I sekretarz LC PZPR

Data: 2011-09-24 19:28:31
Autor: boukun
I sekretarz LC PZPR

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7e1191$0$2459$65785112news.neostrada.pl...
"Jarosław Kaczyński zapowiedział w Rybniku, że leki zastępcze będą refundowane. Szef PiS chce zlikwidować NFZ, a do tego nie pozwoli aptekom tworzyć sieci, gdyż w jego ocenie "wywierają różnego rodzaju mechanizmy nacisków".  Prezes PiS chyba zapomniał, że w naszym kraju mamy gospodarkę rynkową i to nie on bedzie decydować co wolno czy nie wolno przedsiębiorcom. Ciekaw jestem kto zapłaci za refundację leków? Prezes z własnej kieszeni?

BomBel

Rabunkową, kurwa rabunkową gospodarke mamy, nie pierdol...bombel...

boukun

Data: 2011-09-24 19:39:14
Autor: Leprechaun
I sekretarz LC PZPR

[...]

[...]