I sobie zrobiłem....

Data: 2009-04-04 00:44:31
Autor: Michał Kowalczuk
I sobie zrobiłem....
Oon 2009-04-03, CeSaR vrute-a, bork, bork, bork!

Jakieś pomysły?

Próbowałeś tego:
http://www.ps3site.pl/jak-naprawic-popsuta-konsole/16081/ ?

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2009-04-04 09:19:42
Autor: CeSaR
I sobie zrobiłem....
Jakieś pomysły?

Próbowałeś tego:
http://www.ps3site.pl/jak-naprawic-popsuta-konsole/16081/ ?

Dzięki, już doszedłem. Straciłem save'y ale dzięki temu mogę od nowa grać w gry :-)))))

Data: 2009-04-04 13:43:05
Autor: eManitou
I sobie zrobiłem....

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:gr71mr$cdn$1news.onet.pl...

Dzięki, już doszedłem. Straciłem save'y ale dzięki temu mogę od nowa grać w gry :-)))))

Dzięki za info. Ja jeszcze nie zrobiłem update'u więc backup save'ów przed operacją bardziej niż wskazany:-)

Data: 2009-04-04 15:10:45
Autor: Michał Kowalczuk
I sobie zrobiłem....
Oon 2009-04-04, CeSaR vrute-a, bork, bork, bork!

Próbowałeś tego:
http://www.ps3site.pl/jak-naprawic-popsuta-konsole/16081/ ?

Dzięki, już doszedłem. Straciłem save'y ale dzięki temu mogę od nowa grać w gry :-)))))

Pomógł Ci ten sposób, który wkleiłem, czy poradziłeś sobie inaczej?

Tutaj piszą o jakimś problemie z FW 2.70 i kontrolerami PS2:
http://www.ps3team.pl/?p=3563
Czy u Ciebie właśnie to spowodowało problem?

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2009-04-04 15:37:28
Autor: CeSaR
I sobie zrobiłem....
Tutaj piszą o jakimś problemie z FW 2.70 i kontrolerami PS2:
http://www.ps3team.pl/?p=3563
Czy u Ciebie właśnie to spowodowało problem?

Nie zasysałem jeszcze nowego FW. Zacząłem się bawić i w głupim momencie wyłączyłem konsolę "z prądu".
No i później nie chciała się włączać.
Ale wygląda na to że już jest OK.
Może póki jest świeża i pusta zassam nowy FW?

Data: 2009-04-04 15:44:49
Autor: Michał Kowalczuk
I sobie zrobiłem....
[...]

Aha, jakoś się zasugerowałem, że te problemy to przez 2.70...

Może póki jest świeża i pusta zassam nowy FW?

No, to chyba dobry moment na to.

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2009-04-04 19:30:11
Autor: SimonX
I sobie zrobiłem....
Dnia 04-04-2009 o 15:10:45 Michał Kowalczuk <michal@kowalczuk.eu>  napisał(a):

[...]

a ja mam kierownice z ps2, mam sie bac? :(

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

I sobie zrobiłem....