I po felkowskim

Data: 2011-10-03 05:48:07
Autor: Mika
I po felkowskim
Witam,

On 24 Wrz, 22:26, "Tytus z domQ" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

Pewnie dlatego ze organizacja dla odmiany tym razem byla do dupy wygralismy.
Hip Hip Hura

Jako że organizacja jak zwykle była do dupy to wyniki rajdu
felkowskiego dla wszystkich załóg zostały zamieszczone tutaj
http://felkowisko.riders.pl/?Rajd_Felkowski
dopiero dziś :)
Dodatkowo jako bonusik został dorzucony pliczek z oficjalna mapka i
punktami :)
Jeszcze raz wielkie dzięki obecnym za miłą zabawę. Bardzo poproszę
wszystkich o zdjęcia które robiliście na rajdzie oraz imprezach w
trakcie.
Do zobaczenia za rok
Mika
z mietłą

Data: 2011-10-05 01:29:11
Autor: zbooY
I po felkowskim
On 3 Paź, 14:48, Mika <mika.ostrow...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Hip Hip Hura

Jako że organizacja jak zwykle była do dupy to ....

do dupy?? to mało powiedziane?
kto to wymyslal konkurencje?

Kobita tera chce czarnego ptaszka
kaze se kupic do gazu taka zapalarke
Marlboro wyjasnil co i jak ugniatac
nauczyla sie strzelac i teraz nie moge sie zblizac blizej niz 40m
wie juz co to chlorowy
przejechala sie tramwajem

do dupy takie atrakcje :D , nastepnym razem postaram sie zostać na
noc :)))

zbooY
czarna jak smoła xj900 -- > sprzedam

Data: 2011-10-10 13:29:04
Autor: DrFugazi
I po felkowskim
W dniu 03.10.2011 14:48, Mika pisze:

Jeszcze raz wielkie dzięki obecnym za miłą zabawę. Bardzo poproszę
wszystkich o zdjęcia które robiliście na rajdzie oraz imprezach w
trakcie.

Zdjęcia:
http://hayabusa.eu.org/galeria/2011/20110923-25-rajd-felkowski

i opis:
http://hayabusa.eu.org/rajd-felkowski-2011

wszystko tendencyjne ;)
Dzięki i do następnego!

Zdrówka
--
Piotr Tarnowski /DrFugazi/
http://www.drfugazi.eu.org

Data: 2011-10-10 17:43:00
Autor: Songoku
I po felkowskim
Spoko zdjęcia.
Dzięki :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-11 01:26:59
Autor: Mika
I po felkowskim

Zdj cia:http://hayabusa.eu.org/galeria/2011/20110923-25-rajd-felkowski

i opis:http://hayabusa.eu.org/rajd-felkowski-2011

wszystko tendencyjne ;)
Dzi ki i do nast pnego!
Fajnie opisane, a w przyszłym roku dostaniesz zakaz robienia mi
zdjęć ;P
pozdrawiam
Mika
z mietłą