I po ptokach KDP

Data: 2011-12-07 14:21:25
Autor: Przemeq
I po ptokach KDP
http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-kolei-duzych-predkosci-w-polsce,18493,4959703,3045147,92,1,news-detal

Od poczatku wiadomoże to SF chodziło tylko aby byli dyrektorzy KDP i cała biurokracja.

Przemeq

Data: 2011-12-07 10:46:04
Autor: Czarek Daniluk
I po ptokach KDP
On 7 Gru, 14:21, "Przemeq" <prze...@onet.eu> wrote:
http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-kolei-duzych-predkosci-w-polsce,1849...

Od poczatku wiadomo e to SF chodzi o tylko aby byli dyrektorzy KDP i ca a
biurokracja.

Przemeq

Powiem tylko tak, niech się wezm± za ratowanie tego co jest :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-12-07 14:26:36
Autor: J.F
I po ptokach KDP
Użytkownik "Przemeq"  napisał w wiadomości grup
http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-kolei-duzych-predkosci-w-polsce,18493,4959703,3045147,92,1,news-detal
Od poczatku wiadomoże to SF chodziło tylko aby byli dyrektorzy KDP i cała biurokracja.

Chyba nie bardzo, bo by jeszcze z 10 lat prowadzili prace studialne.

Zreszta "DP" nie jest takie nierealne, moze nie 350km, ale niechby uczciwie pojechala 150, to by bylo 3h a nie 5h.

Patrzac jednak na parking pod dworcem glownym we wroclawiu ... to naprawde nie ma sensu, lepiej autostrade skonczyc :-)

J.

Data: 2011-12-07 18:07:07
Autor: Cavallino
I po ptokach KDP
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jbnpih$n0r$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i jedzie w 2,5 h (ponad 300 km) - więc o co Ci chodzi?

Data: 2011-12-07 18:17:41
Autor: J.F
I po ptokach KDP
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4edf9d36$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Chyba leci ?
Niestety, ale z wroclawia do Warszawy kolej potrafi dostarczyc pasazera w 5:32, a i to tylko raz na dobe, bo inne nie wiedziec czemu jada dluzej.

Dodajac czasy poboczne - nie ma sie co dziwic ze 8-ka zap* 100 tys pojazdow na dobe.

J.

Data: 2011-12-07 18:26:48
Autor: Cavallino
I po ptokach KDP
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jbo73q$c84$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trasa Wrocław-Warszawa nie leży na żadnych zasadniczych szlakach czy to kolejowych, czy to drogowych, więc nie wiem skąd pomysł, że akurat ten kierunek miałby być robiony jako pierwszy i praktycznie jedyny.
Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)

Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.

Kolej na trasie Czempiń-Śrem jeździ z prędkością 15 km/h, więc może też warto zafundować KDP na tym odcinku? ;-)

kolej potrafi dostarczyc pasazera w 5:32,

Znaczy z Poznania do Wrocławia pociągi jadą przez 3 h?
No to faktycznie bez sensu, ale wystarczy poprawić tą linię do sensownych parametrów i temat załatwiony.

Data: 2011-12-07 19:20:18
Autor: J.F
I po ptokach KDP
[...]

A przeczytales artykul ? No dobra, mialo byc:
"linii kolejowej łączącej Warszawę z Wrocławiem i Poznaniem przez Łódź"

Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)
Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.

Nie kazdy moze jezdzic samochodem.

kolej potrafi dostarczyc pasazera w 5:32,
Znaczy z Poznania do Wrocławia pociągi jadą przez 3 h?

Mamy wiecej mozliwosci. Bezposredni tor przez Ostrow, przez Czestochowe, przez Katowice ... ale faktycznie do Poznania potrafi sie w 3h wyrobic - przynajmniej rozklady takie :-)

No to faktycznie bez sensu, ale wystarczy poprawić tą linię do sensownych parametrów i temat załatwiony.

A gdzie sie tam bedziemy do Poznania pchac i dwie godziny tracic - przyjedzcie np do Kalisza :-)

J.

Data: 2011-12-07 20:32:57
Autor: venioo@interia.pl
I po ptokach KDP
W dniu 2011-12-07 19:20, J.F pisze:

No to faktycznie bez sensu, ale wystarczy poprawić t± linię do
sensownych parametrów i temat załatwiony.

A gdzie sie tam bedziemy do Poznania pchac i dwie godziny tracic -
przyjedzcie np do Kalisza :-)

Ale po co? Przeciez tam juz nawet dworzec zamkneli :P

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-12-07 22:56:26
Autor: Cavallino
I po ptokach KDP
[...]

Od początku uważałem to za poroniony pomysł.
Jest szybka linia przez Katowice, jest przez Poznań, więcej dobrych nie potrzeba.

Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)
Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.

Nie kazdy moze jezdzic samochodem.

No i ok, co nie znaczy że trzeba mu wybudować cudeńko za 35 miliardów.

No to faktycznie bez sensu, ale wystarczy poprawić tą linię do sensownych parametrów i temat załatwiony.

A gdzie sie tam bedziemy do Poznania pchac i dwie godziny tracic -

A kto Wam każe?
Zawsze możecie do Drezna zamiast do Warszawy sobie jechać....

Data: 2011-12-07 23:20:39
Autor: J.F.
I po ptokach KDP
Dnia Wed, 7 Dec 2011 22:56:26 +0100, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:
A przeczytales artykul ? No dobra, mialo byc:
"linii kolejowej ł±cz±cej Warszawę z Wrocławiem i Poznaniem przez ŁódĽ"

Od pocz±tku uważałem to za poroniony pomysł.
Jest szybka linia przez Katowice, jest przez Poznań, więcej dobrych nie potrzeba.

IMO calkiem rozsadny. Z wezlem w Kaliszu to moglby sluzyc takze do
polaczenia Wroclaw-Poznan.

Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)
Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.
Nie kazdy moze jezdzic samochodem.
No i ok, co nie znaczy że trzeba mu wybudować cudeńko za 35 miliardów.

No, to ze niektorzy moga nie znaczy ze im trzeba zafundowac autostrade za
350 mld :-P

No to faktycznie bez sensu, ale wystarczy poprawić t± linię do sensownych parametrów i temat załatwiony.
A gdzie sie tam bedziemy do Poznania pchac i dwie godziny tracic -
A kto Wam każe?
Zawsze możecie do Drezna zamiast do Warszawy sobie jechać....

A wam po ch* linia do Warszawy ? I autostrada. Blizej macie do Berlina :-)

J.

Data: 2011-12-07 23:29:10
Autor: Cavallino
I po ptokach KDP
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6wk6wo7ib8ha.14qe2ncd0zjil.dlg40tude.net...
[...]

IMO calkiem rozsadny.

Tylko z punktu widzenia mieszkańca Dolnego ¦l±ska.
Cała reszta kraju ma gdzie¶ akurat Wasze poł±czenia z Warszaw±.

Z wezlem w Kaliszu to moglby sluzyc takze do
polaczenia Wroclaw-Poznan.

Ale po co, lepiej od razu zrobić węzeł w Warszawie.......

No i ok, co nie znaczy że trzeba mu wybudować cudeńko za 35 miliardów.

No, to ze niektorzy moga nie znaczy ze im trzeba zafundowac autostrade za
350 mld :-P

No i chyba jeszcze w Polsce taka nie powstała, która miałaby służyć do komunikacji wył±cznie mieszkańców jednego dużego miasta.
Może poza.... A8 w jej szcz±tkowej postaci. ;-)

A wam po ch* linia do Warszawy ? I autostrada.

Nam po nic.
Tranzytowi była potrzebna, to zrobili.
A my korzystamy, że leżymy na szlaku - ot i wszystko.

Data: 2011-12-08 01:06:44
Autor: J.F.
I po ptokach KDP
Dnia Wed, 7 Dec 2011 23:29:10 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

Podobnie jak wasze poznanskie :-P

Z wezlem w Kaliszu to moglby sluzyc takze do
polaczenia Wroclaw-Poznan.
Ale po co, lepiej od razu zrobić węzeł w Warszawie.......

Nie chcesz zebym czasem wpadal na targi ? To nie bede, co to malo targow w
promieniu 2h autostrada ;-P

[...]

Ale ja o calosci - co z tego ze mamy w kraju 20 mln samochodow, czy to
jakis powod zeby im austrady budowac za ciezkie pieniadze, ktorych w
budzecie nie ma ? :-P

J.

Data: 2011-12-08 17:16:46
Autor: Cavallino
I po ptokach KDP
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:p2p6una5j447$.1fo0yep9lgv7u$.dlg40tude.net...
[...]

Tyle że my się o nie nie upominamy specjalnie.
Mnie tam styknie co to jest i tak jest niewykorzystane, np. na 6 do Warszawy ban± nie dojedziesz.

Z wezlem w Kaliszu to moglby sluzyc takze do
polaczenia Wroclaw-Poznan.
Ale po co, lepiej od razu zrobić węzeł w Warszawie.......

Nie chcesz zebym czasem wpadal na targi ?

Nie.
Mam do¶ć korków na codzień.

Ale ja o calosci - co z tego ze mamy w kraju 20 mln samochodow, czy to
jakis powod zeby im austrady budowac za ciezkie pieniadze, ktorych w
budzecie nie ma ? :-P

Tak, to jest powód.
20 mln to jednak nie paręset tysięcy.

Data: 2011-12-07 20:47:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
I po ptokach KDP
W dniu 2011-12-07 18:26, Cavallino pisze:

Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)

Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.

Dla wygody wrocławiaków by starczyło by wawa miała połączenie S lub A z Katowicami.

Nie, nie chodzi o wygodÄ™ miejscowych. Zobacz w nocy co siÄ™ dzieje na DK8 - tir tira tirem pogania.

Data: 2011-12-07 22:32:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
I po ptokach KDP
Hello Rafał,

Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)
Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.
Dla wygody wrocławiaków by starczyło by wawa miała poł±czenie S
lub A z Katowicami.

Kiedy¶ na trasie Wrocław-Warszawa jeĽdziło się przez Opole i
Częstochowę...

Nie, nie chodzi o wygodę miejscowych. Zobacz w nocy co się dzieje na DK8 - tir tira tirem pogania.

Dobrze, że nie musze tamtędy jeĽdzić.

--
Best regards,

Data: 2011-12-07 22:57:58
Autor: Cavallino
I po ptokach KDP
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:jboftr$ebc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Już nie przesadzaj, niby że gierkówką się jeździło wolniej przed remontami?

Data: 2011-12-07 23:16:25
Autor: J.F.
I po ptokach KDP
Dnia Wed, 07 Dec 2011 20:47:56 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
[...]

Spore kolko.
Poza tym ... bramki na A4 juz prawie stoja, teraz to moze sie okazac ze
najlpiej samolotem  :-)

J.

Data: 2011-12-07 23:25:41
Autor: Cavallino
I po ptokach KDP
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3jaxywqa03ph$.ym4h0rmhdnkc$.dlg40tude.net...
[...]

Tak to już jest jak się chce ekspresówek/autostrad.
Z każdej wioski poprawadzić takowej i to wprost jak strzelił do miejsca docelowego które komu¶ się zamarzy się nie da.

Data: 2011-12-07 19:33:50
Autor: MarcinJM
I po ptokach KDP
W dniu 2011-12-07 14:21, Przemeq pisze:
http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-kolei-duzych-predkosci-w-polsce,18493,4959703,3045147,92,1,news-detal

Od poczatku wiadomoÂże to SF chodziÂło tylko aby byli dyrektorzy KDP i caÂła
biurokracja.

Te zapowiedzi sprzed kilku lat wygladaly jak "zrobmy latawiec i polecmy na ksiezyc".
Mowimy o przewozniku, u ktorego nie ma jak jechac, jak sie wyszczyc a tak topowe technologie jak wi-fi uruchamiamiaja blyskawicznie (ok 24h) zastepy dzielnych zuchow zwanych popularnie sokistami.
300kmph... kurwa, dobre.
Niech srednia podniesie sie do 100, to juz bedzie ogromny sukces.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-12-07 19:52:22
Autor: J.F
I po ptokach KDP
UĹĽytkownik "MarcinJM"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

100km/h ho ho, ale kolega ma marzenia.
Kolej zlikwidowala moje ulubione polaczenie bezposrednie,
ale nadal z Wroclawia do Szklarskiej Poreby jedzie sie 5:12.
120 km.
Teraz co prawda sa usprawiedliwieni, bo przesiadka wymaga 40m czekania..

J.

Data: 2011-12-07 21:49:21
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
I po ptokach KDP
J.F pisze:
[...]

Myślałem że przyspieszyli, ale widzę, że nie.
Moja koncepcja sprzed kilku lat, aby przejechać tę trasę na rowerze szybciej niż pociągiem jest wciąż aktualna...

Seco

Data: 2011-12-08 01:12:23
Autor: J.F.
I po ptokach KDP
Dnia Wed, 07 Dec 2011 21:49:21 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
J.F pisze:
[...]

My¶lałem że przyspieszyli, ale widzę, że nie.

A po co ? Ciekawe czy ktos jeszcze z tego korzysta :-)

Moja koncepcja sprzed kilku lat, aby przejechać tę trasę na rowerze szybciej niż poci±giem jest wci±ż aktualna...

Amatorsko ? Bo dla zawodowcow chyba zaden problem ?

J.

Data: 2011-12-08 09:20:16
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
I po ptokach KDP
J.F pisze:
[...]

Amatorsko rzecz jasna w jeĽdzie indywidualnej. Zawodowcy maj± nieco inne możliwo¶ci. Tym bardziej w peletonie.
Na Tour de France 2011 Edvald Boasson Hagen z grupy Sky Procycling
dojechał do mety etapu długo¶ci 226,5 kilometra w czasie 5:13:03. I to czyni ich zawodowcami :-)

Seco

I po ptokach KDP