I prawie po Felkowisku :)

Data: 2010-09-19 11:53:36
Autor: lesor
I prawie po Felkowisku :)
On 18 Wrz, 18:36, Adams wrote:
Niektórzy jeszcze zostali na noc, ale ja niestety musiałem się już zawinąć.
Niniejszym dziękuję wszystkim ORGANIZATOROM za kolejny udany rajd! Znowu
niczego nie wygrałem, postaram się tą tradycję kontynuować za rok ;)

Dzięki Felkowski, ze Ci sie chciało.
Frekwencja coprawda mniejsza ale zabawa jak zwykle. Gaśnice, hulanki,
swawole i Disco Disco Partizaani.
:)

--
pozdrawiam, lesor
cb1300, C1 125, T 601ze stawidłami

Data: 2010-09-20 14:58:26
Autor: Magic
I prawie po Felkowisku :)
W dniu 2010-09-19 20:53, lesor pisze:
On 18 Wrz, 18:36, Adams wrote:
[...]

Ch...Lesor :)

Było jak zwykle do d..., więc w przyszłym roku też przyjadę, a co. Sie w końcu wygra ten rajd może ?
Łonanizatorom z tym, no, jak mu tam, na czele - serdeczne na zdrowie :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-09-21 05:56:13
Autor: Gawron
I prawie po Felkowisku :)
Felini i reszta, wielkie dzieki!!!