Data: 2018-04-25 22:59:18 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
I stal sie CUD :-) | |
Data: 2018-04-26 08:08:17 | |
Autor: miumiu | |
I stal sie CUD :-) | |
Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:ab94771e-f73e-4249-ba7e-9e89d558805agooglegroups.com... http://wyborcza.pl/7,155287,23321290,bosch-uratuje-silniki-diesla-przelomowa-technologia-niemieckiego.html Wklej moze caly artykul, bo sie otwiera tylko polowa... Pzdr |
|
Data: 2018-04-26 00:02:46 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
I stal sie CUD :-) | |
Data: 2018-04-26 13:55:05 | |
Autor: RadoslawF | |
I stal sie CUD :-) | |
W dniu 2018-04-26 o 09:02, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.pb.pl/nowy-system-boscha-moze-uratowac-diesle-911450 Pytanie jakie będą niepublikowane ograniczenia tego systemu. Obowiązek przejechania po zapaleniu minimum stu kilometrów w celu wypalenia tych tlenków w wydechu? Pozdrawiam |
|
Data: 2018-04-26 14:22:01 | |
Autor: t-1 | |
I stal sie CUD :-) | |
W dniu 2018-04-26 o 13:55, RadoslawF pisze:
W dniu 2018-04-26 o 09:02, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze: Jakie wypalanie? Tlenki azotu są trującymi gazami, które powstają na skutek bardzo wysokiej temperatury spalania w komorze diesla, gdy azot z powietrza ulega "spaleniu" mimo, że w niższych temperaturach niechętnie łączy się z tlenem. Widać opracowali metodę obniżenia temperatury spalin w jakimś newralgicznym dla procesu powstawania tlenków miejscu diesla. I silnik po prostu nie będzie ich wytwarzał, także w czasie od startu do zgaszenia. :-) |
|
Data: 2018-04-26 06:55:41 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
I stal sie CUD :-) | |
Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej temperatury spalania. Jak obniza sprawnosc to po co dizle jak benzynowe beda takie same sprawne? Z obnizeniem temperatury problemu nie ma zadnego. W czasie II Wojny Swiatowej niemcy uzywali w niektorych samolotach silnikow wysokopreznych. Do obnizenia temperatury i zwiekszenia mocy wykorzystywali dodatkowy wtrysk wody. Znane sa rozwiazania w ktorych kazdy cylinder po trzech cyklach wtrysku paliwa dostawal czwarty wtrysk z wody. Nie weszly do powszechnego uzycia bo nie dali sobie rady z korozja.
|
|
Data: 2018-04-27 14:00:27 | |
Autor: Pszemol | |
I stal sie CUD :-) | |
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej A co z roztworem mocznika, czyli AdBlue powszechnie stosowanym? |
|
Data: 2018-05-06 22:42:26 | |
Autor: Uzytkownik | |
I stal sie CUD :-) | |
W dniu 2018-04-27 o 16:00, Pszemol pisze:
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote: Zabawa w kotka i myszkę. Nikt normalny przecież nie pozwoli sobie na użytkowanie takiego g.... |
|
Data: 2018-04-26 14:43:04 | |
Autor: RadoslawF | |
I stal sie CUD :-) | |
W dniu 2018-04-26 o 14:22, t-1 pisze:
https://www.pb.pl/nowy-system-boscha-moze-uratowac-diesle-911450 Gratuluje wzroku. Ja dziwnym trafem nie widzę tego co ty i się zastanawiam nad konsekwencjami używania takiego silnika. Wszak problemów z DPFem też nikt nie widział, niektórzy nawet do dzisiaj go nei zauważają i przekonują że nie istnieje. :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2018-04-26 14:20:23 | |
Autor: Myjk | |
I stal sie CUD :-) | |
Thu, 26 Apr 2018 08:08:17 +0200, miumiu
Wklej moze caly artykul, bo sie otwiera tylko polowa... Same ogólniki. To już lepsze: https://youtu.be/pCr6bjQMrgU -- Pozdor Myjk |