I pomyśleć

Data: 2012-02-08 22:10:13
Autor: jadryÅ›
I pomyśleć
Data: 2012-02-08 22:58:40
Autor: Bogdan Idzikowski
I pomyśleć

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jguobn$occ$1node2.news.atman.pl...

Że jeszcze 30 lat temu za takie praktyki można było dostać "czapę"

http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Cala-prawda-o-chlebie-Maki-mniej-a-bochny-wieksze-jak-sie-to-robi,wid,14234752,wiadomosc.html

Zamiast się naindyczać, zmień prawo!

Data: 2012-02-09 21:17:13
Autor: jadryÅ›
I pomyśleć

[...]

Gdy spróbuję zrobić to jedyną możliwą do zrealizowania metodą, to nazwiesz mnie terrorystą i zabronisz publicznego wypowiadania się.
Prawo w którym jawny złodziej czuje się zupełnie bezkarnie to żadne prawo.

Data: 2012-02-09 21:24:35
Autor: abc
I pomyśleć
Prawo w którym jawny złodziej czuje się zupełnie bezkarnie to żadne prawo.

To prawo państwa diabła, zwanego demokratycznym państwem prawa.

Data: 2012-02-09 21:28:48
Autor: Bogdan Idzikowski
I pomyśleć

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jh19kc$dj2$1node2.news.atman.pl...

[...]