I sesja w mBanku dzisiaj...

Data: 2011-08-02 12:57:33
Autor: Marcin Wasilewski
I sesja w mBanku dzisiaj...
Doszedł komuś przelew wysłany I sesją z mBanku? Bo ja czekam i czekam, w citku pieniądze powinny być o 12-tej i nic.

Data: 2011-08-02 13:26:35
Autor: MrMrooz
I sesja w mBanku dzisiaj...
Marcin Wasilewski <jakis@adres.pl> napisał(a):
Doszedł komuś przelew wysłany I sesją z mBanku? Bo ja czekam i czekam, w citku pieniądze powinny być o 12-tej i nic.
Doszedł, do Lukasa. Nie wiem o której był na miejscu, ale było sprawdzałem ok 13-14 tej i było.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2011-08-02 13:39:36
Autor: Zbynek Ltd.
I sesja w mBanku dzisiaj...
Elo

Marcin Wasilewski napisał(a) :
Doszedł komuś przelew wysłany I sesją z mBanku? Bo ja czekam i czekam, w citku pieniądze powinny być o 12-tej i nic.

He, a ja wysłałem przed drugą do Meritum i czekam, czekam...
Czy może raczej w tym drugim banku wiszą w próżni. To nie pierwszy raz.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

I sesja w mBanku dzisiaj...