I pomyśleć

Data: 2013-02-16 13:46:23
Autor: pluton_
I pomyśleć
Już nie można mieć złudzeń zaraza kapitalistyczna już wkrótce zapanuje
na całym świecie.

I co konkretnie zrobiles, zeby temu zapobiec ?

Oprocz oczywiscie smetnego pierdolenia, ktorego prawie nikt nie czyta ?

Nullification

Data: 2013-02-16 15:45:31
Autor: Trybun
I pomyśleć
W dniu 2013-02-16 13:46, pluton_ pisze:
[...]

Cześć pluton, ty stary niecnoto... Co tam słychać w świecie domów bez klamek?

Co zrobiłem? - Otóż protestowałem na całe gardło, nawet chciałem do "Arkana" przystać..

I pomyśleć