I prawie po Felkowisku :)

Data: 2010-09-18 22:51:11
Autor: cpt. Nemo
I prawie po Felkowisku :)

Użytkownik "Adams" <ep_raf@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i72ppr$g8u$1news.onet.pl...

Pytanie pomocnicze do pierwszego punktu kontrolnego: z którego banknotu i jak robiło się Jaruzelskiego ;)

A to nie z 50zl poprzez zaginanie ?
Wychodzilo dziecko pulku przez nielicznych zwane Jaruzelskim

Data: 2010-09-18 23:22:19
Autor: Adams
I prawie po Felkowisku :)
W dniu 2010-09-18 22:51, cpt. Nemo pisze:

A to nie z 50zl poprzez zaginanie ?
Wychodzilo dziecko pulku przez nielicznych zwane Jaruzelskim

Tak, 50, ale nie przez zaginanie :)) Konkurs trwa dalej. Zwycięzca wygrywa prawo pierwokupu mojego RTka  ;)

--
Adams
R1100RT, '95,>200kkm

Data: 2010-09-19 00:07:46
Autor: Tomek Wozniakowski
I prawie po Felkowisku :)
   Czesc :)

W dniu 2010-09-18 23:22, Adams pisze:
[...]

Oj chyba jednak nie 50, tylko 10 z Jozefem Bemem :)
RT mozesz sobie zostawic - nie umiem sie przekonac do niemieckiej 'jakosci' ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-09-19 01:11:30
Autor: Adams
I prawie po Felkowisku :)
W dniu 2010-09-19 00:07, Tomek Wozniakowski pisze:

Oj chyba jednak nie 50, tylko 10 z Jozefem Bemem :)

10 i 20 były w monecie, synu ;))

--
Adams
R1100RT, '95,>200kkm

Data: 2010-09-19 01:32:28
Autor: Arni
I prawie po Felkowisku :)
Adams pisze:
W dniu 2010-09-19 00:07, Tomek Wozniakowski pisze:

Oj chyba jednak nie 50, tylko 10 z Jozefem Bemem :)

10 i 20 były w monecie, synu ;))

ciekawe...
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:10zl_a_1982.jpg

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-09-19 09:36:32
Autor: Adams
I prawie po Felkowisku :)
W dniu 2010-09-19 01:32, Arni pisze:

ciekawe...
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:10zl_a_1982.jpg

Faktycznie, zapomniałem :) Ale dyszki  i dwudziestki w połowie lat 80tych najczęściej były już w bilonie.

I rzeczywiście, mój błąd, Jaruzelskiego robiło się z dyszki :)

--
Adams
R1100RT, '95,>200kkm

Data: 2010-09-20 00:22:42
Autor: Tomek Wozniakowski
I prawie po Felkowisku :)
   Czesc :)

W dniu 2010-09-19 09:36, Adams pisze:
W dniu 2010-09-19 01:32, Arni pisze:

ciekawe...
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:10zl_a_1982.jpg

Dzieki Arni :)

Faktycznie, zapomniałem :) Ale dyszki i dwudziestki w połowie lat 80tych
najczęściej były już w bilonie.

I rzeczywiście, mój błąd, Jaruzelskiego robiło się z dyszki :)

NO!!! Za takie obelgi, to powinienes teraz przynajmniej wypic flaszke mixolu, a potem nia zagryzc ;) ...SYNU ;D...

Data: 2010-09-19 10:53:46
Autor: J_K_K
I prawie po Felkowisku :)
Użytkownik "Adams" <ep_raf@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i73gv5$43r$1news.onet.pl...
W dniu 2010-09-19 00:07, Tomek Wozniakowski pisze:

Oj chyba jednak nie 50, tylko 10 z Jozefem Bemem :)

10 i 20 były w monecie, synu ;))

Conajmniej w kilku, coraz to mniejszych wersjach ;-)
Ale "w papierku" też - jak kryzys był największy.

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-21 12:01:18
Autor: marider
I prawie po Felkowisku :)
W dniu 2010-09-19 01:11, Adams pisze:
W dniu 2010-09-19 00:07, Tomek Wozniakowski pisze:

Oj chyba jednak nie 50, tylko 10 z Jozefem Bemem :)

10 i 20 były w monecie, synu ;))

Jak to podsumowal kumpel na tegorocznym zlocie w Ostrolece u Perunow klocac sie ze starszym kolesiem z Road Runners: "Takiego syna jak ja to chcialbys miec!" ;D

MSPANC!
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

Data: 2010-09-21 03:30:17
Autor: Kaja
I prawie po Felkowisku :)
I ja dziękuję bardzo za świetną zabawę ;-D Znów puchar przemknął mi
koło nosa ale ja sie nie poddam i za rok znów będę walczyła ;-))))
Pogoda lekko chłodnawa, przynajmniej człowiek się nie spocił ;)
Konkursy jak co roku zaskakujące i łatwo nie było....
 Buziaki dla wszystkich ;*

P.S Proszę o linki do fotek ;-D

Kaja

I prawie po Felkowisku :)