I po stadionie ...

Data: 2011-04-10 12:30:35
Autor: Artur Fortuna
I po stadionie ...
http://www.pasy.tv/zdewastowany-sektor-gosci/

--
FortArt
blog "Stare Reklamy" - starereklamy.blox.pl
blog "Historia Cracovii" - fortart.blox.pl

Data: 2011-04-10 12:58:15
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
I po stadionie ...
Pewna osoba, czyli Artur Fortuna
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

http://www.pasy.tv/zdewastowany-sektor-gosci/

I to mi się podoba.
"...stowarzyszenie kibiców Lechii zobowiązało pokryć koszty naprawy."
Jest tak zawsze; na każdym stadionie jak goście rozwlą coś

Data: 2011-04-10 14:46:05
Autor: Kwik
I po stadionie ...
W dniu 2011-04-10 12:30, Artur Fortuna pisze:
http://www.pasy.tv/zdewastowany-sektor-gosci/

I co, od jednej zdewastowanej lazienki juz Wam runie stadion?

Wyremontowac, wyslac fakture do Gdanska i po problemie. Ale nie, lepiej przeciez tradycyjnie rozedrzec szaty, przerysowac problem - az dziwi mnie ze nie dodales na koniec ze "Cracovia jak zwykle jest przez wszystkich gnebiona".

Kwik

Data: 2011-04-10 09:15:55
Autor: Roberto
I po stadionie ...
On 10 Kwi, 14:46, Kwik <k...@interia.pl> wrote:
> [...]

przeciez tradycyjnie rozedrzec szaty, przerysowac problem - az dziwi
mnie ze nie dodales na koniec ze "Cracovia jak zwykle jest przez

No tak. Przyjdzie do ciebie znajomy, rozwali ci łazienkę ale w czym
się przejmować. Zapłacisz za kolegę:)
Byłem na meczu. Nie będę się wypowiadał o dopingu ale powiem tylko
tyle. Lechii potrzebny jest nowy stadion. To wpływa na uczłowieczenie

Data: 2011-04-10 18:23:41
Autor: danpe_
I po stadionie ...
Dnia Sun, 10 Apr 2011 09:15:55 -0700 (PDT), Roberto napisał(a):

Byłem na meczu. Nie będę się wypowiadał o dopingu ale powiem tylko
tyle. Lechii potrzebny jest nowy stadion. To wpływa na uczłowieczenie

I moze wysnules ten wniosek na podstawie zachowania kibicow Cracovii?
Wlaczylem TV w trakcie meczu, zgadnij co spiewali uczlowieczeni kibice
Cracovii? Spiker ich musial zagluszac.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-04-10 18:52:44
Autor: Kwik
I po stadionie ...
W dniu 2011-04-10 18:15, Roberto pisze:

No tak. Przyjdzie do ciebie znajomy, rozwali ci łazienkę ale w czym
się przejmować. Zapłacisz za kolegę:)

Pewnie ze sie wkurze, ale z okazji tego ze oderwie sedes i obluzuje kran nie bede mowil ze "no to juz po mieszkaniu".

Nie bronie huliganow, ale jak zwykle - histeryzujecie.

Kwik

Data: 2011-04-13 15:42:15
Autor: nntp119
I po stadionie ...