I sie powolutku wyjasnia :)

Data: 2010-11-08 04:20:13
Autor: Hans Kloss
I sie powolutku wyjasnia :)
On 8 Lis, 12:47, Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchow...@vp.pl> wrote:
Właśnie Mężydło w TVP Info powiedział, że Jakubiak od wakacji
werbowała posłów do nowego klubu parlamentarnego i za to została
zawieszona.

Przecież za głupią minę jej nie wyjebali. Sprawa jest zupełnie
oczywista od samego początku- wiadome służby usiłują z powrotem
rozdrobnić to co kaczor pracowicie zbierał do kupy przez 10 lat.
J-23

Data: 2010-11-08 13:25:22
Autor: boukun
I sie powolutku wyjasnia :)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c3516b44-18b2-4f75-b72b-14fb6364a9a5a37g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Chyba raczej te wiadome służby pracowicie zbierały do kupy syjonistyczną organizację PiS...

boukun

Data: 2010-11-08 13:31:12
Autor: Dobrodziej
I sie powolutku wyjasnia :)

[...]

Aaaaaa. Nie wiedziałem, że Kaczyński to agent NKWD.

d.

Data: 2010-11-08 13:31:45
Autor: Bogdan Idzikowski
I sie powolutku wyjasnia :)

[...]

====================================

Jakie wiadome służby? Możesz jaśniej? Czy raczej nic nie wiesz i piszesz z głowy, czyli z niczego.

Data: 2010-11-08 04:47:03
Autor: Hans Kloss
I sie powolutku wyjasnia :)
On 8 Lis, 13:31, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Jakie wiadome s u by? Mo esz ja niej? Czy raczej nic nie wiesz i piszesz z
g owy, czyli z niczego.

Poczytaj sobie palantuniu o płk Lesiaku i działalności wydziału UOP do
spraw inwigilacji i rozwalania partii prawicowych. Na początek choćby
to: http://media.wp.pl/kat,1022939,page,2,wid,8558295,wiadomosc.html
J-23

Data: 2010-11-08 06:27:52
Autor: zbig
I sie powolutku wyjasnia :)
On 8 Lis, 13:47, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Poczytaj sobie palantuniu o płk Lesiaku i działalności wydziału UOP do
spraw inwigilacji i rozwalania partii prawicowych. Na początek choćby

Bez pierdół prosimy. Lesiaka i UOPu już dawno nie ma. Służby zostały
doszczętnie przewietrzone prze PiS. Czyżbyś sugerował, że to operacja
zaplanowana przez Tuska? To rzeczywiście niezwykle podstępne. Najpierw
wysyła się agentkę -śpiocha na szefa kampanii wyborczej, która
nieopatrznie działa tak skutecznie, że po godz. 1 w nocy Kaczyński
prowadzi w obrębie policzonych głosów. Potem wchodzi do gry grupa
"brudnych tricków", która fałszuje wyniki wyborów. Nastepnie agentka -
śpioch odrzuca zgodnie z dyrektywą mocodawców ofertę zostania
wiceprzewodniczącą największej partii opozycyjnej i milczy. Ale grupa
kontrwywiadowcza Macierewicza, Kurskiego I Ziobry odkrywa spisek i
zaczyna obrzucać błotem niedawną szefową kampanii i wtedy siatka
przystępuje do działania. Najpierw druga agentka -śpioch doprowadza do
zawieszenia jej w PiS i potem scenariusz realizuje się sam. Planowo
upokorzone agentki dokonują werbunku odszczepieńców ale jednocześnie
przemyślnie liżą dupę prezesowi aż do obrzydzenia. Ale prezes nieczuły
na te awanse, nie daje się podejść i wywala je z partii. Na to tylko
agentki czekały. Teraz z otwartą już przyłbicą mogą realizować plan
Tuska rozwalenia PiS.
Nie dostrzegasz przypadkiem paru absurdalnych elementów tej układanki?

Data: 2010-11-08 07:14:44
Autor: Hans Kloss
I sie powolutku wyjasnia :)
On 8 Lis, 15:27, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Bez pierdół prosimy. Lesiaka i UOPu już dawno nie ma. Służby zostały
doszczętnie przewietrzone prze PiS. Czyżbyś sugerował, że to operacja
zaplanowana przez Tuska?

Bynajmniej. Sugeruję raczej że  tusk i jego przydupasy sami są
operacją, zaplanowaną przez ludzi znacznie od nich mądrzejszych.
Poczytaj sobei zreszta wyznania pana Czempińskiego na temat początków
platfonsiarni.
 A "przewietrzenie" służb specjalnych  przez PiS dokonane zostało
drobne 4 lata temu, od tego czasu panowie z WSI zdążyli wrócić do gry
i m.in. wybrać prezydenta RP wg własnego widzimisię. Utworzenie nowej
grupy ds rozwalania PiS to dla nich rzecz o wiele prostsza niż
zmobilizowanie przekaziorów do zgodnego opluwania kaczystów- a i z tym
dali sobie przecież jakoś radę.
Jak co i dlaczego dowiesz sie pewnie za lat 15, o rozwalaniu PC w
początkach lat 90tych opinia publiczna też dowiedziała się z ponad 10-
letnim opóźnieniem.
J-23

Data: 2010-11-08 16:17:42
Autor: dK
I sie powolutku wyjasnia :)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b5d605ef-bf89-4bce-b8d3-02e2fabbe4fbr4g2000prj.googlegroups.com...
[...]

Dla waści Pan Tusk.

dK

Data: 2010-11-08 14:53:49
Autor: Bogdan Idzikowski
I sie powolutku wyjasnia :)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:faf18594-f984-4527-a7ad-abc6180d4210l32g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

NIe rozśmieszaj mnie, bo porobią mi się zajady! Taką ramotką mnie poczęstowałeś. Od dawna wiadomo, że szafa Lesiaka była pusta, a inwigilacja prawicy narodziła się w głowie Kaczyńskiego i tam zmarła, bo sąd stwierdził, że czegoś takiego nie było.

A ty dalej twierdzisz że UOP pod kierownictwem Lesiaka to są te wiadome siły? Idź się lecz na nogi!

I sie powolutku wyjasnia :)