I się Gosiu zaplątał

Data: 2010-02-12 05:15:03
Autor: zbig
I się Gosiu zaplątał
Nie miałem jak dotąd najlepszej opinii o pracy posłów PO w komisji,
ale dziś Urbaniak załatwił Gosia na całego. Coś z tym lobbingiem
Totalizatora jednak było, skoro Gosiu powiedział, że dowiedział się o
tym 2 tygodnie temu. Przeczy temu notatka z 2007, którą pokazał
Urbaniak. Po okresie spijania sobie z dzióbków przez pięknego Bartka i
Gosia ten drugi zmieszał sie i juz potem ględził jąkał sie trzy po
trzy.

Data: 2010-02-12 17:07:20
Autor: Artur Borubar
I się Gosiu zaplątał
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

Patrząc na zachowanie posła Urbaniaka, uważne słuchanie zeznań, drobiazgowośc, konkretne pytania, myślę, że to właśnie on jest tą osobą, która wykaże picowskiej hołocie ich udział w aferze hazardowej Jarosława Kaczyńskiego. Komu Gosiewski będzie pieprzył, że nie wiedział, iż projekt ustawy pisał totalizator? IMHO Jurgiel i Banaś są umaczani po uszy w lobbowaniu na rzecz totalizatora, z którego pieniądze dostawał profesor doktor wiktor Rydzyk. Nie byłoby pieniążków dla sekciarza, to nie byłobu poparcia dla picu. Kółko się zamyka, teraz tylko kwestia wykazania gdzie picowcy kłamią. Dziesiejsze zeznania  Gosiewskiego,skrupulatne  podawanie dat, godzin, nawet minut, powoływanie się na notatki w kalendarzu, świadczą o tym, że dzisiejsze wystąpienie było dopasowywane na potrzeby zeznań.

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz

I się Gosiu zaplątał