I po tarczy

Data: 2009-09-17 13:33:28
Autor: bolek
I po tarczy

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h8t2hc$7dv$1nemesis.news.neostrada.pl...
Na szczęście  :-)

Tak jak napisałem na tej grupie kilka miesięcy temu.
Putin tupnął, jankesi grzecznie przeprosili,
a Polacy jak zwykle wyszli na głupków.

bolek

Teraz Putin ma wszystkie atuty, a my możemy najwyżej
zastanawiać się co za debile nami rządzą.

Data: 2009-09-17 13:39:30
Autor: boukun
I po tarczy

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8t7dl$e6m$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jacy tam Polacy, jacy tam Polacy...
Polacy nie mają na to wpływu, kto nimi rządzi..., od 1989 roku...

boukun

Data: 2009-09-17 14:19:00
Autor: WW
I po tarczy
boukun pisze:

[...]

Może właśnie TO trzeba zmienić.
JOW

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-09-17 14:46:16
Autor: bolek
I po tarczy

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h8ta2s$ibr$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Ba, tylko jak. Jakie mamy wybory to każdy widzi.
No, może każdy z mózgiem.
Oni się wybierają sami.

bolek

Data: 2009-09-18 07:53:42
Autor: WW
I po tarczy
bolek pisze:

Polacy nie mają na to wpływu, kto nimi rządzi..., od 1989 roku...

boukun
Może właśnie TO trzeba zmienić.

Ba, tylko jak.

Moim skromnym zdaniem to jest właśnie najważniejsze pytanie w Polsce na dziś.