ pisze:
[...]

Chwalipięta :-p
Za to my znaleĽli¶my punkt bez sędziego, o !
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-09-25 10:05:40
Autor: falco
I po felkowskim
W dniu 2011-09-24 22:26, Tytus z domQ pisze:

Pewnie dlatego ze organizacja dla odmiany tym razem byla do dupy
wygralismy.

Siema,
moje gratulacje! Od nas też były Trampki, ale nie udało się wygrać, dobrze, że ja nie pojechałem, bo przez nazwisko pewnie wszyscy by my¶leli, że to ustawka*... ;)

* nie mylić z...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-09-25 10:45:17
Autor: Songoku
I po felkowskim
[...]

Myśle, że to dzięki mojemu szczęśliwemu plecakowi :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-09-25 11:07:17
Autor: Qlfon
I po felkowskim
[...]

ja też już w domku, hebel w nocy był taki, ze nawet ¶piwór nie pomógł. O 7:20 odpaliłem STringi i o 9:29 zapakowałem je do garażu. Dzięki organizatorom za "chcenie im się", uczestnikom za udział i możliwo¶ć poznania w ¶wiecie realnym tych, których tylko z nicka kojarzyłem.
Trasa była super, pytania tendencyjne (Marlboro naprawdę nie mówił że pytania u niego s± wielokrotnego wyboru!) i za rok też przyjadę.
A, no i gratulacje dla tych co pudło obsadzili:)
PS. Ma kto¶ ¶lad trasy zapisany, żeby na Google Maps zobaczyć gdzie ja wła¶ciwie byłem?

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-09-25 18:58:20
Autor: Marcin 'sky' Przybylski
I po felkowskim
W dniu 2011-09-25 11:07, Qlfon pisze:
PS. Ma kto¶ ¶lad trasy zapisany, żeby na Google Maps zobaczyć gdzie ja
wła¶ciwie byłem?

Si senior.
Proszę bardzo:
https://picasaweb.google.com/103178804585714133887/RajdFelkowski2011#5656340889303933330

--
Marcin 'sky' Przybylski

Data: 2011-09-25 20:27:13
Autor: Qlfon
I po felkowskim
W dniu 2011-09-25 18:58, Marcin 'sky' Przybylski pisze:
[...]

Wielkie dzięki:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-09-28 19:12:55
Autor: sowa
I po felkowskim
witam,
surowy, ale nie mam czasu klepac...
se obejrzec mozna, ale ... dupy nie urywa...

http://www.youtube.com/watch?v=cQejRmbZYFA

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-09-28 21:17:11
Autor: Songoku
I po felkowskim

http://www.youtube.com/watch?v=cQejRmbZYFA

Jakość filmu porównywalna z organizacją imprezy, czyli do ... :)

Fajno, fajno...nawet moja morda się załapała...

--
_______
Songoku

Data: 2011-09-28 22:16:49
Autor: sowa
I po felkowskim
W dniu 2011-09-28 21:17, Songoku pisze:
Jakość filmu porównywalna z organizacją imprezy, czyli do ... :)

ostrzegalem ;]

Fajno, fajno...nawet moja morda się załapała...

nie bylo czasu wycinac :P

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-09-28 21:35:22
Autor: AZ
I po felkowskim
On 2011-09-28, sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote:
witam,
surowy, ale nie mam czasu klepac...
se obejrzec mozna, ale ... dupy nie urywa...

http://www.youtube.com/watch?v=cQejRmbZYFA

Nie wiedzialem, ze ta Twoja hunda gumowa jest, tak pieknie sie wygina
;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 21:37:01
Autor: AZ
I po felkowskim
On 2011-09-28, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=cQejRmbZYFA

Nie wiedzialem, ze ta Twoja hunda gumowa jest, tak pieknie sie wygina
;-)

PS. Mail do WRD KSP juz poszedl.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-29 10:06:55
Autor: sowa
I po felkowskim
W dniu 2011-09-28 23:35, AZ pisze:

Nie wiedzialem, ze ta Twoja hunda gumowa jest, tak pieknie sie wygina

dupatam:P

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-09-28 23:25:59
Autor: Tytus
I po felkowskim
Siemka

*** sowa
surowy, ale nie mam czasu klepac...
 se obejrzec mozna, ale ... dupy nie urywa...

A panie to te legendary GOPRO takie gientkie filmy robi???
Czy cos tu z fps i odswiezaniem sie nalozylo???

Data: 2011-09-29 10:06:24
Autor: sowa
I po felkowskim
W dniu 2011-09-29 08:25, Tytus pisze:

A panie to te legendary GOPRO takie gientkie filmy robi???
Czy cos tu z fps i odswiezaniem sie nalozylo???

sie zjebalo a ja leniwy jestem - nie poprawie ;]

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-09-29 03:58:40
Autor: Tytus
I po felkowskim
Siemka

*** sowa
sie zjebalo a ja leniwy jestem - nie poprawie ;]

Zostalo odnotowane - podobnie jak wczorajsza absencja

Data: 2011-09-29 13:29:15
Autor: sowa
I po felkowskim
W dniu 2011-09-29 12:58, Tytus pisze:

Zostalo odnotowane - podobnie jak wczorajsza absencja

sie mnie zapomnialo...

proszem o wybaczenie i lagodny wymiar kary, zdajac sobie sprawe, ze tym postepkiem narazilem Szanownych Kolegow i Mile Kolezanki na wielki smutek ta absencja swoja!

pewnikiem dlatego, ze NIKT sie nie zajaknal na grupie;]

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-10-03 05:48:07
Autor: Mika
I po felkowskim
Witam,

On 24 Wrz, 22:26, "Tytus z domQ" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

Pewnie dlatego ze organizacja dla odmiany tym razem byla do dupy wygralismy.
Hip Hip Hura

Jako że organizacja jak zwykle była do dupy to wyniki rajdu
felkowskiego dla wszystkich załóg zostały zamieszczone tutaj
http://felkowisko.riders.pl/?Rajd_Felkowski
dopiero dzi¶ :)
Dodatkowo jako bonusik został dorzucony pliczek z oficjalna mapka i
punktami :)
Jeszcze raz wielkie dzięki obecnym za mił± zabawę. Bardzo poproszę
wszystkich o zdjęcia które robili¶cie na rajdzie oraz imprezach w
trakcie.
Do zobaczenia za rok
Mika
z mietł±

Data: 2011-10-05 01:29:11
Autor: zbooY
I po felkowskim
On 3 PaĽ, 14:48, Mika <mika.ostrow...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Hip Hip Hura

Jako że organizacja jak zwykle była do dupy to ....

do dupy?? to mało powiedziane?
kto to wymyslal konkurencje?

Kobita tera chce czarnego ptaszka
kaze se kupic do gazu taka zapalarke
Marlboro wyjasnil co i jak ugniatac
nauczyla sie strzelac i teraz nie moge sie zblizac blizej niz 40m
wie juz co to chlorowy
przejechala sie tramwajem

do dupy takie atrakcje :D , nastepnym razem postaram sie zostać na
noc :)))

zbooY
czarna jak smoła xj900 -- > sprzedam

Data: 2011-10-10 13:29:04
Autor: DrFugazi
I po felkowskim
W dniu 03.10.2011 14:48, Mika pisze:

Jeszcze raz wielkie dzięki obecnym za mił± zabawę. Bardzo poproszę
wszystkich o zdjęcia które robili¶cie na rajdzie oraz imprezach w
trakcie.

Zdjęcia:
http://hayabusa.eu.org/galeria/2011/20110923-25-rajd-felkowski

i opis:
http://hayabusa.eu.org/rajd-felkowski-2011

wszystko tendencyjne ;)
Dzięki i do następnego!

Zdrówka
--
Piotr Tarnowski /DrFugazi/
http://www.drfugazi.eu.org

Data: 2011-10-10 17:43:00
Autor: Songoku
I po felkowskim
Spoko zdjęcia.
Dzięki :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-11 01:26:59
Autor: Mika
I po felkowskim

Zdj cia:http://hayabusa.eu.org/galeria/2011/20110923-25-rajd-felkowski

i opis:http://hayabusa.eu.org/rajd-felkowski-2011

wszystko tendencyjne ;)
Dzi ki i do nast pnego!
Fajnie opisane, a w przyszłym roku dostaniesz zakaz robienia mi
zdjęć ;P
pozdrawiam
Mika
z mietł±